וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרטון הילדות שרוקדות על עמוד שזיעזע את הממלכה

21.2.2016 / 9:22

שלוש ילדות בנות פחות מ-11 רקדו על עמוד בתוכנית בוקר ועוררו סערה ברשת. האמהות שלהן מתגוננות: "הכל בראש של המבוגרים. גם בגן שעשועים יש עמוד והם מטפסים עליו"

ITV

צופים רבים של תוכנית בוקר פופולרית בבריטניה נחרדו השבוע לראות על המסך שלוש ילדות המבצעות ריקוד על עמוד. כשהן לבושות במכנסונים וחולצות בטן ורודות, טילי מאי וטימרה בנות השמונה ומיה בת ה-11 ביצעו שורה של תרגילים קצרים, כשלצידן אמהותיהן התומכות. הן הוזמנו להשתתף בתוכנית כחלק מדיון על האם כדאי שילדות צעירות ישתתפו בשיעורי "כושר על עמוד", כשמומחים מזהירים כי הדבר עלול לגרום לילדות להיתפס כמיניות.

הפסיכולוגית, אמה קני, טענה כי בעוד שלבנות הצעירות יכולות להיות כוונות טובות, ריקוד על עמוד מקושר באופן בלתי נמנע עם עולם המבוגרים. מנגד, אמה של טילי מאי ומיה אמרה שהקונוטציות האלו הן פרי המצאתם של מבוגרים וכי העמוד הוא חלק מעולמם של ילדים. "יש עמוד גם בגן שעשועים וילדים מטפסים עליו ומסתובבים סביבו. מה ההבדל?"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"שום דבר מיני"./מערכת וואלה!, צילום מסך

נראה שהצופים נטו להסכים עם הפסיכולוגית, כשאחד מהם צייץ: "עוד מישהו מודאג ממה שנראה כמו פורנוגרפיית ילדים בטלוויזיה?". אישה אחרת אמרה: "הילדות בנות השמונה האלה יגדלו, יבינו במה הן מתעסקות ויתהו למה ההורים שלהן הרשו להן לעשות את זה". לעומתם, מאמנת כושר בשם זואי טענה שאין דבר לא מוסרי או מיני בריקוד של הבנות. "שום דבר לא הופך אותן לסקסיות, טוב שהן עושות את זה כי זה מחזק ומשפר סיבולת. זה 'כושר על עמוד' לא ריקוד על עמוד". אחרת הוסיפה: "אם מישהו רואה משהו מיני בבנות האלה הבעיה היא בו ולא בילדות".

עוד באותו נושא

ריקוד נועז של תלמידות בהצגת פו הדוב מעורר סערה ברוסיה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully