וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדיחה בשידור חי: הזמרת האהובה נתפסה עושה ליפסינק - בגלל טעות מביכה

1.3.2016 / 12:25

זמרת הפולק הסינית, סה דינגדינג, נתפסה על חם מזיזה את השפתיים במקום לשיר באמת בשידור חי בטלוויזיה - וזאת מאחר שהחלה לשיר עם המיקרופון הפוך. בסין זה אומר בעיות גדולות

CCTV

זמרת הפולק הסינית, סה דינגדינג, בת ה-32, הופיעה באירוע השנתי של Lantern Festival Gala ששודר בשידור חי בערוץ CCTV15 - כשאז אירעה לה תקרית מביכה ביותר. הזמרת לא שמה לב שהיא מתחילה לשיר עם המיקרופון הפוך - וגילתה לצופים שהיא למעשה לא באמת שרה, אלא רק מבצעת ליפסינק.

המופע נפתח בתנועות ריקוד חינניות של הזמרת, כשאז היא מתחילה לשיר וקולטת שהיא מחזיקה את המיקרופון שלה הפוך. מהר מאוד היא הופכת את המיקרופון לצד הנכון, אבל מי שלא מצמץ באותה שניה יכול היה להבחין בבירור שהשירה החלה לפני שדינגדינג סובבה את המיקרופון. כמו מקצוענית, היא ממשיכה את ההופעה כרגיל והתעלמה מהפאשלה הענקית שזה הרגע עשתה. אחרי ההופעה, הזמרת כתבה למעריציה ברשת החברתית הסינית "Sina Weibo": "לפעם הבאה אחדד את כישורי המשחק שלי".

זמרת עושה ליפסינק. צילום מסך
הזמרת שרה עם מיקרופון הפוך/צילום מסך

מלבד הפדיחה שעשתה לעצמה, דינגדינג נמצאת כעת בסכנה שלא תוכל להופיע שוב, וזאת מאחר שהחוק בסין אוסר על הופעות ליפסינק. ב-2008, הכוכבת לין מיאוק הופיעה בליפסינק בטקס הפתיחה של האולימפיאדה בבייג'ינג ועוררה סערה כשהמנהל המוזיקלי של המופע חשף שזו לא לין שביצעה את השיר, אלא הזמרת יאנג פיווי ש"לא הייתה יפה מספיק" כדי להופיע באירוע גדול כמו זה. מאז, שר התרבות מגנה הופעות בליפסינק, כשהחוק החדש קובע שאמן שנתפס עושה זאת פעמיים, רישיונו להופיע ישלל.

עוד באותו נושא

סערה בשידור חי: איש צוות פתח בקרב אלים לעיני המצלמות - נגד בובה

לכתבה המלאה

ההופעה של לין מיאוק באולימפיאדת בייג'ינג:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully