וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 83: המעריצה שהצליחה לגרום לכוכב טלוויזיה להתאהב בה

4.2.2016 / 0:01

דניאל סיזר חיזרה במשך חמש שנים אחרי כוכב "המכשפים מוייברלי הילס" בטוויטר, השבוע היא הוכיחה שזה גם משתלם. ובנוסף: כך דונאלד טראמפ ירצח לכם את הליבידו וקונספרציה חדשה לגבי בובי קריסטינה בראון. חדשות הטראש של השבוע

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק

(בוידאו: סיכום הבחירות המקדימות באיווה)

seperator

מקום 5: דונלד טראמפ, עכשיו גם על קונדומים

קונדומים עם פניו של דונלד טראמפ הם עכשיו דבר אמיתי שקיים ועומד למכירה, והמטרה ברורה: אל תתרבו. החברה מאחורי הקונדומים משחקת כמובן על האג'נדה השמרנית של המיליארדר שרוצה להיות נשיא, עם סלוגן כמו "יגן כמו חומה מפני הריונות לא רצויים", למרות שטראמפ עצמו בוודאי היה מעדיף עוד תינוקות אמריקאיים למהדרין על פני מהגרים ממקסיקו. מי שירכוש את הקונדום ייתקע ככל הנראה עם בדיחה סרת טעם שפג תוקפה, בדיוק כשם שיקרה, ניתן רק לקוות, למרוץ הנשיאות של טראמפ.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סקס? לא, לא הלילה. יש לנו כאב ראש/מערכת וואלה!, צילום מסך

מקום 4: למכירה - מזכרות מזירת מוות

דברים שלא זוכרים מהיאכטה "ספלנדור": כיף, צחוקים, מסיבות על הסיפון. דברים שכן זוכרים: נטלי ווד טבעה למוות לאחר שנפלה ממנה, ועד היום לא ידוע מה בדיוק התרחש באותו לילה בשנת 1981. נשמע כמו מקום שהייתם רוצים ממנו מזכרת, לא? אז עכשיו יש לכם הזדמנות. הקברניט דניס דוורן מעמיד למכירה פומבית כל מיני פיצ'יפקעס, ביניהם גם תמונות של ווד עם מי שהיה בעלה ובעיני רבים נחשב גם לאחראי למותה, רוברט וגנר. כי למה שלא תרצו את שולחן הקפה שווד בטח דפקה בו את הזרת רגע לפני שמעדה מהסיפון?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מזכרות מטרגדיה מישהו?/מערכת וואלה!, צילום מסך

מקום 3: הבריטים יעשו הכל כדי להדמות לכוכבים האהובים עליהם

אנשים שיעשו דברים משוגעים על מנת לשנות את המראה שלהם תמיד היו, ורשימת הדברים המשוגעים הזמינים להם רק הולכת ומתארכת. הטרנד האחרון שהתווסף לרשימה הוא ניתוח לשינוי צבע העיניים, כי סתם עדשות זה בטעם רע. מדובר בהליך כירורגי של השתלת קשתית מלאכותית, המשמש בדרך כלל לצרכים רפואיים כמו למשל אובדן הקשתית בעקבות פגיעה. לאחרונה תופס ההליך תאוצה כניתוח קוסמטי, לאחר שבריטים רבים מבקשים לשנות את צבע העיניים שלהם על מנת להדמות לכוכבים הוליוודיים. רופאים בבריטניה מבקשים להזהיר את המטופלים ולהבהיר כי מדובר בהליך מורכב ומסוכן, שעלול אף לגרום לעיוורון. שזה די מטופש כי אז הם לא יוכלו לדעת עד כמה הם דומים לכוכבים.

מקום 2: טענות חדשות גורסות כי בובי קריסטינה בראון הומתה

סימני שאלה רבים סובבים עדיין את הטרגי של בובי קריסטינה בראון, כשמפעם לפעם צצות להן עדויות חדשות. אחרי שהיו מי שהשאשימו את בן הזוג ניק גורדון במותה, נחשף כעת מידע נוסף: בובי קריסטינה הומתה. הילר בשם ג'ולי הריס השלישי הגיע להוספיס הו היתה מאושפזת בראון בימיה האחרונים, וניסה, בעידודו של אביה בובי בראון, להחיותה בשיטות שונות המוכרות לו. הריס טוען שלמרות שנאמר למשפחה כי בראון שקעה בתרדמת, הוא דווקא זיהה אצלה פעילות מוטורית. לדבריו, הוא אף ביקש מהרופאים לתת לו להמשיך במאמציו אך אלו, כמו גם דודתה של בובי קריסטינה, סירבו. "אני בטוח במאה אחוז", סיכם בראיון שהעניק השבוע לאתר "רדאר אונליין", "שניתן היה לשקם אותה".

בובי כריסטינה וויטני יוסטון בגאלה שלפני הגראמי 2011. Jason Merritt, GettyImages
המסתורין נמשך. וויטני יוסטון ובובי קריסטינה/GettyImages, Jason Merritt

מקום 1: המעריצה שהצליחה להשיג את הסלב

מי שצריכה להדליק את כל המשואות בכל הטקסים של כל המדינות מעתה ועד עולם היא דניאל סיזר, שעשתה את הלא ייאמן, הצליחה במקום שבו כולנו נכשלנו ותהיה מעתה עבורנו דוגמא ומופת. סיזר, מעריצה של כוכב "המכשפים מווייברלי פלייס", ג'ייק טי. אוסטין, ניסתה לתפוס את תשומת ליבו במשך חמש שנים בטוויטר, באמצעות ציוצים כמו "החיוך שלך כל כך חמוד", ו"אני וג'ייק מתחתנים. אבל ששש, הוא לא יודע מזה עדיין". העניין הוא שזה עבד. בשבוע שעבר העלה אוסטין תמונה של השניים לאינסטגרם, כתב שהוא "משוגע עליה", והעניק תקוות נצח לכל מי שאי פעם היה לו קראש על סלב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully