וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: האיחוד של קאסט "ER" אצל ג'ימי קימל לא עלה יפה

3.2.2016 / 11:14

ג'ורג' קלוני הגיע אל התוכנית של ג'ימי קימל לשם איחוד קאסט הדרמה הרפואית המיתולוגית "ER", אבל גילה שיש תקלות. אולם אל דאגה, יש כוח עזר. בנוסף: כריס מרטין הצטרף אל ג'יימס קורדן לקריוקי בנסיעה. הבאזז ואיש השלג

20:49 - קני קריימר מגיע לישראל

הסטנד-אפיסט קני קריימר, ההשראה לדמותו הטלוויזיונית של קוזמו קריימר מ"סיינפלד", מגיע לסיבוב הופעות בישראל. קריימר יופיע ב-24 במרץ במוזיאון תל אביב, 23 במרץ בפסטיבל הצחוק בראשון לציון וב-31 במרץ באולם קריגר בחיפה. ניתן לרכוש כרטיס להופעה במחיר 159 ש"ח.

שם המופע "Kramer on Seinfeld" מרמז על תוכנו וקריימר, שהתגורר בשכנות ליוצר "סיינפלד" לארי דיוויד, מתייחס במופע לסדרה וכולל אנקדוטות על פרקים ממנה.

על הבאתו של קריימר לישראל אמון המפיק ירון פלד. כרטיסים ניתן לרכוש בטלפון *8023 או באתר.

11:27 - קאסט "ER" התארח אצל ג'ימי קימל, אבל בלי קאסט "ER" מלבד ג'ורג' קלוני

האיחודים הממשמשים של סדרות רבות כמו "חברים", "פרייז'ר" ו"וויל וגרייס" נסכו השראה גם בג'ימי קימל, שניסה לאגד את הקאסט של "ER" למפגש, אבל היחיד שהצליח להגיע גילה שהוא ייאלץ להיאבק על חייו של קימל. לא נורא, לפחות היחיד הזה הוא הכוכב הגדול ביותר שיצא מהסדרה, ג'ורג' קלוני, והוא נעזר ברופא טלוויזיוני מסדרה אחרת ובלהיט היפ-הופ אגדי כדי להציל את חיי החולה.

11:20 - קריוקי בנסיעה עם כריס מרטין, סולן קולדפליי

פינת הקריוקי בנסיעה בתוכניתו של ג'יימס קורדן ממשיכה לספק רגעי קסם ללא הרף. הפעם הגיע כריס מרטין לנסוע, לשיר בקולי קולות ולפטפט עם הקומיקאי, ומלבד השירים של קולדפליי עשו השניים מחווה לדיוויד בואי ושרו את "Heroes". אמנם זה לא אדיר כמו הנסיעה עם אדל, ובוודאי לא ישבור את שיאי הצפייה ביוטיוב כמוה, אבל שווה צפייה בהחלט.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully