וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סשה דמידוב: "יכולה להיוולד פה מדינה שתהיה אושר לכל העולם"

27.1.2016 / 6:10

ההצגה "כפר" חוגגת עשרים שנים ולרגל החגיגות יחזור סשה דמידוב לתפקידו המקורי. בשיחה באולפן וואלה! NEWS מסביר דמידוב מה סוד הקסם של ההצגה וכיצד הדמות שהוא מגלם השתנתה בשני העשורים האחרונים

ראובן קסטרו

"המצב מסוכן, אבל מצד שני זה המצב שיכול לתת לנו התפתחות אדירה גם בתחום הכלכלי וגם בתחום התרבותי. למרות שלא אוהבים אותנו באירופה ובאמריקה...", אומר סשה דמידוב בשיחה באולפן וואלה! NEWS. "המצב הזה הוא ממש מצב של לפני הלידה. יכולה להיוולד פה מדינה, תרבות, שתהיה אושר לכל העולם".

דמידוב הגיע לאולפן וואלה! NEWS לרגל חגיגות העשרים של ההצגה "כפר" בתיאטרון גשר. ב-1 בפברואר 1996 עלתה לראשונה "כפר" וזכתה מיד לביקורות נלהבות בקרב הקהל ובקרב מבקרים, עד כדי כך שנדרשו 3 חודשים כדי להשיג כרטיסים. ב- 1 בפברואר השנה, בדיוק במלאת 20 שנים להצגה, ובשנת ה- 25 לתיאטרון גשר, תועלה שוב הצגה חגיגית, חד-פעמית, של "כפר". בהצגה, אותה ביים יבגני אריה, ישחק בתפקיד הראשי סשה דמידוב, ששיחק את אותו התפקיד בהפקה הראשונה, ולצידו ישחקו נטשה מנור, הנרי דוד, בר שדה, מיקי לאון, גלעד קלטר עדי עציון ושחקנים נוספים.

"כפר" שכתב יהושע סובול מספרת את סיפורו של כפר בארץ ישראל של שנות ה-40 כפי שחווה אותם הילד יוסי, נער תמים שלא התבגר, הרואה מבעד לנגד עיניו את החרדות והחששות, לצד התקוות והחלומות של היישוב העברי על רקע מלחמת העולם השנייה, סכנת הפלישה הגרמנית לארץ ישראל, השואה באירופה, הכרזת המדינה ומלחמת העצמאות. לאורך השנים, ההצגה הועלתה מאות פעמים בארץ ובחו"ל וקטפה פרסי תיאטרון רבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully