וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: ריהאנה בקליפ סקסי חדש

23.2.2016 / 8:54

הקליפ ללהיט "Work" מבטיח אינטימיות בין דרייק וריהאנה, הנרי קאביל מתעמת עם ילדים צעירים ופרנק אנדרווד מגיע לסמית'סוניאן. לייב בלוגינג תרבותי

צילום מסך

(בסרטון: טריילר לעונה הרביעית של "בית הקלפים")

seperator

17:00 - אווה לונגוריה עושה ספייס גירלז בדרמטיות

אווה לונגוריה רגילה בימים אלה להיות אובר דרמטית. אחרי הכל היא מכבבת בקומדיה "טלנובלה" שמתרחשת על סט של אופרת סבון. היכולות האלה שימשו אותה להקראה של "Wannabe" שתרתק אתכם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

13:06 - השיר החדש של אול סיינטס כבר כאן

הקאמבק של אול סיינטס מגיע לשיא חדש עם שחרור השיר "One Strike", סינגל ראשון מתוך אלבומן החדש "Red Flag", שצפוי לצאת בחודש אפריל הקרוב. השיר נכתב בהשפעת הפרידה של ניקול אפלטון מליאם גלאגר, סולן אואזיס.

רביעיית הבנות הקולית הבריטית התפרקה ב-2001 ואז חזרה לזמן קצר ב-2006 עם אלבום שלישי וכמה סינגלים שהצליחו, רק כדי להיעלם שוב עד 2014, אז שבו כדי לחמם את הבקסטריט בויז במסגרת סיבוב ההופעות של הבנים בבריטניה

12:40 - קלוד ללוש מגיע לישראל

הבמאי קלוד ללוש, זוכה האוסקר על "גבר ואשה", יגיע לפסטיבל הקולנוע הצרפתי המסורתי, שיתקיים בסינמטקים ברחבי הארץ מה-19 במרץ. ללוש יתארח בישראל לרגל בכורת סרטו החדש והרומנטי כתמיד, "הוא+היא", בכיכובו של ז'אן דוז'רדן ("הארטיסט"). לאחר מכן יוקרנו בפסטיבל עוד שלל סרט צרפתיים טריים, חלקם משובחים, למשל "מיסייה שוקולד" עם עומר סי ("מחוברים לחיים").

12:00 - האם מארק רונסון וברונו מארס גנבו את "Uptown Funk"?

שלישיית הראפ הנשית האגדית The Sequence טוענת כי הלהיט הענק של מארק רונסון וברונו מארס, "Uptown Funk", גנוב מהלהיט הכי גדול שלהן עצמן, "Funk You Up" מ-1979 (שכבר סומפל בקלאסיקה של ד"ר דרה, "Keep Their Heads Ringin'"). לדברי נציגת הלהקה קאלי באוייר, ההוק בשני השירים זהה וישנם גם קווי דימיון נוספים. זה אכן מזכיר מאוד את הקטע "Uptown Funk You Up, Uptown Funk You Up". מה דעתכם?

9:50 - דרייק מופיע בבת מצווה

האם יש דבר יותר מושלם מהופעה של דרייק בבת מצווה? תשכחו מהופעות של זמרים ים-תיכוניים, דרייק הוכיח לכולם מי הכוכב האמיתי כשהופיע בסוף השבוע בבת מצווה בניו יורק.

ובאמת שכל מילה נוספת מיותרת.

9:45 - הסיוט של מארג' סימפסון

מערכת הבחירות לנשיאות ארה"ב זוכה למחווה צהובה מ"משפחת סימפסון". בסרטון חדש, שלפי הדיווחים, אינו נכלל בפרק מסוים, מתעוררת מארג' סימפסון מסיוט בשל רדידות הקמפיינים השונים. הומר מציע לאשתו לדמיין כיצד כל העסק ייראה אם כולם יסתדרו.

התוצאה תגרום לכם לסיוט משלכם.

9:35 - ריהאנה ודרייק לוהטים ביחד. כמה מפתיע

הקליפ ללהיט הבלתי נסבל של ריהאנה "Work" שוחרר וחובבי הזמרת הברבדוסית יוכלו לשזוף עיניהם בשבע דקות וחצי (!!!) של ריהאנה ודרייק. בחלק הראשון של הקליפ השניים מבלים במועדון ובחלק השני שלו השניים מבלים, ובכן, במקום אחר לגמרי.

הצפייה למבוגרים בלבד. מבוגרים בלבד בנשמתם.

9:29 - באטמן נגד סופרמן: הילדים מחליטים

כחודש לפני יציאת "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק" לאקרנים, מסע היח"צ של הסרט מגיע לשיאים חדשים. הנרי קאביל (סופרמן) מככב בסרטון חדש בו הוא מתעמת עם ילדים צעירים שטוענים כי באטמן הרבה יותר טוב ומגניב מסופרמן. קאביל מנסה לשכנע את הילדים בצדקתו והתוצאה היא אחד הסרטונים היותר חמודים שייצא לכם לראות.

באמת.

9:09 - הסמית'סוניאן עושה כבוד לפרנק אנדרווד

פרנק אנדרווד, הדמות הראשית ב"בית הקלפים", הצטרף באופן רשמי, בערך, לגלריית הנשיאים של הסמית'סוניאן. בגלריה מוצגות תמונות פורטרט של נשיאי ארה"ב ותמונתו של אנדרווד (בגילום קווין ספייסי), שצייר האמן הבריטי ג'ונתן יאו הצטרפה אליהן ותוצג עד חודש אוקטובר.

העונה הרביעית של "בית הקלפים" תעלה לשידור ב-4 במרץ.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
במקומו הטבעי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully