וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 82: הוריה של האני בו בו משחזרים את הפעם הראשונה

28.1.2016 / 0:03

גן חיות בניו יורק מציע מתנה רומנטית לוולנטיינ'ס דיי, תוכנית ריאליטי עברה לסכו"ם מפלסטיק בגלל אלימות והוכחה נוספת שסיימון קאוול הביא לעולם רק טוב. מצעד הטראש של השבוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בשבוע הבא זה קורה: שבוע הדופלגנגר מכה שוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

מקום 5: מקק לוולנטיינ'ס דיי

ולנטיינ'ס דיי מתקרב. בלי שתשימו לב יעבור שבוע הדופלגנגר והופ, שוב הגיע הרגע להיכנע לתכתיבי החברה המערבית הצרכנית ולהעניק מתנה לאהוב או אהובת לבכם. בגן החיות בברונקס, ניו יורק, החליטו לבוא לקראתכם ולעזור במשימה הקשה של לצאת בסדר בחג האהבה. בעבור עשרה דולרים בלבד תוכלו לקרוא למקק על שם בן או בת הזוג, כי, לדברי המקום, אהבה היא כמו ג'וק: גמישה, חמקמקה, ולפעמים מפחידה. את המתנה אפשר לשדרג ובעבור 15 דולרים נוספים תוכלו לקבל גם תעודה רשמית ושוקולדים במשלוח הביתה. רק בדקו היטב שהדבר החום והקראנצ'י הזה שהגיע זה באמת שוקולד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קופסת שוקולד זה פאסה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מקום 4: היכן בדיוק מכהנת השופטת ג'ודי?

אחת לכמה חודשים מגיע סקר שגורם לסקטור שלם באוכלוסיה להיראות מטומטם מכפי שהוא ומאפשר לחברות סקרים וארגונים אחרים לתפוס כותרות על הטמטום הזה. הכותרת השערורייתית של השבוע גורסת כי "עשרה אחוז מבוגרי אוניברסיטאות בארצות הברית סבורים כי 'השופטת ג'ודי' היא שופטת בבית המשפט העליון", כשלמעשה היא שופטת בתוכנית טלוויזיה. אבל לפני שנמהר לצאת בהצהרות כמו "חחחח, טוב שלא חשבו שדוקטור שקשוקה הוא באמת דוקטור", נסו שניה להזכר מה אומר לכם השם ג'ודית שיינדלין. כנראה שכלום, אבל אם היו אומרים לכם שהיא שופטת בבית המשפט העליון, הייתם מאמינים. בייחוד כי שיינדלין היא אכן שופטת ואף כיהנה בעבר בתפקידים בכירים במערכת המשפט הניו יורקית, עד שהחליטה להמיר את הקריירה המשפטית בהרבה, הרבה יותר כסף. אם זו הכותרת הכי מביכה שהמשאל הזה הצליח לייצר, כנראה שמצבם של בוגרי האוניברסיטאות בארצות הברית לא כל כך נורא אחרי הכל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
השופטת ג'ודי. פייסבוק, אתר רשמי
יש שופטים בארה"ב. השופטת ג'ודי/אתר רשמי, פייסבוק

מקום 3: הוריה של האני בו בו משחזרים את הפעם הראשונה

שוגר בר ומאמא ג'ון, הוריה של יקירת המדור האני בו בו, מנסים לשקם את יחסיהם לאחר פרידתם המתוקשרת והרומן השערורייתי של ג'ון עם פדופיל מורשע שהגיע בעקבותיה. או, לכל הפחות, הם מנסים להישאר על מסכי הטלוויזיה ועושים זאת באמצעות תוכנית המציאות "טירונות נישואין", במסגרתה הם נפגשים עם יועצים שונים שמטרתם, סביר להניח, היא לבדר אותנו. בהצצה ששוחררה מהפרק הבא, נראים בני הזוג כשהם מתבקשים לשחזר את פגישתם הראשונה באמצעות בובות. מתברר שהשניים הכירו בחדר צ'אט, ושהדרך ממנו אל חדר המיטות היתה קצרה וישירה. אפילו הבובות, כפי שניתן לראות בסרטון, איבדו את תמימותן די מהר. בסדר, זה לא שציפינו למשהו אחר משני אלה.

מקום 2: אודישן משפיל ל"אקס פקטור" יכול להרוס חיים

שירותי הרווחה בניוקאסל, בריטניה, יוצאים למאבק משפטי למען צעירה אשר אודישן משפיל שעברה ב"אקס פקטור", הותיר אותה עם צלקות נפשיות עמוקות. הצעירה, המאובחנת כאוטיסטית, הגיעה לתוכנית בהיותה בת 17. בעקבות האודישן מצבה הנפשי התדרדר ולדברי בית המשפט היא אינה מסוגלת לבצע החלטות פשוטות ומתקשה בתפקוד יומיומי עד שנשרה מלימודיה, והיא סובלת כעת מנטיות אובדניות. בית המשפט יכיר כנראה בצרכיה של הנערה לשירותי סעד, אך לא ברור עדיין מה תהיה מידת האחריות של הפקת התוכנית, אם בכלל.

סיימון קאוול. GettyImages
רק טוב הוא הביא לעולם. סיימון קאוול/GettyImages

מקום 1: תוכנית הריאליטי שעברה לסכו"ם מפלסטיק בעקבות ריבים אלימים

בשבוע שעבר עלתה לשידור עונתה הרביעית של "אקס על החוף", התוכנית בה אקסים מפריעים לבני זוגם לשעבר לעשות כיף בחוף ים פורטוגלי. ה"מירור" הבריטי מדווח כי העונה הנוכחית הפכה ליצרית במיוחד, ולאחר כמה ריבים אלימים נאלצו בהפקה להחליף את כלי האוכל של המתמודדים בכאלה מפלסטיק. "באמצע הצילומים נתנו לנו פתאום סכינים ומזלגות מפלסטיק", סיפרה המשתתפת הלן בריגס. משתתפת אחרת, נעמי הדמן הוסיפה שהמשתתפים שתו גם מכוסות חד-פעמיות. ההפקה עשתה מה שנדרש ממנה על מנת לשמור על בטיחותם של המתמודדים, אך לפי הדיווחים עדיין התעופפו שם חפצים שונים, כמו כיסאות. בעונה הבאה ייאצלו להמיר שם את כל הריהוט לספות מתנפחות ופופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully