וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאיר הרלינג שר "Hold Your Breath". האזינו

28.1.2016 / 0:00

"Hold Your Breath" הוא הסינגל השני שיאיר הרלינג משחרר מתוך מיני-אלבום הבכורה שלו. גולשי וואלה! תרבות מוזמנים להאזין לו כעת. האזנה נעימה

צילום: דרור סיתהכל

יאיר הרלינג משחרר את "Hold Your Breath", סינגל שני מתוך מיני-אלבום הבכורה "Fragments of Reality". המיני אלבום "Fragments of Reality" כולל חמישה שירי אינדי פולק שמייצגים סיפורים ומחשבות לאורך ציר זמן. על ההפקה המוזיקלית אמון יוסי מזרחי.

"השיר 'Hold Your Breath' הוא אחד המוקדמים שכתבתי אי שם לפני כמה שנים טובות. הוא מדבר על ניסיונות כושלים של מישהי שהכרתי לצאת ממעגל הבדידות ולמצוא את האחד שלה. השיר מתאר אמנם מצב נתון של מישהי ספציפית אבל הוא עוסק במאבקים שיש בכל אחד מאיתנו להמשיך ולחפש למרות הכשלונות והאכזבה שנלווית אליה. אני מאוד מתחבר למעגליות שהדמות בשיר מציגה, בתחושות שהיא חובה מההתרגשות שוב להכנס לאותו חדר מלא אנשים ולתהות אולי הפעם זה יקרה, לפנייה לרגש הנוסטלגיה לשם חיזוק ולשכנוע העצמי הבלתי פוסק 'לא להיכנע'".

בעשר השנים האחרונות יאיר הרלינג מוביל הרכבים שונים במוזיקה היוונית ומעניק פרשנות עדכנית לשירים יווניים קלאסיים ופופולריים. במקביל, הרלינג מופיע לבדו עם פולק מקורי באנגלית, בהשפעת פולק הבריטי ואמריקאי, רוק הקלאסי ופסיכדליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully