וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הציצים על חשבון הבית

16.11.2000 / 10:57

דנה קסלר מזמינה את כולם לפתוח שולחן מול "לא יכולים להתאפק", סרט הנעורים האולטימטיבי שישודר הערב בערוץ הסרטים

אל תתנו לג'ניפר לאב-יואיט להפחיד אתכם – היא בסך הכל כאן בשביל הציצים. "לא יכולים להתאפק" (98'), שישודר הערב (חמישי, 22:00) בערוץ הסרטים, הוא שילוב מוצלח של שני ז'אנרים אייטיזיים פופולריים, שלפעמים באים בחבילה אחת: סרט הנעורים וסרט המסיבה.

הפעם מדובר במסיבת הסיום של התיכון, בה כולם צריכים להספיק לעשות את כל מה שהם לא עשו במשך כל התיכון. אית'ן אמברי (המוכר בתור הבן של צ'בי צ'ייס מהימים בהם הוא היה בקטע של חופשות מטורפות בכל מיני מקומות) הוא החנון שמאוהב בג'ניפר לאב-יואיט, שהיא הכוסית של השכבה. לורן אמברוז היא הג'ינג'ית החכמה והצינית, ואילו סת' גרין (אוז מ"באפי") הוא ההום-בוי הלבן שמנסה לסגל לעצמו גינוני היפ-הופ, כולל צליעת הגנגסטה המסורתית. חוץ מזה, תוכלו לזהות בקאסט את כל העולם, החל מדארמה מ"דארמה וגרג" ועד סברינה המכשפה המעפנה.

הסרט בהחלט מספק בפני עצמו, אבל אם תשתעממו תוכלו תמיד לשחק את משחק השתייה הבא (לא אני המצאתי, אלא מצאתי באינטרנט), שאומר שצריך להוריד שוט בכל פעם שקורה אחד מהדברים הבאים: א. הציצים של ג'ניפר לאב-יואיט חוסמים את כל הפריים. ב. סת' גרין אומר "יו". ג. החנונים אומרים משהו על "מלחמת הכוכבים" או "סטאר-טרק". במשחק המקורי היו עוד הרבה סעיפים, אבל מתוך היכרות עם הסרט – אלא אם כן תשחקו עם מיץ פטל, גם ככה תיפלו מהרגליים אחרי חמש דקות.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully