וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תיקים באפלה" חוזרת: "לבני נוער היום יש הרבה מה ללמוד ממלאדר וסקאלי"

25.1.2016 / 0:00

ניצן פינקו, מעריצה מושבעת של סדרת המד"ב, מסבירה בריאיון לאולפן וואלה! NEWS מדוע "תיקים באפלה" חשובה גם היום. "המיתולוגיה והכימיה בין שני הכוכבים, פשוט אי אפשר להתחרות בזה"

מערכת וואלה!

"תיקים באפלה", סדרת המד"ב שהפכה לסמל של שנות התשעים, חוזרת למסכים לשישה פרקים חדשים ומסתוריים. לרגל שובם של הסוכנים המיוחדים דיינה סקאלי ופוקס מאלדר לחקור את הסודות שהממשלה לא רוצה שתגלו, התארחה באולפן וואלה! NEWS העיתונאית ומעריצת הסדרה ניצן פינקו.

"זה אירוע מדהים, זה ממש חלום שהתגשם", מספרת פינקו על התחושות של המעריצים לקראת שובה של הסדרה המיתולוגית. "יש הרבה מעריצים שיחסית חוששים, שלא בטוחים איך בעצם זה עומד להיות. הסרט האחרון שהיה בסדרה באמת היה מאוד מאכזב. אז כרגע יש את המחנה של הספקטיים שלא בטוחים איך זה הולך להיות. ויש את אלה שמאמינים או רוצים להאמין שזה הולך להיות ממש מעולה".

פינקו מסבירה שהסיבה שהסדרה הפכה להיות פופולרית כל כך היא החיבור לסקפטיות המובנית כלפי ממשלות. "הם הצליחו לשחק טוב מאוד על זה. ומעבר לכך ברמה הטלוויזיונית הסדרה עשתה הרבה דברים שלא נעשו לפניה. היו בה פרקים של סיפורים חד פעמיים והיה בה קו סיפורי של מיתולוגיה. וגם הכימיה בין ג'יליאן אנדרסון לדיוויד דוכובני ממש מטורפת. אי אפשר להתחרות בזה".

האם הסדרה שגיבוריה הצטיידו בעבר בטלפונים נייידים ענקיים יכולה להתאים את עצמה לזמנים המודרניים? פינקו בטוחה שכן. "הם לוקחים את הסדרה למקום חדש ושונה לגמרי. אני חושבת שלבני נוער היום יש הרבה מה ללמוד ממאלדר וסקאלי. אני גם מאמינה שיהיו שם יותר נציגויות של הדור הצעיר, שיצליחו לחבר אותם בצורה טובה אפילו יותר"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully