וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מה שגדול בזה, זה המרקם": בלוג "הישרדות", פרק 27

אביעד "צפניה" קדרון

31.1.2016 / 23:18

בפרק 27 של "הישרדות" כולם מובילים מהלכים: ג'ני מנסה להוביל מהלך להדחת טילטיל, טילטיל מנסה להוביל מהלך להדחת שפיות הצופים וכוכבי מנסה להוביל מהלך להחזרת הגבריות. הבלוג של צפניה

צילום מסך

זהו, אנחנו בישורת האחרונה של "הישרדות הונדורס". ובישורת אחרונה אני מתכוון ל-24 הפרקים האחרונים של העונה, הפרקים בהם ההפקה תחליט אילו ארבעה מתמודדים ייראו הכי טוב בפרומואים ובשלטי החוצות לקראת הגמר. נכון לעכשיו נותרו שבעה מתמודדים במשחק ודגם ביקיני אדום אחד. כולם רוצים להגיע ל"אירוע הגמר". רק חמישה יצליחו. כלומר, ארבעה מתמודדים ואני אחד. אני מניח שרוב הצופים כבר ויתרו על "הישרדות" אחרי מהדורת החדשות הארוכה כמו נצח ששודרה הערב ולא חידשה כלום (בחיפה יש יותר חולי סרטן, בישראל יש זונות וערד ניר טס לחו"ל). בכל מקרה, ג'ני ניסתה לצאת נגד ההפקה, זה הסיפור שלה.

אחרי שהודא הלכה להכין אורז לחברי המושבעים, מתמודדי טיפיו הנותרים מדברים על ההדחה שלה. כוכבי מדגים שוב שהוא לא באמת יודע היכן הוא נמצא ומכריז שפסלון החסינות המזויף הוא המהלך הכי מטומטם בתולדות התוכנית. "אי פעם, לדורות", הוא מדגיש. ג'ני, מצד שני, דווקא מפרגנת להודא. אתם יודעים מה קורה לשמאלנים במדינה שלנו, נכון?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שתולה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בבוקר יום 37, חברי השבט מתעוררים לעוד סשן קיטורים של טילטיל. "חודשיים לא התקלחתי", הוא מספר. ג'ני ניגשת לדבר עם לירון ומודה לה על זה שהיא פקחה לה את העיניים. לירון רומזת לה שהיא שמעה את אחד מעוזרי ההפקה מדבר ליד מתחם הזומבי על זה שרביעיית גמר פוטוגנית במיוחד תהיה טיטי, טילטיל, רוסלנה וכוכבי ושדנה וג'ני צריכות להתעורר. ג'ני ודנה הולכות לרוסלנה ומנסות לבדוק מה הקטע איתה ועם טיטי. היא מבטיחה להן שלא תדיח אותן לפני טיטי אבל שטילטיל הוא הברית הזוגית שלה. ג'ני ודנה לא ממש מרוצות מזה והן הולכות הצידה ומסתודדות. כל הסנריו הזה לא ממש ברור לי כי אם לגמר מגיעים ארבעה, מה הבעיה של ג'ני ודנה להגיע לגמר עם רוסלנה וטילטיל? כלומר, חוץ מזה שברור שזה לא יקרה לעולם כי ההפקה תתערב. ולמה לרוסלנה אסור להיות בברית זוגית עם טילטיל אבל להן מותר להיות בברית זוגית אחת עם השנייה? הן מחליטות לפצל את הקולות בהצבעה אחרי שלירון תיקח את הקול לטילטיל ומישהו יזכה בוטו. בבגרויות במתמטיקה יש פחות נעלמים במשוואות מאשר באסטרטגיה הזאת?

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר
הישרדות הונדורס פרק 27. צילום מסך
לא שתלים/צילום מסך

זמנו של אתגר הפרס מגיע ומדובר באתגר "הישרדות" קלאסי: המתמודדים צריכים לאחוז בחבל בשיפוע ולא ליפול. כמה פשוט, ככה קשה. הפרס קשור לבני המאיה ולתגליותיהם: חבילת מעדני שוקולד מתנת ורדינון. את המעדנים, אגב, המנצח יאכל במפל מקומי. בינינו, הפרס לא הכי שווה. כאילו, יחסית לאתגר. מילא אם היו מוסיפים גם חסינות או מקלחת. האתגר יוצא לדרך ורובוארץ מספר כמה קשה לו להתאפק וכמה הוא רוצה לאכול את מעדני השוקולד המושלמים. אחר כך הוא מדבר עם המתמודדים על חיי הזוגיות שלהם והאם הם קנאים או לא. כאילו שלמישהו אכפת מזה. טיטי, מתברר, מחמיאה לנשים יפות שמסתובבות ליד בחורים איתם היא נפגשת. אלוהים, מה זה השטויות האלה. הייתי פורש מהאתגר ומטביע את עצמי כדי לא להיות חלק מזה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ורדינון!/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הו, למען השם/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמה דקות לתוך האתגר, רובוארץ מתחיל לשלוק את אחד המעדנים ומציע למתמודדים טעימות. די בטוח שכבר ראיתי באיזה אתר סקס את הסצנה בה כוכבי מלקק לו את הכפית. טילטיל פורש וכוכבי מבהיר: "מה שצריך במשימה הזאת זה כוח סבל". רוסלנה פורשת מיד לאחר מכן וטיטי עפה רגע אחריה. דנה מספרת לתחקירנית את הדרך שלה לניצחון (דמיון מודרך, מלמולים) ואז פורשת. כוכבי וג'ני נותרים באתגר ורובארץ מכריז שהם מתמודדים לא רק על הפרס, אלא גם על הניצחון. מפרק לפרק, המשפטים שלו הופכים להיות יותר ויותר תמוהים. כוכבי מתוסכל, הוא כל הזמן מפסיד לג'ני. זה כמובן קורה שוב והמטרה על גבה של ג'ני הופכת להיות גדולה עוד יותר: גם מזדהה עם ערבים, גם מנצחת כל הזמן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דז'ה וו מ-RTL מישהו?/מערכת וואלה!, צילום מסך

ג'ני מספרת שהיא לא ממש רוצה לבקר במפלים כי היא מפחדת שיבגדו בה מאחורי הגב ושולחת את טילטיל וכוכבי למפלים. טיטי לא קונה את ההצגה הזאת. שני הגברים הולכים למפלים ואומרים אחד לשני שהם לא מאמינים שהם אוכלים שוקולד אמיתי. אחר כך הם מדברים על המשפחות שלהם וכוכבי מגלה שהפנטזיה שלו זה שיהיה לו ילד שהוא יוכל להלביש אותו בחולצה של מכבי חיפה ולקחת אותו לאצטדיון כדורגל. זו הפנטזיה שלו? אחרי 37 ימים על אי בודד עם חבורת דוגמניות? קרייסט. בלילה, אחרי שטילטיל וכוכבי חוזרים לאי, תיבת הפלאפה מצלצלת והילדים של טילטיל אומרים לו שהם מתגעגעים אליו. בגואנטנמו לא היה עינוי כזה. עבור הצופים, לא עבור המתמודדים. סתם, גם עבורם. טילטיל אומר שבבית הוא אבא, על כל המשתמע מזה. מה משתמע מזה? רק הזמן יגיד. הזמן והמשימה הבאה כמובן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וואו/מערכת וואלה!, צילום מסך

בבוקר טילטיל ניגש לחבק את ג'ני שזוממת להדיח אותו. הם מדברים על הימים האחרונים של המשחק. "אנחנו נמצאים בשלב שהכל יכול לקרות", היא רומזת לו. אחר כך היא הולכת לדבר עם לירון ואומרת לה שהחליטה ללכת על מהלך שבסופו טילטיל יודח. טיטי, בצד השני של המחנה, אומרת לרוסלנה שג'ני הפכה ל"סוג של מושיק". רוסלנה מסרבת להאמין שג'ני תבגוד בה. הטעות הגדולה של ג'ני היא שהיא רוצה שכוכבי וטיטי יצביעו איתה ועם לירון וזה אומר שרוסלנה תגלה שהיא בגדה בה. הצבעה פשוטה היתה טובה יותר (ג'ני, דנה ולירון מצביעות לטילטיל, כוכבי וטיטי מצביעים לדנה/ג'ני, רוסלנה מקבלת את צמיד הווטו).

רוסלנה הולכת לפגוש את נשות שבט הגריפונה ובגלל שמדובר ברוסלנה, אתגר האומץ שלה הוא לאכול עוגת שוקולד. עוגת שוקולד עם שום וצ'ילי. בדיוק כמו שמכינים במטבח של אייל. היא לא מצליחה לסיים את העוגה ופורשת מהאתגר. אומג, זה אומר שלעולם לא נגלה מה יש בתוך הפלאפה! ג'ני זועמת אבל חייבת להפסיק לזעום כי מגיע דואר אי שמספר על משימת חסינות שקשורה לאיזון. מה המתמודדים צריכים לאזן? כדור על מוט. הטוויסט? מדובר במסלול מכשולים, בתום כל מסלול, המוט יוארך. אחרי המסלול, המתמודדים צריכים להפיל חתיכות עץ בעזרת שקי חול. בסך הכל נשמע די פשוט. שני הפיינליסטים באתגר הם כוכבי וג'ני, שוב. הפעם, כוכבי מנצח ומתחיל לרוץ בכל מקום. הוא אומר לרובוארץ שהוא הוציא הרבה אוויר מהמפרשים שלו בזכות הניצחון הזה. אני לא בטוח שכוכבי מבין את המשמעות האמיתית של הביטוי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחלה פן גם/מערכת וואלה!, צילום מסך

רובוארץ מזמין את לירון הזומבי לדו-קרב גורלי אבל עוד לפני שהיא תבחר יריב, היא מספרת לכוכבי על המהלך להדיח את טילטיל. הוא לא עושה סימנים של מישהו שאכפת לו ואנחנו חוזרים לדו-קרב הגורלי. אחרי שדנה מספרת שהיא עוד לא התפייסה איתה, לירון בוחרת בטילטיל. "רבנו עומר לימד אותי שצריך לקחת סיכונים בחיים", היא אומרת. בדו-קרב הגורלי, לירון וטילטיל, שפתאום קלטתי שלשניהם קוראים לירון, קשורים לגלגל עינויים שההפקה ייבאה מהמאה ה-15 בספרד בזמן שהם עונים על שאלות "קריטיות" ו"גורליות" כמו מהו תאריך יום הנישואין של הוריו של טילטיל. מתברר שהוריו של טילטיל הם בני דודים. מקווה שמישהו בעמוד הפייסבוק "כשאבא ואמא בני דודים" כבר החליף תמונת קאבר. מה עוד היה באתגר? שאלת "מי המציא את החשמל" (שזכתה לתשובה מטרידה במיוחד מלירון: פושע מלחמה נאצי בשם היידריך. כלומר, היא אמרה "היידריך", כל היתר נמצא בגוגל) וטעות גורלית של ההפקה שלפיה יש חמישה חברים בלהקת היי פייב בזמן שכולם יודעים שיש ארבעה חברים כי מייקל פרש. אה, ובכי של טילטיל. בקיצור, כל מה שקרה בכל האתגרים עד כה. לירון מנצחת, טילטיל מפסיד, קאט לקריינות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האם זהו צילום המסך הכי גברי של כוכבי בכל הזמנים?/מערכת וואלה!, צילום מסך

בפרק הבא: מהפכה של שמחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    7
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully