וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לירון "טילטיל" אורפלי זכה ב"הישרדות הונדורס"

1.3.2016 / 23:31

בתום גמר רווי יצרים ודיונים סוערים על בריתות ובגידות הוכרז נהג המונית כמנצח הגדול של העונה השביעית של "הישרדות". אורפלי גם הוכתר כחביב הקהל וזכה במכונית

צילום מסך

זהו, אחרי 46 ימים ו-33 פרקים, "הישרדות הונדורס" הכתירה מנצח: לירון "טילטיל" אורפלי, נהג המונית שהיה בן בריתה הקרוב של רוסלנה רודינה ושהרבה להתלונן על תנאי השטח במהלך העונה. אורפלי קיבל 4 קולות מתוך 8 בהצבעת המושבעים (טיטי איינאו קיבלה 2 קולות, רוסלנה רודינה קיבלה קול אחד וכך גם עומרי כוכבי). בנוסף למיליון השקלים שמקבל המנצח בתוכנית, אורפלי זכה במכונית חדשה לאחר שתואר "השורד האהוב" הוענק לו על ידי הצופים. "פה בתוכנית שיניתי את החיים שלי מקצה לקצה", אמר אורפלי בנאום האחרון לחבר המושבעים.

העונה השביעית של "הישרדות" היתה תוכנית הריאליטי השנייה בה אורפלי משתתף. לפני כן השתתף נהג המונית בעונה הרביעית של "המירוץ למיליון". הוא ובן זוגו לתוכנית היו המודחים הרביעיים.

"הישרדות הונדורס" נהנתה מממוצע רייטינג עונתי של 31.5%. העונות הקודמות של הפורמט, ששודרו בערוץ 10, זכו לרייטינג עונתי נמוך יותר (העונה הראשונה 24.4%, העונה השנייה 18.4%, העונה השלישית 17%, העונה הרביעית 14.5%, העונה החמישית 15.2% והעונה השישית 23.9%). במסגרת תוכנית הגמר הכריז גיא זו-ארץ על תחילת ההרשמה לאודישנים לעונה השמינית.

  • עוד באותו נושא:
  • טילטיל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully