וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הסדרה האחרונה שבה גבי שושן כיכב לפני מותו

9.2.2016 / 6:21

שני בוגרי מכללת ספיר ליהקו את גבי שושן לפרויקט הגמר שלהם. הם לא דמיינו לעצמם שיהיה זה גם פרויקט טלוויזיוני אחרון עבורו. צפו בפרק

צילום מסך

רותם פדידה ושלומי בנאי, בוגרי בית הספר לאמנויות הקול והמסך במכללת ספיר, הגו רעיון לדרמה קומית בשם "מכורים", שמגוללת את סיפורה של משפחת ז'אנו, משפחה מהמעמד הבינוני-נמוך שמתגוררת בשכונת קריית יובל בירושלים ושחמקה מעיניהם של שירותי הרווחה למרות תפקודה הכושל. את אבי המשפחה נטול המודעות העצמית גילם גבי שושן ששמח על ההזדמנות לחזור כשחקן וקיווה שהפיילוט יהפוך לסדרה של ממש בה יגלם תפקיד מרכזי.

"עברנו יחד על הדפים של סוכנויות הליהוק והשחקנים ופתאום הדמות של גבי הופיעה. ככה דמיינו את האבא. בדיוק ככה", מספר בנאי שהמשפחה המצולמת מבוססת על משפחתו שלו.

כזכור, שושן שהלך לעולמו בסוף השבוע האחרון הגיח לאורך השנים גם למסך הגדול עם תפקידי משנה בסרט המזמר "קזבלן" ו"השוטר אזולאי". הקולנוענים הצעירים מספרים שלקח לשיתוף הפעולה ביניהם ובין שושן זמן להתחמם. "גבי לא שיחק בסרטים משהו כמו 20-30 שנה והחיבור איתו ולטקסטים היה מאתגר. להכניס אותו לדמות ולביים אותו", מספר בנאי ומוסיף: "היה מדהים לעבוד עם בנאדם בסדר גודל שלו. רוקר שהערכנו, שהכרנו את השירים הישנים שלו".

בנאי אפילו זוכר רגע נדיר מן הסט שבו כולם נסחפו ונשטפו בנוסטלגיה וקסם המוזיקה של שושן. "ביום הראשון של הצילומים אני מוצא את גבי מתחיל לשיר את 'להשתטות לפעמים' וצוות שלם של 25 אנשים מתחילים להצטרף אליו. נתנו לו שלט של טלוויזיה הוא יורד למטה כאילו שהוא מחזיק מיקרופון. ראו שהוא התגעגע לבמות, התגעגע לשיר והוא אוהב את זה. מוזיקה שלו ליוותה את הצילומים נתנו לו את הכבוד הראוי".

אחרי חזרות רבות וצילומים הושלם הפיילוט של פדידה ובנאי והוקרן בפסטיבל קולנוע דרום אך לא נרכש לפיתוח על ידי הזכייניות וחברות ההפקה. לפי היוצרים, שושן שנכח בהקרנה חש עדנה מכל התהליך. "הוא היה מבסוט חבל על הזמן הוא היה גאה בנו הוא היה גאה בעצמו הוא היה גאה בכל התהליך שעשינו ביחד. היה לו אור בעיניים באותו יום".

  • עוד באותו נושא:
  • גבי שושן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully