וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסי גילדת השחקנים : ניצחון גדול ל"ספוטלייט" ולגיוון בהוליווד

31.1.2016 / 6:15

אחרי שהפסידה את פרס גילדת המפיקים ל"מכונת הכסף", קטפה דרמת העיתונות את הפרס הגדול בטקס היוקרתי של גילדת השחקנים. אידריס אלבה, ויולה דייוויס, קווין לטיפה ואוזו אדובה, הוכיחו שגם לשחורים בהוליווד מגיעה סוף סוף הכרה

יח"צ - חד פעמי

עונת הפרסים של 2015 ממשיכה לשבור שיאים במרוץ צמוד והפכפך, כזה שאף אחד לא יכול לחזות בשלב זה כיצד יסתיים. אחרי שבשבוע שעבר עקף "מכונת הכסף" במפתיע את "ספוטלייט" עם זכייה בפרס גילדת המפיקים היוקרתי, והתמקם כמועמד המוביל לזכייה - חזרה דרמת העיתונות לחיים עם ניצחון יוקרתי משלה בטקס גילדת השחקנים.

"ספוטלייט" זכה בפרס הגדול של הערב, צוות השחקנים הטוב ביותר, הפרס המקביל של הגילדה לסרט הטוב ביותר באוסקר. אמנם בניגוד לגילדת המפיקים, רק 3 מתוך 6 הזוכים בפרס הזה בשנים האחרונות המשיכו לזכייה גם בפרס הגדול באוסקר, אולם יש לזכור שהשחקנים הם הגוף בעל הייצוג הגדול ביותר באקדמיה. אם "ספוטלייט" יהנה מתמיכתם גם בטקס שייערך בסוף החודש, יהיה קשה מאוד לנצח אותו.

ליאונרדו דיקפריו. GettyImages
קררו את השמפניות. בסוף החודש זה יקרה/GettyImages

מלבד "מכונת הכסף", גבר "ספוטלייט" גם על "Straight Outta Compton", "טרמבו", ו-"Beasts of no Nation". בפרסי המשחק, נחתם סופית ורשמית מה שהיה ידוע כמעט לכל אורך עונת הפרסים הנוכחית. לאונרדו דיקפריו זכה בפרס השחקן וישחזר זאת בוודאות גם באוסקר. ברי לארסון תעשה זאת בוודאות כמעט מוחלטת בקטגוריית השחקנית הטובה ביותר.

אליסיה ויקנדר עשתה צעד חשוב לקראת שנת פריצה חלומית. השחקנית השבדית זכתה בפרס שחקנית המשנה על תפקידה ב"הנערה הדנית". בפרס שחקן המשנה נכנסה לתוקף רוח השינוי הנושבת בהוליווד בימים אלה. על אף שלא זכה למועמדות באוסקר והתמודד מול פייבוריטים כמו מרק ריילאנס ("גשר המרגלים") וכריסטיאן בייל ("מכונת הכסף"), זכה אידריס אלבה בפרס היוקרתי על משחקו ב"Beasts of No Nation".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אידריס אלבה בטקס פרסי גילדת השחקנים 2015. GettyImages
2 מ-2. הערב הגדול של אידריס אלבה/GettyImages

כאן זה לא נגמר, משום שאלבה השלים דאבל יוקרתי עם זכייה גם בתחום הטלוויזיה. אלבה נבחר לשחקן הטוב ביותר במיני סדרה עבור דמותו של הבלש הקשוח ג'ון לות'ר בסדרה הבריטית "לות'ר". גם בקטגוריות המשחק האחרות המשיכו השחקנים להרעיף אהבה על שחקנים שחורים. ויולה דייוויס גברה על קלייר דיינס, ג'וליאנה מרגוליס, מגי סמית' ורובין רייט, בדרך לפרס השחקנית הטובה ביותר בסדרת דרמה ("המדריך לרוצח"). אוזו אדובה זכתה בפרס השחקנית הטובה ביותר בקומדיה ("כתום זה השחור החדש"), וקווין לטיפה זכתה בפרס השחקנית הטובה ביותר במיני סדרה ("Bessie").

ויולה דיוויס בטקס פרסי גילדת השחקנים 2015. GettyImages
פרס SAG שלישי בקריירה. ויולה דייוויס/GettyImages

רשימת הזוכים המלאה

צוות השחקנים הטוב ביותר: "ספוטלייט"

השחקן הטוב ביותר: לאונרדו דיקפריו ("האיש שנולד מחדש")

השחקנית הטובה ביותר: ברי לארסון ("חדר")

שחקנית המשנה הטובה ביותר: אליסיה ויקנדר ("הנערה הדנית")

שחקן המשנה הטוב ביותר: אידריס אלבה ("Beasts of No Nation")

צוות השחקנים הטוב ביותר בסדרת דרמה: "אחוזת דאונטון"

צוות השחקנים הטוב ביותר בקומדיה: "כתום זה השחור החדש"

השחקן הטוב ביותר בסדרה דרמה: קווין ספייסי ("בית הקלפים")

השחקנית הטובה ביותר בסדרה דרמה: אוזו אדובה ("כתום זה השחור החדש")

השחקן הטוב ביותר בקומדיה: ג'פרי טמבור ("טרנספרנט")

השחקן הטוב ביותר במיני סדרה: אידריס אלבה ("לות'ר")

השחקנית הטובה ביותר במיני סדרה: קווין לטיפה ("Bessie")

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully