וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני מגדיר את עצמי צלם טבע ותרבויות": המסע המרגש וחובק העולם של הצלם גיל גופר

17.2.2016 / 0:00

בתום חמש שנות מסע, חזר הצלם גיל גופר לישראל ובאמתחתו אלפי תמונות אותן צילם ב-12 מדינות שונות. "הבנתי שבאמצעות הצילומים שלי אני יכול ליצור השראה באנשים", הוא מספר בריאיון לאולפן וואלה! NEWS

מערכת וואלה!

לפני ארבע שנים החליט גיל גופר לעזוב את עבודתו בחדשות ערוץ 10 ולצאת למסע חובק עולם. "הרגשתי שהלב מבקש משהו אחר", הוא מספר בריאיון לאולפן וואלה! NEWS לרגל תערוכת הצילומים המתעדת את מסעותיו, שתיפתח בקרוב בתל אביב. "התחלתי במזרח, אחר כך הגעתי לארצות הברית. חציתי את שביל הרכס הפסיפי - מה שאנחנו מכירים מהסרט "הולכת רחוק" - שלקח אותי ממקסיקו לגבול קנדה ברגל. זה שביל שהאורך שלו 4,200 קילומטר. חייתי ביערות ומהטבע וזה באמת היה מסע מדהים".

גופר מעיד כי יבשת אפריקה היא המקום שהותיר עליו את הרושם העמוק ביותר. "הבנתי שבאמצעות הצילום ובאמצעות המסעות שלי, אני יכול ליצור השראה בהרבה מאוד אנשים ולהזכיר כמה שהעולם שלנו יפה, וכמה שחשוב להיזכר ולהיעצר לרגע במירוץ היומיומי שהרבה מאוד אנשים נמצאים בו, ולהסתכל על היופי הזה שאני מנסה להראות בתמונות".

בחודשים האחרונים שקד גופר על בחירה התמונות לתערוכה, מתוך אלפי התמונות אותן צילם במסעו. "הבחירה היתה קשה מאוד", הוא מעיד, "אבל זו רק תחילת המסע. אני מדמיין איך בעוד כך וכך חודשים אוכל לפתוח תערוכה נוספת עם תמונות חדשות". צפו בריאיון המלא.

seperator

אירוע הפתיחה של התערוכה יתקיים ב-18 בפברואר בשעה 19:00, ב-SOCCA ART GALLERY בתל אביב.

  • עוד באותו נושא:
  • גיל גופר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully