וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: ג'ייסון דרולו יגיע להופעה בישראל

9.2.2016 / 7:00

כוכב הפופ העולה יופיע בישראל באפריל הקרוב, בזמן שהוא נמצא בשלבי רתיחה וזוכה למיליוני מעריצים ברחבי העולם. הוא מוכר מלהיטים כמו "Wiggle" ואף סימפל את בלקן ביט בוקס המקומיים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מבעבע. ג'ייסון דרולו/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי מכירות של למעלה מ-50 מיליון סינגלים, 11 מהם שהגיעו למעמד של פלטינה, כוכב הפופ העולה ג'ייסון דרולו יגיע להופעה יחידה בישראל באפריל הקרוב בהרכב גדול, מלווה ברקדנים ורקדניות. דרולו, יליד פלורידה, זמר, רקדן ואחד מכוכבי הפופ והיפ-הופ הגדולים כרגע, יגיע כחלק מסיבוב הופעות עולמי לרגל צאת האלבום החדש, "Everything Is 4".

דרולו, בן להורים מהאיטי נולד ב-1989 והיה ילד פלא שכתב את שירו הראשון כבר בגיל 8. בתחילת דרכו כתב שירים עבור אחרים, עד שפרץ לתודעה העולמית בסערה ב-2009 כשהסינגל "Watcha Say" הפך ללהיט עם למעלה מ-5 מיליון הורדות דיגיטליות, שזיכו אותו בפלטינה משולשת ובכניסה ישירה למקום הראשון במצעד הבילבורד האמריקאי. את הממלכה הבריטית הוא כבש כבר עם הסינגל השני כש-"In My Head" נכנס ישירות למקום הראשון במצעד הסינגלים הבריטי. משם כוכבו של דרולו נסק.

לישראל מגיע דרולו כשהוא ממוצב גבוה ככוכב פופ והיפ-הופ מהבולטים בעולם בשנים האחרונות ומביא איתו שרשרת של להיטי ענק, ביניהם "Talk Dirty" ובו דגימה מתוך "Hermetico" של הבלקן ביט בוקס, להיט הענק "Wiggle" עם Snoop Dog, וגם להיטיו מהשנה האחרונה דוגמת "Want To Want Me", "Cheyenne" ו-"Get Ugly".

דרולו יופיע בישראל ביום חמישי, 14 באפריל בלייב פארק ראשל"צ. כרטיסים ניתן לרכוש החל מ-259 ש"ח. על הבאתו לישראל אמונות קבוצת זאפה ו-2B Vibes.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully