וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג "האח הגדול": האח עם הפישקה

אביעד "צפניה" קדרון

6.2.2016 / 23:38

הדיירים החדשים נראים חשודים ומפחידים במיוחד, דודו היסטרי ומדגים מה קורה בישראל אחרי עשור ריאליטי ולסבית אחת שהודפת כדור ברזל רוצה לשנות את תדמית הקהילה הגאה. בלוג "האח הגדול" - צפניה גם חושב שאור אינטליגנטית. סתם, לא באמת

אתר רשמי

01. קצת התבאסתי מההדחות הפיקטיביות שהיו, צריך לומר את זה, צפויות לכל מי שצפה אי פעם ב"האח הגדול". כשלעצמי, הייתי בוחר בדרך אחרת להדיח את המתמודדים. אה, וגם הייתי בוחר במתמודדים אחרים. הייתי מעמיד את הדיירים החדשים מול כל הבית ומנמק את ההדחות. נניח, "מייקל, אתה מודח כי אתה מבזבז אוויר חיוני בנווה אילן וכי אפילו לרכיכה ממוצעת יש יותר עמוד שדרה מלך". אפשר גם ללכת על "שי מיקה, את מודחת בלי שום סיבה מיוחדת. סתם כי בא לנו. ביי".

02. רק תחשבו איזה התקף היסטריה דודו "כל מה שבנינו. כל הקהל" כהן מעפולה היה עובר אם נובאדי כמו שי מיקה היתה מודחת כי היא לכאורה חזקה מחוץ לבית. 53 ימים האיש הזה מרכיב לעצמו אישיות כדי לעלות על כביש 6 של שירות התעסוקה (השתתפות בריאליטי - הגעה לגמר של ריאליטי - הנחייה בערוץ 24 - הגשת פינה ב"חי בלילה" - השתתפות בפאנל "הפטריוטים" בערוץ 20 - השתתפות בדוקו-ריאליטי "הכהנז מעפולה" בהוט בידור ישראלי - פתיחת מאפייה בעפולה) ובסוף מישהי מקצרין עם ספריי בשיער גונבת לו הכל. וקצרין בכלל לא בשטח ישראל. סתם, היא כן. היא כן, נכון?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צרות של עשירים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לעולם לא אתרגל למראה הזה/מערכת וואלה!, צילום מסך

03. כולם אוהבים אנשים חדשים. שכנים, קולגות בעבודה, תלמידים בכיתה. רכילות על אנשים חדשים יכולה למלא אינספור שעות ביממה. האם הבחורה החדשה היא (לא עלינו) טבעונית? ואולי בכלל (השם ירחם) שמאלנית? ומה היא חושבת על פסטה עם קטשופ? לכן, 53 ימים לתוך העונה, כשכולם ממש בסדר גמור עם כולם ושיחי אפילו אוכל את הלחם המטוגן שאור מכינה משמן של ילדים נוצרים, הזרמת דם חדש זה ממש סבבה. הגיע הזמן לראות אם יש עוד אנשים שישנים באותה התנוחה שבה קסניה ישנה. לא שאני יודע באיזו תנוחה קסניה ישנה או שיש לי קובץ אקסל מפורט עם תנוחות השינה וכל מיני הרגלים של הדיירים.

04. בסך הכל, נראה שהתמה של עונה 7 היא לא שיחי אלא שמות ממש מוזרים. אחרי תניה, מגיעה אסתי-לי, לסבית שממש ממש חשוב לה להראות שלסביות הן לא רק נהגות משאיות אלא גם בחורות שזוכות במקום השלישי בתחרויות הדיפת כדור ברזל. אין כאן בכלל שאלה, כל התדמית של הלסביות בישראל השתנתה לחלוטין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא ראינו כלוםםםםם/מערכת וואלה!, צילום מסך

05. אז בעצם הליהוק של רינת הקוגרית בת ה-45 אומר שאילנה, הקוגרית הקודמת, היתה אמורה להיות הרומן העונתי עם עמרי והכל התפקשש? אני חייב לציין שאני ממש אוהב את המהפך שיורם זק עשה לעמרי בשבוע האחרון: מגבר אלפא לנקניקיה שבוכה מכל דבר ושזקוקה לחיבוק אמהי. כמו כן, רינת פליישר = אביבית בר זוהר בעוד שנה.

06. שחר חפץ הוא השחר השני שנכנס ל"האח הגדול" באמצע העונה ובדיוק כמו השחר הקודם שנכנס באמצע העונה, הוא צפוי להיעלם מחיינו די במהירות. אף פעם אל תסמכו על בחור שרוצה להכניס לאולפן טלוויזיה בייביליס, פן, מספריים. לא מאמינים לי? גם איציק "אתה יכול גם לקרוא לי קרלוס" כרסנטי, הספר השני, נראה כמו טיפוס מפוקפק. כמו קוקו, גם הוא "אמן ויוצר". תסלחו לי אבל הוא מפחיד אותי. אם כי אני זוקף לחיוב את זה שההפקה ליהקה בוגר "בואו לאכול איתי". חבל שלא הלכו על אורן חזן אבל ניחא.

עוד באותו נושא

הוא עשה מה?! הסרטון הבעייתי של עמרי בן נתן מ"האח הגדול"

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתמודד חדש ב"האח הגדול" וחיקוי ב"ארץ נהדרת" באדם אחד/מערכת וואלה!, צילום מסך

07. לא, ברצינות, כמה שירים יש לעדן בן זקן? אלה היו כמה שירים שהיא שרה ולא שיר אחד ארוך, נכון? כי זה נשמע לי אותו הדבר דרך המסרגה שדחפתי לאוזן.

08. כמו כן, מונולוג האימים של דודו הזכיר לי לכתוב טקסט של כמה מאות מילים על איך דודו כהן מעפולה הוא התוצאה העגומה של עשור של ריאליטי בישראל, אדם שאיבד כל אמון בעצמו וביכולת שלו להשפיע על חייו ומרוקן עצמו מתוכן על מנת שמישהו אחר ישלוט בחייו. מקווה שאגיע לזה מתישהו. סביר להניח שלא. יש דברים חשובים יותר בחיים: כמו לצפות בערוץ 26 בנסט הריק ולחכות שמשהו יקרה.

ספיישל "כך נראית הזוגיות של עמרי וקסניה בארבעה שלבים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דרינק! דרינק! דרינק!/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קורה לכל בחורה ליד עמרי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כפיות/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כפיות עם גיי/מערכת וואלה!, צילום מסך

ציטוטפוט

"נראה לי שבנסיבות אחרות היינו יכולות להיות חברות" (אור כותבת פאן פיקשן עם תניה)

"אולי יביאו כמו מייקי, רק הפוך?" (תניה שכחה את סתיו ועקנין מעונה 2)

"לא מקובל עליך? תכתוב ל'אנדמול'" (שיחי משליך את ההפקה מתחת לאוטובוס)

"אני נראה לי סתם בידור פה" (קסניה לאחר 50 ימים בתוכנית ריאליטי)

"מי שיוצא מפה, חייב להתפמפם" (שיחי במצב חרמנות מאז… ובכן, תמיד)

"אני יש לי חרדת ביצוע. אני כבר חודש וחצי בלי" (עמרי מודה שבשבוע הראשון של העונה היה סקס)

"תנדור שלא תשכח אותי אם אני הולך" (דודו מצלק נפשית את עמרי)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully