וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: טיזר ראשון ל"וונדר וומן"

20.1.2016 / 6:20

רשת CW חשפה הלילה חומרי וידאו ראשונים מתוך סרט הגיבורים בכיכובה של גל גדות. הכוכבת הישראלית עצמה מופיעה בקטע ומספרת על דמותה המסקרנת. לייב בלוגינג תרבותי

צילום מסך

14:59 - ג'יימי לין סיגלר חושפת: אני סובלת מטרשת נפוצה

גיימי לין סיגלר, השחקנית שגילמה את מדו סופרנו בדרמת הפשע המצליחה של רשת HBO, חשפה בריאיון למגזין פיפל כי היא סובלת כבר 15 שנים מטרשת נפוצה. המחלה אובחנה כשסיגלר (כיום בת 34) היתה בת 19, לפני העונה הרביעית של הסדרה.

השחקנית מספרת כי לא היתה מוכנה רגשית לחשוף את המחלה לציבור עד כה. לטענתה היא מתקשה בריצה ובהליכות ארוכות ללא מנוחה וכי הסימפטומים של המחלה עדיין משפיעים עליה.

ג'יימי לין סיגלר. Bryan Bedder, GettyImages
ג'יימי לין סיגלר/GettyImages, Bryan Bedder

11:27 - איגוד אמני ישראל (אמ"י) הכריז על הזוכים בפרס מפעל חיים לשנת 2016

השנה יוענק פרס מפעל חיים של איגוד אמני ישראל לשלמה בר, רבקה גור, יהונתן גפן, נורית הירש, שרה זורב, אריאל זילבר, דובי זלצר, גדי יגיל, יונתן כרמון ואלכס פלג. כך הוכרז הבוקר (רביעי). אות הוקרה מיוחד יוענק לאיש התרבות והמפיק עודד פלדמן. בין הזוכים בשנים הוקדמות: אריה אליאס, שרהל'ה שרון, נעמי פולני, יוסי גרבר, צדי צרפתי, דני ליטני, אילנית ועוד.

לצד האמנים הזוכים, תופיע גם להקת המחול הייצוגית של העיר פ"ת במחווה לכוריאוגרף חתן הפרס יונתן כרמון, ומקהלת העיר, במחווה לשיריו של חתן הפרס דובי זלצר.

האירוע, בהנחיית יורם רותם, יתקיים ב 17.2 (רביעי) בשעה 20:30 בהיכל התרבות פ"ת במעמד ראש עיריית פ"ת עו"ד יצחק ברוורמן, סגן ראש העירייה וראש מנהל התרבות עו"ד איתי שונשיין ויו"ר אמ"י יענקל'ה מנדל.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
seperator

10:16 - ג'ניפר לורנס תגלם את המאהבת של פידל קסטרו בסרט חדש

ג'ניפר לורנס בוחרת את תפקידיה בקפידה, כיאה למי שמסתמנת כיורשת של מריל סטריפ בהוליווד. תפקידיה הבאים כוללים מותחן מד"ב מדובר עם כריס פראט, דרמה היסטוריה על צלמת המלחמות לינסי אדריו (בבימויו של סטיבן ספילברג), דרמה בבימויו של דארן ארונופסקי ("ברבור שחור"), קומדיה בבימויה ובכיכובה לצד איימי שומר, וגם חזרה (כנראה אחרונה) לדמותה של מיסטיק ב"אקס-מן: אפוקליפסה". עכשיו מצטרף לכל אלה עוד תפקיד שנראה מסקרן לכל הפחות.

על פי דיווח בהוליווד ריפורטר, לורנס צפויה להיכנס לנעליה של מריטה לורנז, המאהבת של הדיקטטור הקובני. הסרט, שייקרא "Marita", יתמקד ברומן בין לורנז בת ה-19 לקסטרו בשלהי שנות ה-50. לורנז נכנסה להיריון, אולצה לעבור הפלה ונמלטה לתחומי ארה"ב, שם גויסה למשימת התנקשות על ידי ה-CIA. היא שבה לקובה ב-1960 כדי לבצע את מזימתה, אולם נכנעה לאהבה. התסריט לסרט נכתב על ידי אריק וורן ("חלום אמריקאי").

שחקני הסרט משחקי הרעב: עורבני חקיין 2 בהטבעת חתימתם במלט בחזית התיאטרון הסיני, הוליווד, אוקטובר 2015. רויטרס
עוד אוסקר פוטנציאלי?/רויטרס

10:07 - זאת לא טלוויזיה: HBO הזמינה סדרה חדשה על פורנו

"The Deuce" ("השוויון"), סדרה חדשה מבית היוצר של דיוויד סיימון ("הסמויה"), נרכשה לשידור על ידי רשת HBO. הסדרה, בכיכובם של ג'יימס פרנקו ומגי ג'ילנהול, מגוללת את עלייתה של תעשיית הפורנו במוקד כיכר טיימס בניו יורק. בין היתר מאופיינת התקופה גם בפריחת השימוש בקוקאין, אלימות ומאבקי שליטה על נכסי נדל"ן. הסדרה תבוים על ידי מישל מקלארן ("שובר שורות").

ג'יימס פרנקו. GettyImages
עכשיו הוא גם כוכב פורנו. ג'יימס פרנקו/GettyImages

10:00 - מה קורה כשמחשב כותב תסריטים חדשים ל"חברים"?

אחרי שחלומותינו לאיחוד היסטורי של "חברים" פחות או יותר נגוזו עם ההכרזה של יוצרת הסדרה מרתה קאופמן, נותר רק לסמוך על עצמנו בכל הנוגע להמשך דרכו של הסיטקום. יותר נכון יהיה לומר: לסמוך על עצמנו וגם על הטכנולוגיה.

אנימטור סקוטי בשם אנדי פנדי (נשבעים שככה קוראים לו) יצר מחולל טקסטים שאליו הוזנו כל הדיאולוגים שנאמרו במהלך עשר העונות של התוכנית. התוצאה היא שורה של דיאלוגים חדשים שנשמעים מופרכים ומדהימים בעת ובעונה אחת. הנה דוגמה אחת:

מוניקה: "היי רוס, בוא לכאן"

(הם מתנשקים)

פיבי: "לא! אני רוצה להציע נישואים לילד שלי"

טוב בסדר, עוד אחד כי אנחנו ממש חייבים:

ג'ואי: "כן!"

רייצ'ל: "אוקיי!"

ג'ואי: "כן!"

מוניקה: "אוי אלוהים!"

פיבי: "אולי נזמין פיצה"


לעוד רגעים מדהימים כאלה, אתם מוזמנים לצפות בצילומי המסך ששיתף פנדי בטוויטר שלו.

09:56 - פסטיבל חיפה ה-26 להצגות ילדים ייצא לדרך בחול המועד פסח

פסטיבל חיפה הבינלאומי להצגות ילדים יתקיים בחול המועד פסח, ב-24-26 באפריל. השנה, לראשונה, פרס ההצגה הטובה ביותר יחולק בשתי קטגוריית נפרדות: קטגוריית הילדים וקטגוריית הנוער. שבע הצגות יתחרו על הפרס בקטגוריית הילדים: המחזמר "אופוריה" מאת נבו זיו ודפנה זילברג, תיאטרון המחול האפריקאי "אגדת קצב" מאת גוני שוהם, "הקסם של מוצארט" מאת שי להב ודפנה אנגל, הקומדיה המוזיקלית "זהב, בצל ושום דבר בכלל" מאת מיכל קליין בהשראת "אלוף בצלות ואלוף שום" של ביאליק, תיאטרון הבובות "ים קטן" מאת ליאת שבתאי ומעיין רזניק, "למה רק כבשים" מאת אלמה ווייך חושן ואלינוער קלר ו"מדף הספרים" מאת הילה מצקר הלוי.

שלושה מחזות לנוער יתחרו על הפרס בקטגוריית הנוער: "הגשם והרוח" - הפקת מולטימדיה המבוססת על המלים, המוזיקה והחיים של בוב דילן, בעיבוד ובימוי האוורד ריפ; "הנשיקה הראשונה" - מופע תיאטרון המשלב תנועה, מוזיקה חיה ושירה על פי ספרו של יורם טהרלב, בעיבוד ובימוי של יערה רשף נהור; ו"סבא שלי רמטכ"ל" - הצגת יחיד מאת ניר שטראוס.

seperator

09:43 - הבמאי האיטלקי אטורה סקולה מת בגיל 84

אטורה סקולה, מהבמאים החשובים והמוערכים בתולדות איטליה, הלך הלילה לעולמו בגיל 84. במהלך קריירה של 41 שנים ביים סקולה כ-40 סרטים. הוא זכה פעמיים בפרס "דקל הזהב" בפסטיבל קאן. ב-1976 בפרס הבימוי עבור הקומדיה "Ugly, Dirty and Bad" וב-1980 בפרס התסריט עבור "הטרסה". סרטו "A Special Day" זכה בגלובוס הזהב לסרט הזר ב-1977. בסרט כיכבו מרצ'לו מסטרויאני וסופיה לורן כשדר רדיו נרדף ואשתו על רקע עליית הפשיזם באיטליה של שנות ה-30.

סקולה מת בבית חולים ברומא לאחר ששהה בתרדמת מאז יום חמישי, אז הובהל ליחידת הטראומה. ראש ממשלת איטליה מתיאו רנצי ספד לו: "הוא היה המאסטר של המסך, ובעל יכולת לקרוא את איטליה והשינויים שעברו עליה, שהיתה מופלאה וחדה".

אטורה סקולה. GettyImages
אטורה סקולה/GettyImages

06:48 - טריילר שני ל"יחידת המתאבדים"

ב-CW לא הסתפקו רק בבכורה העולמית של קטעים מתוך "וונדר וומן" וחשפו באותו אירוע גם את הטריילר השני ל"יחידת המתאבדים" שייצא בקיץ הקרוב. הטריילר הראשון שהוצג בכנס קומיק-קון לפני שנה היא אפל וקודר, כשברקע שלו ביצוע מצמרר במיוחד ל"I Started a Joke" של הבי ג'יז.

הפעם הלכו בוורנר הפוך לחלוטין והטריילר החדש מתנגן על רקע "Bohemian Rapshody" של קווין. הסרט מתאר חבורה של פושעי על שמאוגדים יחד על ידי ממשלת ארה"ב לבצע משימת קומנדו קטלנית במיוחד. הסרט יגיע לישראל ב-4 באוגוסט.

06:26 - נסיכת האמזונות נחשפת לראשונה בקולנוע

עד היום בעיקר דיברנו על מה שאנחנו חושבים שיקרה, התלהבנו משברירי סצנות בטריילר של "באטמן נגד סופרמן" ותמונות באיכויות ירודות שהתפרסמו מאתר הצילומים של "וונדר וומן". כל זה השתנה הלילה כשרשת CW חשפה לראשונה חומרים מהסרט בכיכובה של גל גדות שיגיע ב-2017. גדות עצמה מופיעה בוידאו ומספקת מידע על דמותה, כמו גם כריס פיין שיככב לצדה והבמאית פטי ג'נקינס.

"אנחנו עומדים לראות אותה מתבגרת, את ההיסטוריה שלה ואת המשימה שבגללה היא מגיעה אלינו", מספרת גדות. האמזונות נוצרו במיתולוגיה היוונית כדי להגן על בני האדם, אך נטשו את משימתן עם השנים. דיאנה פרינס (אותה מגלמת גדות), מבקשת לחזור ולקיים את המשימה המקורית שלה.

"וונדר וומן" יגיע לבתי הקולנוע ב-23 ביוני, 2017.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully