וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: קשה מגיבה לראשונה אחרי פרשת ד"ר לוק

24.2.2016 / 10:00

הזמרת הביעה את תודת העמוקה בפוסט מרגש שכתבה באינסטגרם. ובנוסף: "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק" ייצא גם בגרסה אלימה ומדממת יותר. לייב בלוגינג תרבותי

16:21 - סטיבן וילסון מארח את נינט בהופעה

סטיבן וילסון, סולן להקת הרוק "פורקיופיין טרי" וחבר בהרכב "בלאקפילד", חוזר להופעה בישראל במסגרת טור עולמי חדש בעקבות אלבום הסולו הרביעי שלו"Hand. Cannot. Erase".

וילסון מצטרף לליין- אפ אמני הרוק של פסטיבל רוק אביב, הפותח כמדי שנה את עונת ההופעות בזאפה אמפי שוני בבנימינה. ההופעה של וילסון בישראל תתקיים ב-7 במאי תחת כיפת השמיים, ובה יארח את נינט טייב, איתה הוא משתף פעולה בסיבוב ההופעות הנוכחי שלו באירופה ובארה"ב וכן בשני אלבומיו החדשים.

11:55 - בארט סימפסון עושה את דרייק

בפרק החדש של "משפחת סימפסון" בארה"ב עושה בארט - יחד עם רעו הנצחי מילהאוס - מחווה מדויקת ל-"Started from the Bottom" של דרייק. זה קורה כאשר הוא מוצא בארון בחדרו חסרת-בית שהתמקמה שם (בקולה של קייט מקינון מ"סאטרדיי נייט לייב"), והיא משלמת לו דולר ליום כדי שיאפשר לה להמשיך להשתכן שם. עם הדולר הזה מתחילה החגיגה, בחנות המתאימה לכך כמובן.


זו אינה הפעם הראשונה שהשיר הזה משמש לתאר את החיים הטובים בסדרה קומית - אבי ואילנה עשו את זה קודם ב"ברוד סיטי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

11:30 - טופר גרייס ערך את קטעי האיחוד של "סיינפלד" מ"תרגיע" לכדי וידאו אחד

העונה השביעית של "תרגיע", הקומדיה של לארי דיוויד ב-HBO, עסקה לכל אורכה באיחוד של "סיינפלד" לכדי פרק מיוחד. כעת השחקן טופר גרייס, לנצח אריק פורמן מ"מופע שנות ה-70" (אבל גם מ"ספיידרמן 3", "בין כוכבים" ועוד) החליט לערוך את כל קטעי האיחוד מתוך העונה לכדי רצף אחיד ומענג בן 9:30 דקות. הנה הוא כאן.

11:00 - צפו ברוזמונד פייק אחוזת דיבוק בקליפ החדש של מאסיב אטאק

כשמשלבים פלוס, עם פלוס ועוד פלוס יוצא סופר-פלוס. מאסיב אטאק חברו ליאנג פאתד'רס ב-EP החדש שלהם, מתוכו יצא השיר "Voodoo In My Blood", ובקליפ שלו מככבת כעת רוזמונד פייק האדירה, שמתמסרת כליל לקונספט של עצם מוזר שכופה עליה תנודות ביזאריות. פשוט אדירה.

10:49 - שעות לפני סגירת ההצבעות לאוסקר: דדפול משיק את הקמפיין שלו

אז נכון, טכנית "דדפול" בכלל לא יכול להתמודד באוסקר השנה, מכיוון שמדובר בטקס שמוקדש לסרטים שיצאו בשנת 2015, אבל ממתי פרטים קטנים כאלה הפריעו למישהו? קמפיין האוסקר של דדפול עושה את מה שהוא יודע לעשות טוב: לצחוק על התעשייה של עצמו.

פוסטר "המועמדויות" של דדפול כולל את סצנת האהבה הטובה ביותר, החומר המודלף הטוב ביותר (רפרנס להדלפה שהביאה ליצירתו מלכתחילה), הסרט הזר "El Deadpool' ועוד שלל פרסים משעשעים. תנו לו את הכבוד אקדמיה, הכל עדיף על "האיש שנולד מחדש".

10:26 - יוצר "תיקים באפלה" מבטיח: "אנחנו עוד נשוב"

אחרי הקמאבק הגדול למסך הקטן בתום 15 שנות היעדרות, סיימה "תיקים באפלה" את עונת החזרה הקצרה שלה עם שידור הפרק השישי והאחרון. הפרק, שנגמר בסוף פתוח מותח במיוחד, נעשה לטענת יוצר הסדרה כריס קרטר, גם כדי לשכנע את רשת פוקס להזמין פרקים נוספים.

"תמיד אהבנו לסיים בקליף האנגר", הסביר קרטר, "זה לא סרט, זאת סדרת טלוויזיה. כל סיום צריך להיות כזה שייצר סיפורים נוספים בעקבותיו. אם מישהו מהצופים מרגיש מרומה, הם כנראה לא מכירים את הפורמט של התוכנית עד כה. אני חושב שהם היו מרגישים מרומים הרבה יותר אם היינו מסכמים את הכל בשישה פרקים ולא חוזרים יותר לעולם".

אם ראיתם בהצהרה הזאת רמז לבאות, אתם לא טועים. "אני יכול לומר כמעט ללא צל של ספק שאנחנו נחזור", סיפר בריאיון לניו יורק טיימס. שיחות לא רשמיות בין קרטר לראשי פוקס כבר החלו, וכעת הכל תלוי בלוחות הזמנים. "השאלה הגדולה היא כמה מהר השחקנים יוכלו להתחייב לעשות את זה שוב, מתי יהיה להם זמן. אנחנו צריכים גם לוח זמנים שיאפשר לנו לחשוב איך הופכים את הכל למעניין יותר. שום דבר לא כתוב עדיין. יש כמה רעיונות ששרבטנו, אבל התסריט עדיין לא נכתב".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הם עדיין לא סיימו/מערכת וואלה!, צילום מסך

10:12 - קשה מגיבה לראשונה לפרשת ד"ר לוק

אחרי פסיקת בית המשפט שקבעה כי החוזה שחתמה עם אולפני סוני וד"ר לוק תקף, והתמיכה הגדולה שקיבלה בעקבותיה ממגוון של קולגות בתעשייה, הגיבה קשה לראשונה בהודעה קצרה בעמוד האינסטגרם שלה.

"אין לי מילים לתאר את הוקרת התודה שלי", כתבה לצד תמונה של עצמה. "התודה שלי לא מספיקה, אבל זה כל מה שיש לי כרגע. מיליון תודות שוב ושוב. התמיכה שקיבלתי הותירה את הפנים שלי נפוחות מדמעות". את הפוסט חתמה הזמרת בהבטחה שהצהרה ארוכה יותר תגיע בקרוב.

10:04 - "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק" ייצא גם בגרסה למבוגרים

ההצלחה הענקית של "דדפול" משנה סדרי עולם בהוליווד. סרט הגיבורים המדמם שגרף עד כה יותר מ-500 מיליון דולר ברחבי העולם, שבר את תפיסת העולם שלפיה הקהל הטבעי של סרטי קומיקס הם בני נוער. כבר כעת מכוונים ברשת פוקס את הסרט הבא של וולברין לדירוג R, וגם בוורנר מבינים את הפוטנציאל.

סרט הגיבורים הגדול בבימויו של זאק סניידר ייצא לבתי הקולנוע ב-25 במרץ, כאשר במקביל עובדים בוורנר גם על גרסת מבוגרים לסרט. הגרסה המיוחדת לא תגיע לקולנוע, אבל כן תיכלל בפורמטים לצפייה ביתית, ותכלול סצנות אלימות מפורשות הרבה יותר וגם דם - שני מאפיינים שאסורים בסרטים המוגדים "לכל המשפחה".

באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק – טריילר 2.
בקרוב גם הגרסה למבוגרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully