וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האמת נמצאת אי שם: אודטה שוורץ קיבלה "מסר מחוצנים" ופרסמה אותו בפייסבוק

4.2.2016 / 13:33

בפוסט ארוך וספק מעורר דאגה, גוללה מגישת הטלוויזיה אודטה שוורץ "מסר" אותו קיבלה לדבריה מיצורים תבוניים מפותחים יותר בגלקסיה, ותירגמה אותו עבור גולשיה. כל נזק לשפיות הוא על אחריותכם בלבד

Bridget Nielson

(בסרטון - האישה שטוענת ששכבה עם חייזרים וילדה להם צאצאים. כל קשר בינה לבין אודטה הוא מקרי לחלוטין)

seperator

כוהנת הלייף סטייל (מה שזה לא אומר) ומגישת הטלוויזיה אודטה שוורץ, הפתיעה אתמול (רביעי) את עוקביה בפייסבוק עם סטטוס… ובכן, מעניין. שוורץ טענה כי אינה יכולה לקבל את הטענה על בדידותנו ביקום. "אני מאמינה שמלבדנו - קיימים עוד יצורים תבוניים על פלנטות אחרות", כתבה, "והם אפילו מתקדמים מאיתנו ברמות התודעה והטכנולוגיה שלהם". עד כאן? מטורלל מינוס. אבל הנה מגיע השוס האמיתי.

שוורץ טענה כי קיבלה מסר מישות אותה כינתה "האדם שאני מחזיקה ממנו הכי שפוי בעולם". לדבריה הגיע אמנם בעברית, אבל במבנה משפטים אנגלי בלתי עביר. זה בסדר, גם אנחנו לא הבנו, אבל תנו לה צ'אנס. בכל זאת, כמה אנשים אתם מכירים שיהיו מוכנים לתרגם, על חשבון זמנם היקר ועמוס הלייף סטייל, מסר בעברית אבל במבנה משפטים בלתי עביר - לעברית מדוברת. ובכלל, כדאי שתתייחסו אליו כמו לתפילה לעולם יותר, או לבריאותנו הנפשית. מה שנראה לכם.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וזה עוד רק התקציר. אודטה שוורץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

"שנו את העולם! החליטו כעת אם עלינו להופיע!", כך נפתח המסר המתורגם על פי אודטה. מפי מי הגיע המסר? "מיצורים מודעים שלהם חלקכם קורא 'חוצנים', אבל אין שום הבדל מהותי בינינו לביניכם - מלבד העובדה שאנחנו התנסינו כבר בשלבים אבולוציוניים מסוימים, ושאתם עדיין לא". אתם מבינים? קיימת הירככיה בעולם. לא של אלים וחצאי אלים, אלא של צורות אנושיות מתפתחות יותר או פחות. "באמצעות המסר הזה - אתם באופן אישי תהפכו למקבלי ההחלטות".

ולמה צריך החלטות? מכיוון שהקהילה המדעית שלנו וכוחות נסתרים חברו יחד כדי למנוע מאיתנו להבין את להאמין בקיומם של יצורים שכאלה. הם היו יכולים לעשות את זה כבר מזמן, אבל הם לא עושים את זה מתוך כבוד. "אנחנו סבורים שאתם יכולים וצריכים להשתמש ברצון חופשי כדי לנהל את עניינכם, כך שתוכלו להשיג בכוחות עצמכם את הבגרות הרוחנית והטכנית ההכרחית". או במילים אחרות: אם אנחנו רוצים להיות חלק ממשפחת העמים המתפתחים, עלינו לעשות זאת בעצמנו.

היינו מספרים לכם את המשך התיאוריה הזאת, אבל בשלב הזה אפילו הסקרנות שלנו התחלפה ב"למה לעזאזל אנחנו צריכים לקרוא את זה?", אבל זה הכל בגלל חוסר ההתפתחות. הנה, אתם מוזמנים לשרוד את "אפוקליפסה עכשיו Vs. אי. טי: גרסת הבמאי", ולחזור אלינו עם מסקנות ותשובות וטלפון של פסיכיאטר טוב עם יד קלה על פנקס המרשמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully