וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריה מוסקונה: "אני מתנצל על דבריי, זאת היתה אמירה מטופשת"

4.2.2016 / 11:05

השחקן אריה מוסקונה התייחס הבוקר (חמישי) באולפן וואלה! NEWS להתבטאותו בנוגע לכך שמשה איבגי שיחק עם שחקנית ש"שווה הטרדה". צפו

עריכה: ניר חן

"מדובר בהומור מאד מאד לא מוצלח, מעבר לזה, אני מכיר אותה אישית, ואני יודע שהיא לא היתה כועסת עליי", כך אמר הבוקר (חמישי) השחקן אריה מוסקונה באולפן וואלה! NEWS בעקבות הסערה שעוררו דבריו אתמול בתוכנית "חמש בערב" בגלי צה"ל.

במהלך הריאיון התבטא מוסקונה בצורה בעייתית ואמר: "אנחנו היינו ביחד בהצגה בשם 'דפוקים'. יש שם שחקנית מאוד צעירה ומאוד יפה ששווה הטרדה, תאמין לי". המראיין ירון וילנסקי קטע את מוסקונה והוא מיהר להבהיר: "זה מחמאה מהבחינה הזאת שאני אומר, אף אחד לא העז". מוסקונה הוסיף ואמר כי לדעתו מדובר בהומור ולא בשפה פוגענית".

הבוקר, כאמור, התייחס מוסקונה לדבריו. "אולי אני באמת טיפש, אני בור כי אני לא יודע מה מותר ומה אסור. כשהבנות שלי היו קטנות ואמרו 'איזה כוסית', אני נחרדתי. היו צריכות להסביר לזקן מה זה. אז אני מתנצל על דבריי, זאת היתה אמירה מטופשת". מוסקונה דיבר גם על הטענות נגד חברו משה איבגי: "אם יש טענה, מגיע לו עונש כמו לקצב וכמו לגולדלבט ושיישב בכלא, אבל לא יתכן שיתלוננו ואז התיק נסגר".

תחקיר וואלה! NEWS הביא את עדויותיהן של שש נשים שטענו כי הוטרדו מינית על ידי איבגי. בחודשים האחרונים הגיעו לוואלה! NEWS עדויות על התנהגות בלתי הולמת של השחקן כלפי נשים שעבדו לצדו. שש נשים, המסרבות כרגע להיחשף פומבית, טענו כל אחת בנפרד כי השחקן הטריד אותן או נגע בהן בניגוד לרצונן. העדות המאוחרת ביותר מתייחסת למקרה שאירע ב-2013. גורמים נוספים שעבדו לצדו בהפקות סיפרו על תלונות נוספות מצד נשים בהפקה. נשים נוספות עמן דיברנו סיפרו גם הן על התנהגות בעייתית דומה, חלקן באופן מפורט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully