וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: כוכבי "צער גידול בנות" התאחדו אצל ג'ימי פאלון

17.2.2016 / 9:35

די.ג'יי, קימי גיבלר, דוד ג'סי וכל יתר הגיבורים של סדרת הקאלט משנות ה-90, הגיעו למערכון מיוחד אצל ג'ימי פאלון, חמושים במיטב הקאץ' פרייזים האהובים על כולנו. וגם: סיסקו חוזר לשיר על בגדי ים קטנים והומר סימפסון פונה אל הלב שלכם. לייב בלוגינג תרבותי

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

טרילר "צער גידול בנות - הדור הבא"/נטפליקס

(בסרטון: הטריילר ל"צער גידול בנות")

seperator

17:32 - סרטו הקצר של אלון סהר יוקרן במרכז Tabakalera בסן סבסטיאן

מדובר ב"גלם", סרט עצמאי קצר בן 12 דקות שביים סהר ללא תמיכת החוג ללימודי קולנוע וטלוויזיה באוניברסיטת תל אביב בו למד, המספר על שלושה חיילים שנדרשים לשחזר התאבדות של חייל אחר.

הסרט השתתף בפסטיבל חיפה וזכה שם בציון לשבח, היה מועמד לפרס אופיר, והשתתף בפסטיבל Clermont Ferrand היוקרתי בצרפת

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
גלם. צילום: מישה קמינסקי, ספק 500
מתוך הסרט/ספק 500, צילום: מישה קמינסקי

13:31 - הזמרת סט. וינסנט עיצבה גיטרה המותאמת לחזה שלה

זמרת האינדי סט. וינסנט קשורה מאוד לגיטרה שהפכה לסמל המסחרי שלה. "אני לא יכולה לדמיין עולם שבו לא אוכל לנגן", סיפרה לאחרונה בריאיון למגזין Guitar World, "זה יהיה כמו לאבד חבר קרוב". אלא שקשר צמוד שכזה לגיטרה דורש נוחות וזאת בדיוק היתה המטרה שלשמה עוצבה הגיטרה הייחודית בבעלותה.

סט. וינסנט עיצבה בעצמה את הגיטרה עם האמן ארני בול. התוצאה היא עיצוב מינימליסטי וקל משקל שלוקח בחשבון הרבה מעבר למה שחשבתם עליו. "יש כאן מקום לשד או אפילו שניים", כתבה בצילום האינסטגרם בו חשפה את הגיטרה למעריציה.

"אני שמחה שיצרנו גיטרה שמחמיאה לגיזרה הנשית", מסכמת סט. וינסנט, "גברים ונשים יוכלו ליהנות מהארגונומיה, אבל בעיקר אנשים נמוכים יותר ונשים".

13:27 - שחקן יפני נדקר בבטנו על ידי חרב סמוראית במהלך חזרה - ומת

דאיגו קאשינו, שחקן יפני בן 33, קיפח את חייו במהלך תאונה בחזרות להצגה בתיאטרון בטוקיו. המשטרה המקומית פתחה בחקירה באשר לנסיבות האירוע ובוחנת האם מדובר במעשה פלילי או בתאונה שהתרחשה תוך כדי החזרה.

על פי דיווח בטלוויזיה היפנית, אף אחד מאנשי ההפקה האחרים לא חזה בתקרית בזמן אמת. על פי עדותם הם שמעו את השחקן נאנק מכאבים ושוכב על הרצפה.

11:00 - בנות "ברוד סיטי" חוברות לסטיבן קולבר במסע אל ארץ הבייגל השמחה

מחר (רביעי) חוזרת בארה"ב "ברוד סיטי" לעונה שלישית, ולכבודה הגיעו אבי ג'ייקובסון ואילנה גלייזר אל סטיבן קולבר. השלושה דיברו על הטרנד החדש בברוקלין, הבייגלים הצבעוניים שנראים בעיקר כמו פימו, וכאשר קולבר טעם אחד מהם לראשונה בשידור, הוא מצא את עצמו בארץ הבייגל הצבעוני, שם נבחר בעל כורחו למעין מושיע של התושבים. דרמה.

10:08 - סיה מגיעה לשיר עם ג'יימס קורדן

ג'יימס קורדן, מנחה תוכנית הלילה של רשת CBS, נתקע בפקק ארוך בלוס אנג'לס. ואיזו דרך טובה יותר כבר יכולה להיות להעביר את הזמן הזה מאשר בקריוקי עם סיה. הזמרת, מצוידת בפאה המפורסמת שמכסה את פניה, ביצעה את "Chandellier" ואת "Diamonds" שכתבה עבור ריהאנה. בין לבין היא הוכיחה שהיא מסוגלת להחזיק לא פחות מ-12 ביצים בידיה, וזה ממש לא הישג שאפשר לזלזל בו.

10:00 - הומר סימפסון ידבר ישירות אליכם

אחרי ההצלחה הגדולה של "גריז: ההופעה החיה", היה רק צפוי שנראה עוד ועוד אירועי טלוויזיה שמתרחשים כאן ועכשיו. יוצרי "משפחת סימפסון" היו הזריזים ביותר לקפוץ על העגלה הזאת ולהודיע שבמסגרת פרק מיוחד שיועבר בשידור חי מקביל בחוף המערבי והמזרחי ב-15 במאי, יעזוב הומר סימפסון את הסופגניה המפורסמת ויתייחס ישירות לאירועי היום.

זאת תהיה הפעם הראשונה כמובן שבה דמות כלשהי מהסדרה שוברת את הקיר הרביעי ופונה אל הצופים. רשת פוקס אף מזמינה את הצופים להציג שאלות להומר בטוויטר תחת ההאשטאג HomerLive#, שעליהן ישיב אב המשפחה הצהובה המוכרת ביותר בעולם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הומר מחכה לשאלות שלכם. מתוך "משפחת סימפסון"/מערכת וואלה!, צילום מסך

09:49 - קאמבק העשור? סיסקו חוזר לשיר על חוטיני

זה היה הלהיט של קיץ 1999, מלווה בקליפ על גבול הלא בטוח לעבודה. מאז "Thong Song" של סיסקו נותר סוג של זיכרון נוסטלגי לאלף הקודם, אבל סיסקו די נעלם מהמיינסטרים המוזיקלי. במסגרת פינת "מאשאפ יום שני" של ג'ימי קימל, התאחד הראפר מהניינטיז עם להקת !Panic, והוכיח שהוא עדיין יודע לנענע את הישבן בדיוק כמו בימים היפים שלפני 17 שנה.

09:39 - הקאסט של "צער גידול בנות" מגיע לנחם את דונלד טראמפ

עוד רגע הם חוזרים לעונה חדשה ומדוברת בנטפליקס, אבל בינתיים הקאסט של "צער גידול בנות" נהנה מהחזרה לאור הזרקורים. הצוות כולו, מדני טאנר ועד דוד ג'סי, מדי.ג'יי ועד קימי גיבלר- כולם הגיעו לספר לדונלד טראמפ (ג'ימי פאלון) למה זה ממש בסדר להפסיד לפעמים. משום מה נראה שזאת תקווה די פופולרית בארה"ב כיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully