וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג "האח הגדול": האח עם השלישייה החזקה של הבית

אביעד "צפניה" קדרון

20.2.2016 / 23:40

אסתי-לי מלמלה את דרכה להדחה, אור המשיכה לזעוק את זעקת מקופחי זמן המסך ושיחי ותני חטאו את החטא הגדול מכולם: מריחת חומוס על מלוואח. בלוג "האח הגדול" - צפניה לא רוצה לפנות לאור

צילום מסך

01. למען האמת, צריך להגיד שבעונה אחרת, לאסתי-לי היה יותר סיכוי לשרוד בבית "האח הגדול" יותר מאשר שבועיים. לסבית שמנסה להתחיל עם כל מה שזז ושמביאה איתה גם סיפור אנושי מרגש. סתם, לא באמת. בכל עונה אסתי-לי היתה אסון ליהוקי. היכולת שלה למלמל במשך יום שלם ולהפוך כל דבר למשחק מקדים מענה (ע"ע התשובה שלה לארז טל וקורין גדעון לגבי מי תרצה שינצח) היא מזעזעת. ובינינו, עם כל מה שקורה בחיפה בימינו, גם הסיפור האנושי המרגש כבר לא ממש מרגש. בקיצור, היה נחמד אבל מהרגע שמייקל עף הביתה, היה מעיק ואחרי ששיחי שם אותה על הכוונת, הסוף היה ידוע מראש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אז מה הסיפור עם השיער?/מערכת וואלה!, צילום מסך

02. עוד משחק מקדים מענה הוא מערכת היחסים של שיחי ואור שכל כולה הסוואה לפיצוץ האמיתי שיגיע מתישהו בין דודו ושיחי. אור היא לא מקום שני קלאסי והיא בטח ובטח לא מקום ראשון. אור היא סוג של פרידה הכט שתודח רגע לפני הגמר. נדמה שבאמת כבר נכתב הכל על היריבות בין שיחי ואור. כששני יריבים מגיעים למצב בו אחד מהם אומר לשני שהוא לא רוצה שיפנה אליו נראה שהעסק מוצה. הגיע הזמן להתחיל לתדלק את הקרב האמיתי של העונה: שיחי ודודו. היו לזה ניצנים בתחילת העונה ולכמה רגעים הערב נראה שהם חוזרים למצב הטבעי שלהם אבל איכשהו, ובאמת לא ברור איך, הם הצליחו לעמוד בפרץ. קדימה יורם זק, עיני האומה מופנות אליך.

03. אם הייתי פמיניסט או חובב מקרמה, לבטח הייתי נזעק מהתמה השוביניסטית שהושלכה לעבר הצופים בפרק. מצד אחד, שיחי לא מפסיק לומר "האישה שלי תבשל לי" ו"האישה שלי שפית נהדרת". מצד שני, איציק מציע לרינת להפוך ל"גיישה" ולהציע לבן זוגה "סלט ובורקס". באמת נורא שהופכים את כל הנשים בישראל לטבחיות ולמשרתות. זוהי פלטפורמה נהדרת עבור דעותיה של אור. ככלות הכל, היא הציגה עצמה כאישה חזקה, נצר לדורות של נשים חזקות ואחיות מכשפות או מה שזה לא יהיה. קצת חבל שאור בדיוק עסוקה בלגלגל קובות ולהכין לחמניות לכל הבית. נו שוין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
האח הגדול. צילום מסך
זה לא שיש להן אופציה אחרת/צילום מסך

04. פעם ראיתי סרט דוקומנטרי על מה שקרה בצ'רנוביל. תשמעו, סיפור עצוב. אפילו עצוב מאוד. כל כך הרבה נזק, כל כך הרבה טעויות אנוש. והתוצאה הסופית פשוט מחרידה. עכשיו, למה אני מספר לכם את הסיפור הלא קשור הזה משל הייתי איציק שמספר על האנורקסיה ממנה סבל? כי תחילת הסרט הדוקומנטרי על מה שקרה בצ'רנוביל נראתה בדיוק כמו הסצנה שבה תני הכינה פסטה לשיחי.

05. ובכלל, אני לא מבין את הדיירים שטוענים ששיחי סוציומט כי הוא ותני סיימו את שני המלוואחים האחרונים בבית ולא חילקו אותם לאחרים או ערכו הצבעה או הגרלה או פשוט השאירו אותם בפינה המטונפת בחדר השירות (כל כך קשה לנגב עם מטלית לחה בפינות?) לזכר מייקל וקוקו. הבעיה הגדולה יותר עם המלוואחים של שיחי ותני היא החומוס שהם מרחו עליהם. מי אוכל מלוואח עם חומוס?!?! כמעט היה אפשר לשמוע את קריאות העזרה של החומוס בזמן שתני ניסתה למרוח אותו על המלוואח שלה. העולם בו אנחנו חיים הוא מקום אפל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פושעי המטבח לדין/מערכת וואלה!, צילום מסך

06. ולגבי הרצון של איציק לזכות בכינוי "קרלוס". ובכן, כגבר בן 35 שנהנה מכינוי, הרשו לי להטיח כדורים בבית הזכוכית ולקבוע שזה מגוחך. וגם איציק בן 46. אם עדיין תקראו לי צפניה בשנת 2027 זה יהיה עצוב.

07. השם המולחם של קסניה ועמרי יהיה עמניה, כן? או שאולי קסנרי? הצביעו כעת בסקר המדהים שהכנתי!

ציטוטפוט

"אני אשמח להישאר. החוויה לא הסתיימה עבורי" (אור מנסה לשכנע את עצמה)

"אתה בז לתרבות שלנו" (אור ממשיכה למחזר)

"אתה בתפקיד התרנגול שמטיל ביצי זהב" (אבל לגמרי יודעת מה קורה מסביבה)

"הקהל רוצה לראות את החדשים. הוא רוצה שינוי" (איציק לעומתה, לא ממש)

"אנחנו זבל, זה מה שאנחנו" (עמרי חובט)

"את תצטרכי להיות גיישה" (איציק מסביר את עובדות החיים לרינת)

"מה, אני אלך ברחוב וכולם יכירו אותי?" (אל תדאג עמרי, באמת שאין סיבה לך לדאוג)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully