וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: ג'ימי פאלון ונטלי פורטמן עושים סיה

28.1.2016 / 9:33

השחקנית זוכת האוסקר הצטרפה למנחה "תוכנית הלילה" ולזמרת המצליחה, בביצוע ללהיט של ה-Dixie Cups. וגם איך נוצרו האפקטים של "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר". לייב בלוגינג תרבותי

16:06 - הנשיא אובמה מתייחס לראשונה לסערת האוסקר

נשיא ארה"ב ברק אובמה התייחס לראשונה לסערה סביב המועמדיות לאוסקר 2016. בריאיון שהעניק ל-CNN נשאל אובמה על נושא הגיוון בתעשיית הקולנוע וחשיבות הייצוג של מיעוטים.

"ככלל, תעשיית הקולנוע צריכה לעשות מה שכל תעשייה אחרת עושה, וזה אומר לחפש אחר כישרונות ולספק להם הזדמנות שווה", אמר הנשיא. "אני חושב שהדיון סביב האוסקר הוא רק ביטוי לנושא נרחב הרבה יותר, ובמרכזו השאלה: 'האם אנחנו עושים מספיק כדי שכולם יקבלו את ההזדמנות שלהם?'".

אובמה טען כי הדגש על גיוון וייצוג שווה לא ראוי רק מבחינה שוויונית, אלא חיוני גם להצלחה העסקית של תעשיית הסרטים ולתרבות האמריקאית. "אני חושב שכשכולם זוכים לספר את הסיפור שלהם, זה יוצר אמנות טובה יותר. זה יוצר בידור יותר. זה גורם לכולם להרגיש שהם חלק מהמשפחה האמריקאית".

נשיא ארצות הברית ברק אובמה. AP
"האם אנחנו עושים הכל כדי שכולם יקבלו הזדמנות שווה?". ברק אובמה/AP

12:00 - אחרי שדלף אתמול, ריהאנה משחררת את אלבומה החדש באופן רשמי

יום אחרי הסינגל החדש שלה עם דרייק, ריהאנה משחררת את האלבום המלא, "Anti", ואף מעניקה אותו להורדה חינם למשך יממה. למעשה זה קורה בעקבות דליפת האלבום כבר אתמול ב-Tidal, פלטפורמת המוזיקה של ג'יי זי. האלבום החדש הופיע בו ואז נעלם, אולם באינטרנט כמו באינטרנט זה כבר היה מאוחר מדי והוא מצא את דרכו אל מחוזות פיראטיים למיניהם, וייתכן שזירז את הוצאתו שוב, הפעם באופן רשמי.

האלבום השמיני והמיוחל של ריהאנה, הראשון מאז 2012, מגיע אחרי עבודה וממושכת עליו ואמור לשקף את ההתבגרות של ריהאנה, שאת שבעת האלבומים הראשונים שלה הוציאה בטווח של שבע שנים. בשנה האחרונה היא טפטפה סינגלים שבסופו של דבר לא מצאו את דרכם אל האלבום: "FourFiveSeconds" עם פול מקרטני וקניה ווסט, "Bitch Better Have My Money" ו-"American Oxygen". את עטיפת האלבום עיצב הישראלי רועי נחום.

מלבד "Work" עם דרייק כולל האלבום שיתוף פעולה עם זמרת האינדי-סול SZA, וחידוש מצוין ל-"Same Ol' Mistakes" של טיים אימפלה. תוכלו לשמוע אותו להלן.

ריהאנה, נובמבר 2015. AP
בוגרת. ריהאנה/AP

11:14 - ההדרה נמשכת: כוכבי "Straight Outta Compton" לא הוזמנו לאוסקר

בעוד הוליווד כולה גועשת ורוגשת על הדרתם של אנשי קולנוע שחורים מהמועמדויות לאוסקר, נוסף עוד סיפור מקומם לקלחת. אייס קיוב, המפיק והכוכב של "Straight Outta Compton", אחד מהסרטים האהובים ביותר בשנה החולפת, טוען כי הוא וכוכבי הסרט לא יורשו להיכנס לטקס גם כאורחים.

אתר TMZ מדווח כי איש מאנשי ההפקה או השחקנים של הסרט לא זכה לקבל את ההזמנה לטקס שייערך ב-28 בפברואר. הנציגים היחידים של הסרט יהיו התסריטאים הלבנים אנדראה ברלוף וג'ונתן הרמן, שמועמדים לפרס על תסריט מקורי.

"מעולם לא הלכתי לטקס הזה גם ככה", סיפר אייס קיוב בריאיון לתוכניתו של גרהאם נורטון. "אי אפשר להחרים משהו שמעולם לא היית חלק ממנו. אנחנו לא עושים סרטים למען התעשייה. אנחנו עושים סרטים למען האנשים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין כניסה, גם לא בתור אורחים. כוכבי "Straight Outta Compton"/מערכת וואלה!, צילום מסך

10:56 - הטעות ההיסטורית המצחיקה של "מלחמה ושלום"

הפקת המיני-סדרה המושקעת של ה-BBC שפכה הרבה מאוד כסף על תלבושות, ניצבים ותפאורה, אבל כל הדיוק ההיסטורי הזה נפגם עם טעות שהפכה ויראלית בשעות האחרונות בטוויטר.

אלאסטייר ברוס, הפרשן לענייני מלוכה של רשת SKY NEWS הבריטית (ומי ששימש כיועץ ל"אחוזת דאונטון"), העלה לטוויטר שלו צילום מסך מתוך הסדרה ובו הוא מצביע על פרדוקס משעשע למדי. בתמונה נראה אדם בשם דה מורטמאר, אציל צרפתי שנמלט מהמדינה אחרי המהפכה הצרפתית. אלא שבסדרה הוא נראה עונד את "עיטור הכבוד" שוהענק על ידי נפוליאון אחרי שתפס את השלטון במדינה, חמש שנים לאחר מכן.

ושוב הוכח שאין כמו הבריטים בעקיצות למתחרים.

10:36 - טום קרוז בדרך ל"אהבה בשחקים 2"?

השמועות על חזרתו של טום קרוז למטוס הקרב נמשכות מאז שסרט ההמשך ל"אהבה בשחקים" הוכרז רשמית. אם חיפשתם עוד רמז לכך שהמגעים אכן נמצאים בשלבים מתקדמים, אפשר למצוא בתמונה שפרסם המפיק ג'רי ברוקהיימר. "בדיוק חזרתי מסופ"ש בניו אורלינס כדי לפגוש את חברי הטוב טום קרוז", כתב ברוקהיימר, "וגם כדי לשוחח מעט על 'אהבה בשחקים 2'".

הסרט החדש צפוי לעשות את המעבר לעידן המודרני של שדה הקרב ולהתמקד בטייסי מזל"טים.

10:22 - קיילי קוקו זורקת את פני מכל המדרגות

כוכבת "המפץ הגדול" תשתתף בתוכנית הקרובה של "קרב הלפיסינק", ובמסורת הביצועים המעולים והמפתיעים שזורמים ממנה, היא החליטה להיכנס לנעליו של לודאקריס, כולל לבוש הרחוב והבליפים. ואם אתם חושבים שזה נראה כמו ביצוע שקשה להתעלות עליו, זה בגלל שלא ראיתם את ג'וש גאד - המתחרה שלה בתוכנית, מבצע את "I Touch Myself" בסגנון דונלד טראמפ. כולל הופעת אורח היסטרית על טהרת "המפץ הגדול".

10:09 - ג'ימי פאלון, סיה וג'ימי פאלון שרים "Iko, Iko"

ושוב ג'ימי פאלון מצליח להביא לאיחוד מוזיקלי חבורה שכנראה לא הייתם רואים בשום מקום אחר. מנחה "תוכנית הלילה" אירח בתוכניתו האחרונה את נטלי פורמן ואת סיה, שהצטרפו אליו ואל הרוטס בביצוע לשיר הנוסטלגי של Dixie Cups, תוך שהם מאחדים קו אופנתי עם סיה

09:58 - מלחמת הכוכבים: קמפיין האוסקר מתעורר

למשך זמן קצר מאוד עד פרסום המועמדויות לאוסקר, היו מי שחשבו ש"מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר" עוד עשוי להיכנס לרשימת המועמדים בקטגוריית הסרט. זה לא קרה בסופו של דבר, אבל הסרט השביעי בסדרה קיבל 5 מועמדויות לפרסים טכניים, ועכשיו הגיע הזמן של דיסני ללחוץ על הדוושה.

סרטונים שמופצים בימים אלה מציגים את העבודה מאחורי הקלעים של האפקטים שנראו על המסך, הכל כחלק מהקמפיין לשכנוע חברי האקדמיה להצביע לסרט בקטגוריית האפקטים. תחרות הסגנון מזכיר את הסרטונים ש-HBO מפיצה מדי סיום עונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully