וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחזמר "פריסילה מלכת המדבר" בכיכובו של ג'ייסון דונובן מגיע לישראל

9.2.2016 / 6:20

ההפקה המקורית בלונדון תגיע הקיץ לתל אביב, ובחזיתה ג'ייסון דונובן אליל האייטיז, האוטובוס האיקוני, הלהיטים, התלבושות ונעלי הפלטפורמה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמח במדבר. ג'ייסון דונובן במרכז/מערכת וואלה!, צילום מסך

המחזמר המצליח ועטור השבחים "פריסילה מלכת המדבר" יגיע הקיץ לישראל. הפקת המחזמר המקורית מהווסט אנד בלונדון, ביחד עם הכוכב ג'ייסון דונובן והאוטובוס האיקוני המתכנה 'פריסילה', יעלו על במת ההיכל עם כל הלהיטים וההפקה הנוצצת בין ה-4 ל-9 ביולי בהיכל יד אליהו בתל אביב. כל הלהיטים, התלבושות, נעלי הפלטפורמה והקאסט משובח בחגיגה צבעונית של מוזיקה וריקודים.

המחזמר המבוסס על הלהיט הקולנועי "הרפתקאותיה של פריסילה מלכת המדבר" עלה לראשונה בסידני אוסטרליה, ומשם עבר לערים נוספות ביבשת ולניו זילנד השכנה. ההצלחה הרבה שזכה לה הובילה להפקות מקבילות בווסט אנד בלונדון ובברודוויי בניו יורק (בהפקת בט מידלר), ואלו זכו לשבחים ופרסים רבים, ביניהם פרס לורנס אוליביה לתלבושות ומועמדות בפרס טוני לשחקן הטוב ביותר במחזמר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חגיגה צבעונית/מערכת וואלה!, צילום מסך

למחוזותינו תגיע ההפקה הלונדונית במלואה לאחר סיבוב הופעות ברחבי בריטניה, עם למעלה מ-500 תלבושות, 50 פאות ויותר מ-200 אביזרי ראש, וכמובן האוטובוס הסגול המפורסם. אליל האייטיז ג'ייסון דונובן, שזכור מהדואט הקלאסי עם קיילי מינוג, "Especially for You" וכמי ששיחק לצדה באופרת הסבון "שכנים שכנים", יככב בסיבוב ההופעות הישראלי. דונובן משתתף בהפקה הלונדונית עוד מראשית דרכה בתפקיד הראשי כטיק/מיצי, ובשנה האחרונה מופיע בתפקיד הזה לסירוגין (גם בישראל יחמיץ את היום האחרון, ה-9 ביולי).

המחזמר מציג את מסעם של שלושה חברים לאורך המדבר האוסטרלי בחיפוש אחר אהבה. בעודם צוברים חוויות ופוגשים אנשים מעניינים הם מוצאים הרבה מעבר למה שחלמו. המסע , שמתגלה כקומדיה של טעויות רצופה במפגשים הזויים, זהויות ודמויות מרתקות, שזור בפסקול להיטים אגדיים כמו "I Will Survive" של גלוריה גיינור, "Finally" של סיסי פניסטון, "Girls Just Wanna Have Fun" של סינדי לאופר ועוד רבים וטובים.

כרטיסים ל"פרסיליה" ניתן לרכוש כאן בעלות שנעה בין 149 ל-449 ש"ח. על הבאת המחזמר המצליח לישראל אחראים "גלים הפקות", שמפיקים גם את המחזמר "בילי אליוט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully