וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: הטריילרים של סופרבול 2016

8.2.2016 / 6:55

שלל הצצות חדשות ומסקרנות הוקרנו במהלך גמר ליגת הפוטבול, ביניהם "קפטן אמריקה", "אקס-מן: אפוקליפסה" והסרט החמישי בסדרת ג'ייסון בורן. וגם: המון רגעים מעולים מהתוכניות של סטיבן קולבר וג'יימס קורדן, "האישה הטובה" מגיע לסוף הדרך. לייב בלוגינג תרבותי

הטריילר לסרט "היום השלישי: התחדשות"/FOXMOVIES

(בסרטון: טריילר "היום השלישי 2")

seperator

13:43 - פסיילוק נגד דדפול: קרב המאה

בעולם הקומיקס שניהם שייכים לעולם המורחב של מארוול, אבל בגלל ענייני זכויות הגרסאות הקולנועיות של דדפול ופסיילוק לא ייפגשו כנראה על מסך רחב בקרוב, וחבל. מאוד חבל. הנה אוליביה מאן מפגינה עוד קצת יכולות שליטה מופלאות בחרב וראיין ריינולדס עושה את מה שדדפול היה עושה במקרה כזה.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

11:00 - השלל מתוכניות פוסט הסופרבול של סטיבן קולבר וג'יימס קורדן

CBS הפתיעה כאשר הכריזה לפני מספר חודשים כי התוכנית שתשבץ אחרי הסופרבול - זו שתזכה לפיכך לעשרות מיליוני צופים - היא תוכנית הלילה של סטיבן קולבר, ואחריה התוכנית המאוחרת של ג'יימס קורדן. שתיהן היו עמוסות אורחים. אצל קולבר התארחו בין היתר ברק ומישל אובמה, טינה פיי, מרגו רובי, קי ופיל, וויל פרל ואחרים. אצל קורדן התארחו אלטון ג'ון בנסיעת קריוקי, אנה קנדריק, זאק אפרון, סינדי קרופורד ועוד.

הנה כמה מההיילייטס של התוכניות.

סטיבן קולבר

פתיחת התוכנית במסירות כדור פוטבול עם שלל אישים, בכללם נשיא ארה"ב והגברת הראשונה.

קי ופיל במערכון מעולה, המשך לקלאסיקה שלהם על שחקנים שלוקחים רחוק מדי את ריקודי הטאצ'דאון שלהם.

מטפלים של חיות מוזרות היו מאז ומתמיד אורחים קבועים בתוכניות הלילה כל אימת שנדרשו לסתום חורים. אלא שהפעם וויל פארל נכנס לנעליו של כזה, ומציג שלל חיות "נדירות".

ג'יימס קורדן

נסיעת קריוקי עם אלטון ג'ון, שניכר עליו כי הוא נהנה מאוד.

זה נהדר: קורדן משחזר את ההיסטוריה של סרטי ספורט יחד עם אנה קנדריק, זאק אפרון ואדם דיביין.

קורדן הקדיש זמן גם לפארודיות על פרסומות סופרבול איקונייות, כמו זו של באדווייזר ושל פפסי עם סינדי קרופורד.

ואת התוכנית סיים במחווה מרגשת לבויז טו מן, יחד עם בויז טו מן.

8:27 - חיות המחמד משתוללות

"החיים הסודיים של חיות המחמד" זוכה לטריילר קצר נוסף ומשעשע במיוחד. מה קורה כשצבא של חיות מחמד נטושות מוקם במטרה לנקום בכל חיות המחמד שחיות באושר עם בעליהן? ובכן, כיף גדול, זה מה שקורה.

07:50 - "נתראה בשישי, אמריקה": "דדפול"

לא צריך הקדמות מיוחדות. הנה דדפול והוא כאן כדי להגשים חלומות ולהיות אתלט, כי הם עושים ילדים בכל העולם. "דדפול" שנהנה מביקורות נהדרות, יגיע לישראל בסוף השבע הקרוב.

07:47 - ממשיכים בניחושים: "דרך קלוברפילד 10"

אפרופו סרטים סודיים, סרט ההמשך המסתורי למותחן האימה של ג'יי ג'יי אברהמס יגיע לישראל כבר ב-31 במרץ, והוא כל כך מסתורי עד שלא ברור אם מדובר בכלל בסיקוול או בסרט אחר לחלוטין.

מה שכן ידוע הוא שהעלילה תעסוק באישה צעירה שמתעוררת אחרי תאונת דרכים בבונקר תת קרקעי, ומגלה אדם שטוען שהציל אותה משאריות המתקפה הכימית שהפכה את העולם שבחוץ לבלתי מיושב.

07:38 - רוץ, מוגלי רוץ: "ספר הג'ונגל"

הטריילר הארוך היחיד בליל הטריילרים הגדול הזה שייך לגרסת הלייב אקשן של אגדת הילדים הקלאסית את רודיארד קיפלינג. הסרט בדיבובם של סקרלט ג'והנסון, בן קינגסלי, ביל מארי, אידריס אלבה וכריסטופר ווקן, נראה מרשים מאוד ויזואלית. השאלה היא אם יצליח לעמוד גם להפיח חיים חדשים בסיפור המוכר. התשובות ב-14 באפריל.

07:33 - הצצה ראשונה לסרט החמישי בסדרת ג'ייסון בורן

ל"ג'ייסון בורן 5" אין אפילו שם רשמי עדיין, אבל טיזר ראשון דווקא יש. הגיבור בעל הזיכרון המעורפל של הבמאי פול גרינגראס, חוזר הפעם כשהוא דווקא זוכר הרבה יותר מבעבר. מה הוא יעשה עם כל הזיכרונות האלה? קצת קשה לדעת בשלב זה משום שפרטי העלילה עדיין נשמרים בסוד. הסרט יגיע למסכים בישראל ב-28 ביולי.

07:29 - היכונו לביאת הקרנג - "צבי הנינג'ה: יוצאים מהצללים"

את ביבופ ורוקסטדי ראינו כבר בטריילרים הקודמים לסרט החדש בבימויו של מייקל ביי, הפעם הגיע הזמן להציץ בגרסת הלייב אקשן של קרנג. הסרט ייצא בישראל ב-4 באוגוסט.

07:25 - ארץ האמיצים: "היום השלישי: התחדשות"

סרט ההמשך ל"היום השלישי" נצמד באדיקות לשמו המקורי ("Independance Day") והחיבור שלו לשירת ההמנון לפני הסופרבול. על רקע "Stars Spangled Banner" מתחולל הקרב המחודש בין חייזרים ובני אדם, והוא כולל מטוסי קרב עתידניים, גשרים מתרסקים וחלליות חייזריות ענקיות. הסרט ייצא לבתי הקולנוע בישראל ב-23 ביוני.

07:21 - "כל מה שהם בנו ייפול: "אקס מן: אפוקליפסה"

מטח של טילים, חורבן עולמי, אוליביה מאן בועטת בישבנים וג'ניפר לורנס נחנקת על ידי נבל אכזרי, מה עוד תבקשו מ-30 שניות של טיזינג לקראת סרט המוטנטים הגדול שייצא ב-27 במאי.

07:04 - טיזר טריילר חדש ל"קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים"

מארוול ממשיכה לפמפם את החלוקה של גיבורי העל למחנות בהובלת קפטן אמריקה ואיירון מן בסרט הגדול הבא שלה, שהוא לכל דבר ועניין סרט "נוקמים" נוסף. מלבד 30 השניות החדשות של חומרים מ"מלחמת האזרחים", שיתפו במארוול פעולה עם קוקה קולה בפרסומת משעשעת למדי על הקרב בין אנטמן והענק הירוק על פחית קולה.

07:00 - רשמית בליגה של הגדולים: "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר" עם רווחים של 2 מיליארד דולר

זה היה צפוי, אבל עכשיו זה כבר רשמית גם במספרים. "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר" הוא הסרט השלישי בלבד בהיסטוריה שחוצה את רף ה-2 מיליארד דולר בהכנסות ממכירת כרטיסים. שני הסרטים האחרים שעשו זאת הם היחידים שמדורגים לפניו בטבלת ההכנסות של כל הזמנים: "טיטאניק" ו"אווטאר". יש לציין ש"טיטאניק" הצליח להגיע למעמד הזה רק לאחר שהסרט שוחרר מחדש לבתי הקולנוע. בחלוקה לארה"ב והעולם עומד ההכנסות על 900 מיליון ו-1.1 מיליארד בהתאמה.

איים על חבריו שיהרוג אותם אם יגלו לו ספוילרים על "מלחמת הכוכבים". מערכת וואלה!
החבר השלישי במועדון ה-2 מיליארד/מערכת וואלה!

06:56 - "האישה הטובה" תסיים את דרכה בתום העונה הנוכחית

בין הטריילרים, ההופעות ומשחק הפוטבול הגדול של השנה, החביאה רשת CBS בשורה כואבת למעריצי אחת הסדרות המצליחות ביותר שלה. הרשת הודיעה ש"האישה הטובה", שתחזור בקרוב מפגרה לחלק השני של העונה השביעית, תגיע לסוף דרכה כבר השנה. במילים אחרות זה אומר שנותרו רק עוד 9 פרקים עד שאלישיה פלוריק תרד מהבמה. פרק הסיום של הסדרה ישודר ב-8 במאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully