וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: הפרויקט הסודי והמפתיע של לואי סי קיי

31.1.2016 / 9:07

הקומיקאי שחרר בהפתעה סדרה חדשה בה הוא מככב לצדו של סטיב בושמי. הפרק הראשון זמין לצפייה תמורת תשלום של 5 דולר. ובנוסף: ג'רי סיינפלד מסכם את ביקורו בישראל בתובנה מדויקת. לייב בלוגינג תרבותי

12:26 - טרי ווגן הלך לעולמו

אבל בבריטניה: שדרן הטלוויזיה והרדיו טרי ווגן הלך לעולמו בגיל 77, זמן קצר לאחר שאובחן כחולה סרטן.

ווגן היה שדרן טלוויזיה ורדיו ברשת השידור הציבורית הבריטית BBC והקריירה שלו נפרשה על פני חמישה עשורים. ווגן מוכר במיוחד כפרשן לשעבר של ה-BBC בתחרות האירוויזיון. ווגן נהג ללוות את שירי התחרות בהלצות ציניות ובחידודי לשון.

"הוא מת מוקף בבני משפחתו. בזמן שאנו מבינים שרבים יתאבלו על מותו, אנו מבקשים מהציבור לכבד את פרטיות המשפחה", נמסר בהצהרה ממשפחתו של ווגן. דיוויד קמרון, ראש ממשלת בריטניה, ספד לו: "מחשבותיי עם משפחתו של ווגן. בריטניה איבדה כישרון עצום, מישהו שמיליונים חשבו עליו כחבר מיוחד".

09:36 - ג'ייקוב טרמבלי שובר שיאי חמידות בטקס גילדת השחקנים

ג'ייקוב טרמבלי, הכוכב בן ה-9 של "חדר", לא נכנס לרשימת המועמדים בטקס האוסקר, על אף שלא מעט חזאים ניבאו כי יצליח לעשות זאת. לפנות בוקר הוא דווקא עמד בשורה אחת עם הכוכבים, כמועמד לפרס שחקן המשנה הטוב ביותר.

טרמבלי אמנם הפסיד לאידריס אלבה, אבל עלה מיד לאחר מכן עם הכוכבת ששיחקה לצדו, ברי לארסון, כדי להציג את הפרס לשחקן הטוב ביותר במיני סדרה (שגם בו זכה אלבה). רגע לפני פתיחת המעטפה, הוא הספיק לספר על עצמו בדרך הכי חמודה שאפשר. "אני עדיין זוכר את הפעם ההיא שבה הייתי בן 9 והתחריתי באותה קטגוריה נגד באטמן (כריסטיאן בייל)".

09:28: ג'רי סיינפלד מסכם את ביקורו בישראל ב"דיילי שואו"

אחרי שכיכב בארבע הופעות מוצלחות בישראל בחודש דצמבר, התארח ג'רי סיינפלד ב"דיילי שואו" בהנחיית טרבור נואה, וסיפק תובנות סיינפלדיות על ההוויה הישראלית.

"הייתי בפעם הראשונה בישראל בחודש שעבר ועשינו ארבע הופעות באולם גדול. הקהל היה מדהים", סיפר סיינפלד לפני שהוסיף "ישראלים, כל דבר שאתה מבקש מהם מיד נענה ב'אין בעיה, אין בעיה'. או 'לא, זה בלתי אפשרי'. אין שום דבר באמצע".

09:16 - לואי סי קיי חושף סדרת רשת חדשה בהפתעה

את זה שלואי סי קיי עסוק בפרויקטים חדשים, כבר ידענו בעקבות ההודעה על דחייתה עד להודעה חדשה של העונה השישית בקומדיה המצליחה שנושאת את שמו. הסנונית הראשונה היתה הקומדיה "Baskets" בכיכובו של זאק גאליפנאקיס, אותה ביים ויצר סי קיי. הלילה הגיע פרויקט חדש נוסף, כזה שנשמר בסוד מוחלט עד כה.

"הוראס ופיט" (Horace and Pete) היא סדרת רשת חדשה בבימויו ועל פי תסריט של סי קיי, ובה הוא מככב באחד משני התפקידים הראשיים לצדו של סטיב בושמי. את הסדרה חשף סי קיי לראשונה באתר הרשמי שלו, שם יכולים הצופים לצפות בפרק הראשון באורך של 67 דקות, עבור תשלום של 5 דולר.

הסדרה מגוללת את סיפורם של שני בעלי בר ומוגדרת כגרסה דכאונית של הסיטקום "חופשי על הבר". העלילה מתרחשת בברוקלין, ובה מככבים בין היתר בתפקידי משנה גם רבקה הול ואידי פאלקו. בשלב זה לא ברור כמה פרקים נוספים צפויים לעונה הראשונה של הסדרה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא מפסיק להפתיע. לואי סי קיי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully