וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג "האח הגדול": האח עם הבית שאנית שלוכית

אביעד "צפניה" קדרון

20.1.2016 / 23:30

פלורי ודודו מתפוצצים אחת על השני, פלורי ואור מטנפות אחת על השנייה ופלורי ושיחי מתלטפים אחד עם השני. אה, ועמרי נכנס למיטה עם קסניה ואז נפרד ממנה. בלוג "האח הגדול" - צפניה מנשנש חצי גזר

צילום מסך

01. עד אוזבקיסטן היה אפשר להריח את ריח השריפה שעמרי העביר את קסניה. הרי המשל המקסים של שיחי על הנסיך והנסיכה הבהיר הכל, מה קסניה רצתה? שנדבר עליה ועל כל מיני עניינים של כבוד. אבל עמרי, לא, עמרי הוא ג'נטלמן אמיתי. כזה שרוצה להכריע משימות עבור כל הבית ומסביר לפלורי שהוא בכלל לא נישק את קסניה. לפחות לא על השפתיים. הוא גם מבטיח לה שאם היה רוצה את קסניה, הוא היה משיג אותה. ככלות הכל, אפילו הכריות בבית "האח הגדול" רוצות להיכנס איתו למיטה. "אל תוותרי על המיטה שלך", הוא אומר לקסניה אחרי שהיא לא מודחת ומשליך אותה הצידה. דון חואן אמיתי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פחד ותיעוב בנווה אילן/מערכת וואלה!, צילום מסך

02. עם כל הכבוד לבחירות 1977, המהפך הכי גדול בישראל הוא המהפך ביחס שלי לפלורי. אני יודע, זה בעיקר בגלל שהיא ואור וכבר לא וכל מי שנגד אור מיד הופך להיות פייבוריט שלי אבל בפעם הראשונה מאז שיחי, ואני לגמרי מייחס את זה למילקי שהורדתי לפני השידור, כמעט דמעתי מול הטלוויזיה. זה קרה כשפלורי התייפחה בחדר האח הגדול. עד כדי כך פלורי היא שחקנית טובה. מודה שבהתחלה הייתי בטוח שמדובר במשימה סודית. הרי פלורי צועקת פעם ביום על כל דבר ונעלבת פעמיים ביום מכל דבר. המריבה שלה עם דודו יכולה לנבוע מכל כך הרבה סיבות: קנאה ביחסיו עם עמרי, מאבק טריטוריאלי על הכיור החלבי במטבח, סגירת התיק נגד אשכנזי בפרשת הרפז. ובסוף מדובר במריבה אמיתית פלוס סמי אאוטינג ואמירות על דטרמיניזם (שמישהו יבדוק כמה כניסות היו לערך בויקיפדיה מאז התוכנית).

03. עכשיו, ברור שכמו שקסניה נכנסה למיטה עם עמרי עבור אסטרטגיה לכאורה, כך גם פלורי נכנסה למטבח עם שיחי עבור אסטרטגיה לכאורה. זה לקח לה קצת זמן אבל פלורי הבינה שרק אישה אחת תכין חריימה בנווה אילן ושבקצב הזה, בין כל הקולות המוזרים שיוצאים משי מיקה, אף אחד לא ישמע אותה צועקת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לאו דווקא/מערכת וואלה!, צילום מסך

04. אם כבר אוכל, אפשר בבקשה להרחיק את קוקו מהמטבח? אני יודע שאומרים שהמצלמות מוסיפות 5 ק"ג אבל בחייאת, הבחורה לא מפסיקה לטחון. פעם זה לחם עם חומוס ופעם זה לחם עם טחינה. יש לחם שקוקו לא אוכלת? גם למייקל לא חסר בתחום הזה, אגב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כן, אנחנו רואים הכל. גם את הלחם עם הסילאן/מערכת וואלה!, צילום מסך

05. עם יד על הלב, אחרי כל ההסברים על המשימה המסובכת: מישהו מכם הבין מה היא היתה? ומה הקטע של תוכניות ריאליטי עם משימות שכוללות מוטות ודליי צבע? גם "הישרדות" וגם "האח הגדול" בשבוע אחד? ובאיזה שלב של השבוע החליטו בהפקה שוואלה, לשיחי יש יותר סמסים אז אולי שווה שהקבוצה שלו תפסיד כי החבר'ה של קוקו בבית יותר בקטע של בליינדספוט. מה שכן, צוות האדומים לא היה צריך הרבה כדי להוריד את המורל של הכחולים - מבט אחד במייקל והדיכאון הנוגה יכול לגרום למתבגר השמח מכולם להתאבד, אגב בליינדספוט.

06. נראה שחגיגות יום ההולדת של ברק (ולמה יש לו עדיין חסינות והטוויסט הזה לא בוטל אלוהים אדירים) יצליחו להאפיל על חגיגות התשעים של שמעון פרס ולחשוב שראינו רק את ההתחלה. אתם קלטתם את שי מיקה פולטת משהו על החגיגות בקטע שצולם ביום ראשון, שלושה ימים לפני יום ההולדת? ממש אשת גשם קטנה. קשה להאמין שברק העדין והמנומס רק בן 25. באמת. בדקתי באתר של התוכנית. בן 25. הטבע הוא מקום כל כך מופלא.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מישהו ראה את מייקל?/מערכת וואלה!, צילום מסך

07. המעיל שקורין גדעון לבשה הערב? הכי טוני סופרנו יוצא בחלוק רחצה להביא את העיתון. מדובר בצעד ראוי והלוואי ועוד אנשים יתחילו להגיע למקומות העבודה כשהם לבושים בפיג'מה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מובילת דעה אמיתית/מערכת וואלה!, צילום מסך

08. הסאבטקסט העדין של הערב: תני ניגשת לפלורי לשאול מדוע היא עצובה ותוך כדי מסייעת לה לארוז את בגדיה.

09. הסאבטקסט הלא עדין של הערב: דודו מגיש לעמרי נקניקיה, מייקל מגיש לפלורי חצי גזר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חייבים להעריך את ההומור העצמי/מערכת וואלה!, צילום מסך

ציטוטפוט

"תנסה להשתחרר" (קסניה נצמדת בכפיות לעמרי. כן, זה יעשה את העבודה)

"הוא יודע שהוא לא יזכה" (אור על שיחי. לא, את)

"המנוול הזה היה צריך ללכת" (אור מפרגנת לשיחי)

"די, לא נרגע. לא רגוע" (גיל במונולוג שגרתי)

"שלא תקומי בבוקר" (דודו מברך את פלורי)

"הלוואי היתה לי פה מישהי" (דודו מבקר בסייל ארונות באיקאה)

"דטרמיניזם זה סוג של קובה" (ארז טל מסליל)

"הם מבינים את זה במצח נחושה" (ברק סלול)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully