וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסי גילדת המפיקים: "מכונת הכסף" הדהים את "האיש שנולד מחדש" ו"ספוטלייט"

24.1.2016 / 8:16

"מכונת הכסף" עטור הכוכבים על המשבר הכלכלי ב-2008 זכה בפרס גילדת המפיקים האמריקאית, שנחשב האינדיקטור הטוב ביותר לקראת האוסקר

יח"צ - חד פעמי

גילדת המפיקים האמריקאית הכריזה הבוקר (ראשון שעון ישראל) על הזוכים בפרסים שלה השנה. הכרזה זו נחשבת לאינדיקטור הכי טוב לקראת האוסקר, שכן בשנים האחרונות, כמעט כל סרט שזכה בפרס מטעם הגילדה הזו, קיבל לאחר מכן גם את הפסלון המוזהב.

השנה, הזוכה בפרס הוא "מכונת הכסף", שיעלה בארץ בסוף השבוע הקרוב. את הסרט ביים אדם מקיי, מככבים בו סטיב קארל, כריסטיאן בייל, בראד פיט, ראיין גוסלינג ואחרים, והוא מתאר מה הוביל לפרוץ המשבר הכלכלי ב-2008 ומה היו השלכותיו. נצחונו נחשב הפתעה מסוימת, שכן הפייבוריטים היו "ספוטלייט" ו"האיש שנולד מחדש", ועכשיו נותר לראות אם אמנם יחזור על ההישג גם באוסקר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בדרך לאוסקר? "מכונת הכסף"/מערכת וואלה!, צילום מסך

שאר הפרסים: "הקול בראש" הוכתר כצפוי כסרט האנימציה הארוך הטוב ביותר, מה שצפוי לחזור על עצמו גם באוסקר, ו"איימי" קיבל הפרס לסרט התיעודי העלילתי הארוך. מפיקו, ג'יימס גיי-ריס, סיפר בנאום הזכייה כי רק לאחרונה שלחו עותק שלו לדיוויד בואי המנוח, אך זה לא הספיק להשיב.

בגזרה הטלוויזיונית, "משחקי הכס" קטפה את הפרס לדרמה הטובה ביותר, "טרנספרנט" את הפרס לקומדיה הטובה ביותר, "הג'ינקס" את פרס הדוקו ו"פארגו" את הפרס למיני-סדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully