וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: הקרב האמיתי של "בית הקלפים"

11.2.2016 / 10:50

טריילר חדש לעונה הרביעית של "בית הקלפים" מציג עימות חזיתי בין פרנק וקלייר אנדרווד וגם: פסטיבל ספי ריבלין בראשון לציון. לייב בלוגינג תרבותי

צילום מסך

(בסרטון: טריילר לעונה הרביעית של "בית הקלפים")

seperator

17:30 - טריילר ארוך אחרון ל"באטמן נגד סופרמן"

בשלב זה נראה שראינו כבר כל כך הרבה טריילרים וטיזרים של "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק", עד שהסרט עצמו כמעט מיותר. ובכל זאת, טריילר ארוך אחרון הוא טריילר ארוך אחרון,, ובו אנו זוכים לראות סוף סוף את באטמן של בן אפלק בפעולה, עוד קצת מהקרב הגדול מול סופרמן וגם את השורה הראשונה שגל גדות אומרת כדיאנה פרינס (וונדר וומן).

הסרט, אם במקרה הצלחתם לשכוח, מגיע לישראל ב-25 במרץ.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

16:44 - קליפ חדש ל-OK Go

"Upside Down & Inside Out" זוכה לקליפ שצולם באוויר. בחוסר כבידה. חבל על המילים, צפו בקליפ.

13:46 - "הטיהור: שנת בחירות" יפחיד אתכם

הסרט השלישי בסדרת "הטיהור" יגיע לבתי הקולנוע ב-4 ביולי וחובבי הפרנצ'ייז ישמחו לגלות שלפי הטריילר הדנדש, האימה ברחובות ארה"ב ממשיכה, ובכן, להיות מאיימת.

ב"הטיהור: שנת בחירות" מככבת אליזבת מיטשל כסנטורית שרצה לנשיאות ארה"ב במטרה להפסיק את מסורת הטיהור. באופן הולם, היא כמובן מוצאת את עצמה ברחובות וושינגטון בזמן הטבח ההמוני ונאלצת להגן על חייה. לצדה מופיע פרנק גרילו שכיכב בסרט הקודם בסדרה.

11:10 - "בית הקלפים" במצב מלחמה

הספירה לאחור לקראת העונה הרביעית של "בית הקלפים" נמשכת ואנשי נטפליקס דאגו לפנק את הצופים עם טריילר חדש שמציג עימות חזיתי ונוקב בין פרנק וקלייר אנדרווד בעקבות החלטתה של קלייר לעזוב את פרנק בסוף העונה הקודמת.

העונה הרביעית של "בית הקלפים" תעלה לשידור בנטפליקס ב-4 במרץ.

11:00 - פסטיבל קומדיה על שם ספי ריבלין ייערך בראשון לציון

פסטיבל הקומדיה וההומור הממוסד הראשון בישראל "צוחק מי שצוחק ראשון" על שמו של ספי ריבלין ייערך בפורים בין התאריכים 23 עד 26 במרץ 2016 ברחבי העיר ראשון לציון.

הפסטיבל יציג שני מופעים אורחים מחו"ל בז'אנר של קומי ייחודי אשר מגיעים לראשונה לישראל:"Kramer on Seinfeld", מופע של הסטנד-אפיסט קני קריימר ו-"Cheffs" של קבוצת תיאטרון ILLANA מספרד. ברפרטואר הקומי הישראלי יוצגו מופעים חדשים של מיטב אמני ישראל לצד הפקות מקוריות ייחודיות לפסטיבל כמו "החברים של ספי" - בהשתתפותם של ציפי שביט ואלי יצפאן (הפקת מקור לפסטיבל) ו"יורשים חסרי בושה" - הצגת קומדיה פרועה בכיכובם של ניצה שאול, אסתי זקהיים, ענת ברזילי (הפקת מקור לפסטיבל).

כמו כן, תתקיים במסגרת הפסטיבל תחרות בין דור ההמשך של הסטודנטים בבתי הספר למשחק ברחבי הארץ אשר יציגו מונולוג קומי מיוחד לצוות שופטים מקצועי בראשות הבמאי משה קפטן. לזוכה תוענק מלגת לימודים על שמו של ספי ריבלין ע"י ראש העירייה מר דב צור ונציג משפחת ריבלין.
הפסטיבל מציין שנתיים לפטירתו של ריבלין ז"ל (דצמבר 2013) שהיה בן העיר ולימים חבר מועצה ואף זכה בתואר יקיר העיר ראשון לציון.

כרטיסים בטלפון 03-9666141 או באתר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ריבלין/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully