וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: להקת מטאל אירנית תוצא להורג בגלל "חילול הקודש"?

18.2.2016 / 10:05

חברי להקת Confess נמצאים במעצר במדינה מאז חודש אוקטובר, ובמידה ויורשעו בהשמעה והפצה של ז'אנר האסור במדינה, הם עלולים לסיים את חייהם. לייב בלוגינג תרבותי

10:32 - פוסטר ראשון ל"שומרי הגלקסיה 2"

צילומי סרט ההמשך ללהיט הקומיקס הכי מפתיע עד "דדפול" (ולטעמנו גם אחריו), מתחילים ממש בימים אלה. על עלילה מוקדם עדיין לדבר, בוודאי שלא על טריילרים, אבל רק תראו את הפוסטר המגניב הזה שהבמאי ג'יימס גאן פרסם בטוויטר שלו. ובגלל שאתם אוהבים אותנו, רצינו שתדעו שאין שום דבר בעולם כולו שהיינו רוצים יותר מבובה של גרוט הקטן שעומד כאן על הכתף של דראקס.

10:22 - קייטי הולמס הרבה יותר גמישה ממכם

קייטי הולמס התארחה הלילה בתוכנית של ג'יימס קורדן, לצדם של ראיין ריינולדס וג'אד אפאטו, ובמהלך הריאיון שכנעה את הגברים לידה למבחן גמישות קצר. אל תנסו את זה בבית, באמת. אנחנו ניסינו ועכשיו התחלנו לרוקן את המקפיא בניסיון לשכך כאב.

ואם כבר קייטי הולמס, חייבים לפחות התייחסות אחת ל"דוסון קריק". הפעם היא נשאלה מי מנשק טוב יותר: דוסון או פייסי, התשובות בקטע השני.

10:05 - חברי להקת מטאל באירן עומדים בפני עונש מוות

חברי להקת המטאל האירנית Confess נמצאים במעצר מאז נובמבר האחרון, כך על פי דיווח בבלוג "Metal Nation News". האישומים שעומדים נגד חברי הלהקה הם, בין היתר, התארגנות מוזיקלית בלתי חוקית, שחרור אלבום לא חוקי וכן חילול הקודש.

שניים מחברי הלהקה, חוסארבי אראש "כימיקל" אילקאני וניקן "סיאנור" חוסארבי, הוחזקו בבידוד עד ה-5 בפברואר אז שוחררו בערבות. משפטם של חברי הלהקה ייפתח בקרוב, כשהעונש הצפוי נע בין מאסר של שישה חודשים לבין מאסר של 6 שנים. עם זאת, במידה ויורשעו בסעיף "חילול הקודש", יוצאו המוזיקאים להורג.

במסגרת שלל האיסורים שהטילו משמרות המהפכה האירניות, הוצאו מחוץ לחוק ז'אנרים כמו רוק, מטאל ופופ בטענה כי הם שייכים לפולחן השטן. חברי הלהקה מואשמים שהפיצו "טקסטים שטניים", אנטי דתיים, אתאיסטיים ואנרכיסטיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully