וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צללו: להקת האינדי DIIV תגיע להופעה ראשונה בישראל

15.2.2016 / 12:00

ההרכב המוערך מברוקלין יגיע לארץ במסגרת סיבוב הופעות שמקדם את אלבומו החדש, "Is The Is Are". המוזיקה של הלהקה מתאפיינת בפופ גיטרות חולמני מר-מתוק, נסוך בבסאונד מלנכולי עם פן אפל

להקת האינדי הברוקלינאית DIIV תגיע לראשונה להופעה בישראל , שתיערך ב-13 לאפריל ברדינג 3, תל אביב, במסגרת סיבוב הופעות שמקדם את אלבומו החדש, "Is The Is Are".

DIIV החלה את דרכה בשנת 2011 כפרויקט סולו של זאכרי קול סמית', לשעבר גיטריסט להקת הביץ' פוסילס. לאחר ששיחרר מספר סינגלים צירף אליו את את הגיטריסט, אנדרו ביילי, הבסיסט דווין רובן פרז והמתופף קולבי הוויט (כיום במקומו בן ניומן). הלייבל הנחשב Captured Tracks זיהה את הפוטנציאל והחתים אותם. תחתיו שיחררו DIIV את אלבום הבכורה המוערך "Oshin" ב-2012 לקול אהבת הביקורת. האלבום, שהיה ברובו אינסטרומנטלי, שילב פופ חולמני מר-מתוק, ובמקביל התאפיין בסאונד מלנכולי עם פן אפל. בנוסף נתנה הלהקה במה גדולה לגיטרות שוגייז מלודיות סוחפות.

לאחר הצלחת האלבום הראשון החל סמית' לעבוד על השירים לאלבום השני לבדו, תוך שהוא נאבק בהתמכרות לסמים. לאחר מכן חבר ליתר חברי הלהקה ויחד החלו לבנות את האלבום. התהליך המורכב הוליד אלבום שאפתני ומרגש עם רגעים קודרים, המתאר תקופה אפלה ומורכבת בחייו של סמית', שהסביר כי העיסוק של האלבום בתקופה זו בחייו היא דבר טבעי בשל היותו אמן. בינתיים דלף האלבום לפני שבוע וגרף ביקורות משבחות ונלהבות גם הוא.

על ההופעה אחראית חברת ההפקות Hepcat Productions, שהביאה גם את האנטלרס ויאק. כרטיס במכירה מוקדמת יעלה 169 ש"ח.

  • עוד באותו נושא:
  • DIIV

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully