וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג "האח הגדול": האח עם מיצי כהן מעפולה

אביעד "צפניה" קדרון

4.2.2016 / 0:07

כניסת הדיירים החדשים מבשרת על בציר חדש של קורבנות אנושיים עבור שיחי והאם משימת הרכב גרמה ליורם זק לתופעות לוואי קשות? בלוג "האח הגדול" - צפניה נכנס לחדר המתים

צילום מסך

01. אז מה, כניסת דיירים חדשים? כאלה שלא רק יתעסקו בשיחי כל היום? שיהיה בהצלחה עם זה. הרי המהות של "האח הגדול" ב-50 הימים האחרונים היתה שיחי. מה בדיוק הדיירים החדשים אמורים להביא איתם? מתכונים טריים ומרעננים לגלגול קובות? שיחות לתוך הלילה על סחוג? אין מנוס, אחרי שכל הדיירים מינוס אור וברק השלימו עם שיחי ופצחו בדו-קיום מעט משמים (עם כל הכבוד לקונספט החדשני של תוכנית האירוח העילגת והאלוהים אדירים כל כך משעממת של דודו), הגיע הזמן להכניס לשדה המוקשים כמה פליטי ריאליטי מתים מהלכים. אין להם סיכוי לזכות, אין להם סיכוי לעבור בשלום את שיחי. הרווח כולו שלנו.

02. שי מיקה עלתה על זה מעט באיחור. זה לא שהצופים בחוץ אוהבים רק את שיחי (הם כן), אין לצופים בחוץ שום דבר אחר לדבר עליו. כשהמצלמות בערוץ 26, וכפועל יוצא בערוץ 2, לא מתעדות את שיחי רב עם מישהו, הן מתעדות שני אנשים אחרים שמדברים על המריבה של שיחי עם אותו מישהו. ואז את השיחה על הפיוס של שיחי עם אותו מישהו. ואז את השיחה על איך הם לעולם לא היו מתפייסים עם שיחי. ואז את השיחה עם שיחי בה הם רבים איתו בעצמם. מה שמוביל למישהו הראשון לשוחח עם המישהו השלישי על המריבה החדשה של שיחי (עם מישהו 2). ואז את שיחת הפיוס של שיחי עם מישהו 2. ואז את השיחה של מישהו 1 ומישהו 3 על שיחת הפיוס. ואז את השיחה בה מישהו 1 מסביר איך ההתפייסות שלו עם שיחי שונה מהסולחה בין שיחי ומישהו 2. וכך הלאה.

אח הגדול. ערוץ 2, צילום מסך
מדבר בעד עצמו/צילום מסך, ערוץ 2

03. הזוכים האמיתיים במשימה הם כמובן תושבי עוטף עזה שאפילו לא ידעו שהם משתתפים בה: שילוב של הופעה חיה מבית עדן בן זקן והקולות המאיימים, שלא נאמר, מפלצתיים שיוצאים מגרונותיהם של ברק ודודו (מזל שארבל ופלורי לא נכנסו גם לחלל הזמן) הוא אולי הנשק הסודי של מערכת הביטחון נגד איום המנהרות מעזה. רמקול אחד שיופנה לאדמה עם רובוטריק האוטו-טיון הזה והמנהרה תתמוטט.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אח הגדול. ערוץ 2, צילום מסך
ובכן/צילום מסך, ערוץ 2

04. מה קורה לכל הרוחות במאקו? אילו גולשים נמצאים שם? עמרי בטוח שכדי שקליפ יזכה בעשרות אלפי צפיות הוא צריך לכלול את שיחי ואת דודו. כלומר, קהל היעד של הקליפ הוא אנשים מיזנטרופים עממיים. נשמע בדיוק כמוני. ואני בכלל לא גולש במאקו. בקיצור, נכנסתי למאקו ומה שחיכה לי זה הכתבות "34 טיפים לכביסה מושלמת", "התינוק של במבה חוזר", "הדור הבא של נקניקי השוקולד" ו"טבע אכזרי - הפילה משפדת למוות את הבאפלו". נשמע מושלם. בקיצור, רחלי רוטנר, תחזיקי חזק - אני גם בא.

05. בהמשך ישיר לטוקבקים הארורים שמזכירים שוב ושוב שאני במקור מעפולה (השם ירחם), שועשעתי קשות לראות את השיחה המדהימה בין שיחי ותני, שני אנשים בוגרים שלא הצליחו לדמיין כיצד עפולה נראית. כמובן שאם שיחי היה משרת בצה"ל הוא היה יודע איך עפולה נראית כי אין חייל במדינה שלא עבר בתחנה המרכזית המדהימה של בירת העמק לפחות עשר פעמים במהלך השירות. ועדיין, מדהים לדעת שתני ביקרה בדימונה, עיר שהיא אפילו לא בירת הנגב, ולא בעפולה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אני אהיה בעפולה בעוד שבועיים למען האמת/מערכת וואלה!, צילום מסך

06. למרות שתפסה הרבה מקום בבית "האח הגדול" ותמיד עמדה במרכז העניינים, קוקו אפילו לא זכתה לסצנה בתחילת הפרק במסגרת "בואו נחזור למה שקרה לפני ההדחה של קוקו". אין, כמו ששי מיקה אומרת, פספסנו את הבחורה הזאת. כאילו, למרות שהיא היתה בכל מקום.

07. האם יש משהו יותר מטריד ויזואלית מהחיבוקים של ברק ומייקי? כשמייקי נכנס ל"האח הגדול", הוא היה אדם. אבל מאז הוא עבר שינוי וכעת הוא יותר חיית מחמד סלאש בובת פרווה שנועד לספק את השעמום של המתמודדים. בכל פעם שמייקי מופיע בפריים, יש דייר אחר שנוגע בו. אולי זו הסיבה שבגללה לא שומעים את מייקי מדבר אף פעם, הוא פשוט קבור מתחת לגוף של מישהו אחר.

08. די ברור שיורם זק, האח הגדול עבורכם, נחנק בסוף הפרק כי הוא סובל מתופעת לוואי בגלל מאות הטייקים של פלורי במשימת הרכב. אתם יודעים, אולי לא חשבנו אף פעם על הקורבן האמיתי בתוכנית הזאת, האיש שיושב בחדר הבקרה וצריך להרגיע את פלורי. והנה, בסוף, אחרי כל העונות, זה השפיע עליו באופן ישיר, הוא נחנק בשידור חי. נו, לפחות זה לא היה בולבול בין השדיים.

09. מה, אלירז לא הודח באמת?!

האח הגדול. צילום מסך
שגעון/צילום מסך

ציטוטפוט

"מי קורא לכלב מיצי?" (עמרי פוגש לראשונה את דודו)

"אתן שתי צ'ונגיות מגעילות, הרסתם לכולן את הכיף" (עמרי מבאס את תניה וארבל)

"בנות, אני מוכנה להתפשט" (קסניה מעלה את המחיר)

"איכשהו נוצר בבית ריב" (ארז טל מבולבל)

"שי, עושה לי פאטוץ'" (דודו מנקה את הארון)

"מצידי, תרימו רגליים" (דודו, ע"ע)

"פלורי, קצת קשה לה יותר לקלוט תנועות" (קסניה מעדנת)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully