וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובר פארק הירקון: "אף אחד לא שריין את הפארק להופעה של ביונסה ב-3 באוגוסט"

הרשתות החברתיות הוצפו היום (שלישי) בצילומי מסך שמבשרים על הגעתה של ביונסה להופעה בישראל בחודש אוגוסט. גורמים במשטרה אישרו לוואלה! תרבות כי התאריך המדובר נידון איתם אולם בפארק הירקון מכחישים

צילום מסך

השמועות בנוגע להגעתה של ביונסה להופעה בישראל עלו מדרגה היום (שלישי) לאחר שברשתות החברתיות הופצו תמונות, לכאורה צילומי מסך מאתרה הרשמי של ביונסה, שבהן מופיע התאריך ה-3 באוגוסט כתאריך בו ביונסה תופיע בישראל. עם זאת, בניגוד לשאר יעדי ההופעות הנמצאים ברשימה, ישראל לא מוזכרת בשמה ומקום ההופעה הוא תל אביב. בתזמון נוח, כעבור זמן קצר "הוסרה" השורה בה ניתן היה לראות את ההופעה בישראל.

גורמים במשטרת ישראל אישרו לוואלה! תרבות כי מפיקים בישראל פנו אליהם לגבי הסדרי אבטחה ותנועה ב-3 באוגוסט בהקשר הופעה אפשרית של ביונסה אולם בפארק הירקון, המתחם בו ביונסה אמורה לכאורה להופיע, מכחישים בתוקף את הדיווחים. "אף אחד לא שריין את פארק הירקון ל-3באוגוסט", מסר לוואלה! תרבות הלל פרטוק, דובר גני יהושע פארק הירקון.

ביונסה נחשבת לאחת ההופעות הנחשקות בקרב המפיקים בישראל ומגעים להבאתה מתנהלים מזה שנים מספר. עלות הבאתה לארץ מוערכת בכמה עשרות מיליוני שקלים. עובדה שגורמת למפיקים לאתר נותני חסות שיסייעו בכיסוי עלויות המופע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פוטושופ מתוחכם או פליטה מוקדמת?/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully