וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: קטעים מעולמה של "חברים" שכנראה לא הכרתם

19.2.2016 / 0:00

צ'נדלר ב"קרוליין בעיר", רוס ב"הרווק", קו עלילה שלא שודר בגלל 11 בספטמבר, פספוסים ופרסי אמי, וגם מה הקשר בין "חברים" לחב"ד? צפו בקטעים שקרוב לוודאי שמעולם לא ראיתם לפני ואחורי הקלעים

ידעתם שג'ניפר אניסטון כמעט לא שיחקה את רייצ'ל ב"חברים"?/מערכת "סיפור בדקה"

(בסרטון: ג'יין קרקובסקי כמעט היתה רייצ'ל מ"חברים")


בשבוע הבא תזכינה עינינו האנושיות לחזות בחמישה מתוך הששה המרכיבים את קאסט "חברים", במסגרת ספיישל טלוויזיוני המוקדש לבמאי האגדי ג'יימס בורוז ("חופשי על הבר", "וויל וגרייס", "המפץ הגדול" ועוד המון). לכבוד המפגש והעלאת הזכרונות הצפויה לנו, החלטנו להקדים אותה עם חפירה של כמה קטעים שאולי, כנראה, סביר להניח, לא הכרתם או לא זכרתם מההיסטוריה של "חברים".

כפילים של "חברים" מסתובבים ברחבי מנהטן

כפילים של "חברים" מסתובבים ברחבי מנהטן

"חברים", "משתגעים מאהבה" ו"סיינפלד" מתקיימות באותו יקום טלוויזיוני, מה שיוצר כפילים לדמויות של "חברים" המסתובבים ברחבי מנהטן. מה זאת אומרת? או. אנחנו יודעים כמובן שאורסולה מ"משתגעים מאהבה" היא אחות של פיבי מ"חברים" (וכזכור, ג'יימי ופראן מ"משתגעים" אף נקרו פעם ל"סנטרל פרק", בית הקפה של החברים, וטעו לחשוב כי פיבי הוא אורסולה). פיבי יצאה עם דיוויד, האנק עזריה, וב"משתגעים מאהבה" נאט, המלווה של כלבם המתוק של פול וג'יימי היה אף הוא האנק עזריה, כך שבעצם במנהטן יש שניים שהם בני דמותו.

אבל זה לא נגמר כאן. בדירתו הישנה של פול במנהטן גר אחד, קוזמו קריימר. מולו גר ג'רי סיינפלד שיצא פעם עם מריל, אחת נחמדה שגילמה קורטני קוקס, ושניהם אף התחזו לזוג נשוי בכדי לקבל הנחה במכבסה השכונתית. כך שגם יש שתי נשים במנהטן שהן בנות דמותה של קורטני קוקס. כל זה מבלי להחשיב בכלל את כל השחקנים הארעיים שהתארחו בשלוש הסדרות בתפקידים שונים, כמו וונדי מאליק, שהייתה מצד אחד וונדי, החברה-הנשקנית של איליין, ומצד שני קרול, איזו מפיקה שפול היה צריך להתחנף אליה מבלי לדעת.

אפרופו קרוסאוברים, בתחילת העונה השנייה של "חברים" היה אחד כזה בינה ובין "קרוליין בעיר" ו"הרווק" הסתמיות והנשכחות, במסגרת ערב טלוויזיוני שכלל רצף התארחויות. כוכבת הסדרה (ליה תומפסון) התארחה ב"חברים" כעוברת אורח ברחוב שמתלהבת מבן התינוק בידיהם של צ'נדלר וג'ואי, ולאחר מכן ב"קרוליין בעיר" צ'נדלר ניסה להתחיל עם חברתה בספריית הווידאו (היו כאלה פעם). שתי אלה היו קצרצרות, אבל הופעת האורח ב"הרווק" התפרשה על פני נתח נרחב ממנו ובמסגרתו רוס וג'ונתן, גיבור "הרווק" מתיידדים ועד מהרה כל אחד מהם חושב שהאחר הוא גיי שמנסה להתחיל איתו. הנה כל הקטעים במלואם.

הקרוסאובר של "משתגעים מאהבה" עם "חברים"

"חברים" ו-11 בספטמבר

בפתיחת העונה השמינית, שעלתה ב-2001, תוכנן קו עלילה שבמסגרתו מוניקה וצ'נדלר מסתבכים עם הביטחון בשדה התעופה מאחר שהם מתבדחים או פולטים דברים שקשורים לפצצות. לנוכח פיגועי 11 בספטמבר באותה שנה קו העלילה הזה נמחק כליל למרות שכבר צולם, והנה הוא במלואו.

מפספסים ומגיבים

קונאן אובראיין הגיע אל סט ה"סנטרל פרק" כדי לשוחח עם החברים וזה היה מאוד חמוד. מי שראה את פספוסי הסדרה כבר נחשף לכל הקטעים, אבל מעניין לראות את הטייק של הקאסט על כל זה.

מגישים פרס בטקס האמי

הששה עלו להציג את הפרס לשחקן המשנה בקומדיה, והעניין נעשה מביך כשהתברר להם בדיוק אז שרק ליסה קודרו זכתה בו בעבר.

קאסט "חברים" מפציר בצופים לתרום לחב"ד

במסגרת שירותרום המיועד לגיוס תרומות לחב"ד בארה"ב, שמפעלותיה שם אינם מוגבלים רק ליהודים, כעדותם, נרתמו החברים כדי לעודד את הצופים לפתוח את כיסם. בקטעי פספוסים מאחורי הקלעים מתברר שהאופן שבו מאט לבלאנק הוגה את המילה "חב"ד" הצחיקה שם את אנשי הצוות, אבל זה לא הפריע לו להירתם לטובת הארגון פעמיים נוספות במסגרת הספין אוף שלו שכולנו מדחיקים, "ג'ואי".

צ'נדלר ורייצ'ל מסבירים לכם על ווינדוז 95'

למיטיבי לכת עם הרבה זמן פנוי - מעל 56 דקות של מדריך וידאו לווינדוז 95, כולל מערכונים אינפורמטיביים ביזאריים בכיכובם של ג'ניפר אניסטון ומתיו פרי. עונג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully