וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחינועם ניני: "מתנגדת בצורה מוחלטת לארגון ה-BDS"

11.2.2016 / 11:22

הזמרת שהואשמה על ידי גורמים שונים בשיתוף פעולה עם החרם התרבותי על ישראל, משיבה אש בעמוד הפייסבוק שלה. "לא רק שאינני תומכת בהם, אני נמצאת ברשימת האמנים המוחרמים"

צילום: דוד קורן, עריכה: ניר חן

(בסרטון: יעקב מנדל מדבר עם וואלה! NEWS על פרשת אריאל זילבר)

seperator

הזמרת אחינועם ניני יוצאת הבוקר (חמישי) נגד ארגון החרם הפלסטיני BDS בפוסט שפורסם בעמוד הפייסבוק שלה. "לכל מאן דבעי: אני מתנגדת בצורה אבסולוטית ומוחלטת לתנועת ה-BDS", כתבה ניני, "אני רואה בהם תנועה צבועה ומלאה בסתירות, שלא תצליח להביא שלום לישראל או לעזור לפלסטינים להשיג את מטרותיהם".

ניני הסבירה עוד שהצעדים בהם נוקט ה-BDS מחזקים את הקיצונים בימין הישראלי, במקום לשתף פעולה עם מחנה השלום. "הם מענישים קולקטיבית את כל מי שחיים בתוך הגבולות המוכרים של ישראל, ופועלים ללא לאות למען השלום, כולל ערביי ישראל שמהווים 25 אחוזים מהאוכלוסיה".

"ראיתי שאנשים בעמוד שלי מאשימים אותי בתמיכה ב-BDS", סיפרה ניני לפני ששגרה אזהרה: "אני תוהה מאיפה הם הביאו את המידע הזה? לא רק שאינני תומכת בהם, אני נמצאת ברשימה ההחרמות שלהם. כל אותם טיפשים עם פה גדול, כדאי שתיזהרו בדבריכם, אחרת תואשמו בהוצאת דיבה"

בעבר עמדה ניני פעמים רבות במוקד סערה בגלל טענותיה כלפי מדיניותה של ישראל בשטחים. לאחרונה עלתה לכותרות כשהודיעה על פרישה מארגון אמ"י, במחאה על הענקת פרס מפעל חיים לאריאל זילבר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully