וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג "האח הגדול": האח עם הטלוויזיה הצהובה בגרוש

אביעד "צפניה" קדרון

25.2.2016 / 0:00

המריבות של איציק ורינת מעוררות חשש מהזדקנות, עמרי לא מבין שהוא שחקן בקרקס ואחרי 70 ימים, שיחי מתחיל לעצבן. בלוג "האח הגדול" - צפניה לא מבין למה אין השבוע הדחה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בוקר טוב!/מערכת וואלה!, צילום מסך

01. זוכרים שפעם קיטרנו על זה שמלהקים ל"האח הגדול" רק אנשים צעירים שחושבים על זוגיות מבויימת ושממש חבל שלא מביאים לנווה אילן אנשים מבוגרים? אז אני ממש מתגעגע לימים האלה כי המריבות של האנשים המבוגרים הן מריבות נוראיות. זה מה שקורה כשעוברים את גיל ארבעים? אתם רוצים להגיד לי שבעוד חמש שנים אני והנמסיס הסופר-מוכשרת שלי ממאקו, נטע חוטר תבדל"א, נתחיל לדבר כמו איציק ורינת? הו אלוהים. איזה עתיד אכזרי. פתאום ההזמנה שלנו להשתתף בעונת כותבי הטורים של "האח הגדול" לא נראית כזאת מפתה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אל תזדקנו לעולם ילדים/מערכת וואלה!, צילום מסך

02. יסלחו לי חובבי שיחי אבל גם בלי לחשוב על מרחב ציבורי בטוח לנשים, אני נאלץ להודות שרוטינת "אני לא רוצה להשתתף במשימה-טוב אני רוצה להשתתף במשימה" מתחילה לעייף אותי. פה ושם אני יכול להבין את התירוצים שהוא משחרר אבל הנימוק של הפרידה מתני למשך כמה ימים ממש מביך. די, באמת, יש כל כך הרבה דברים יותר אמינים שהוא היה יכול לומר. כמו, נניח, "אני לא רוצה לבנות חומה כי אז אני אהיה כלוא עם ברק" או "אני לא רוצה לבנות חומה כי זה מזכיר לי את הכיבוש". אבל פרידה מתני לכמה ימים? פליז, כבר היו לי דיאטות שנמשכו יותר זמן.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רוג'ר ווטרס עשה מזה קריירה/מערכת וואלה!, צילום מסך

03. מנגד, באחת הסצנות היותר מטרידות (ששודרה במלואה השבוע בערוץ 26), נראה עמרי זועם על המשימה. עמרי טען שהוא לא מוכן לעבוד בפרך בשביל אוכל. הוא מוכן לעשות דברים אחרים בפרך אבל למען מטרות נעלות, לא למען אוכל. "בשביל זה?!", הוא זעק שוב ושוב. ובכן, זה מאוד עצוב שעמרי, ויתר חבריו, לא הבינו שהם לא מבצעים משימות למען אוכל (בחייאת, מיונז וחמוצים? לזה אתה קורא אוכל? טוב, תכל'ס, כן) אלא מבצעים משימות למען מטרה נעלית עוד יותר: בידור הצופים. הם פיונים, אנחנו לקוחות. הם צריכים לשעשע אותנו. כמו קרקס אבל בלי מכשפות שמנבאות את העתיד. רגע, אור עדיין לא הודחה. קבלו תיקון, זה פשוט קרקס. ומתי בפעם האחרונה שמעתם על מרד בקרקס?

04. כל זה לא אומר שאני קונה את הדמגוגיה בגרוש מבית אור. אור, כך גילינו הערב, נכנסה לבית "האח הגדול" כדי לחשוב על דברים שיכולים להשתנות בין גברים ונשים בישראל ולא כמו שיחי שהצטרף לתוכנית כדי לזכות בדירה, רחמנא ליצלן. בכלל, אור עשתה טובה לכל עם ישראל כשהסכימה להגיע לנווה אילן. זכייה בפרס? זה ממש לא מה שמעניין אותה. אור שם בשביל הדברים החשובים באמת. כמו לדבר כל הזמן על שיחי ואז לקרוא לו "אובססיבי". היא כל כך מופלאה. אכן, כמו שאמרה לקסניה - אנחנו חיים בעולם ציני.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ללא ספק, זהו מעיל מפרוות חורפן שלא כיבד את המרחב הנשי/מערכת וואלה!, צילום מסך

05. ובכלל, די מדהים שבהפקה הכניסו כדים ממש גדולים ומפוארים כחלק מהתפאורה בזמן שארבל, להלן: כדור ההרס האנושי, עדיין נמצאת בנווה אילן. מישהו בדק כמה זמן עבר עד שהיא שברה את הראשון?

06. הרגע הספורטיבי של הערב: עמרי עושה שכיבות סמיכה מעל קסניה. הייה נכון גבר, הייה נכון.

07. בניגוד למה שאפשר לחשוב, אין לי בעיה עם זה ש"לעשות צימעס" הפך להיות תיאור שלילי של פעולה. ככלות הכל, מדובר בתבשיל מתוק שכולל גזר וצימוקים. פשוט מחריד. הנה, ואתם אומרים שאני לא מתחבר לצד העממי שבי.

08. מה המילה "פמיניזם" אומרת לי? בעיקר טוקבקים זועמים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טוב, ביי/מערכת וואלה!, צילום מסך

ציטוטפוט

"יש להם זובור ואין לך זובור" (איציק ורינת מנהלים שיחה לגיטימית בתשע בערב)

"אני במלחמה הבאה שלך לא משאיר אותך לבד" (עמרי מבטיח הבטחות לאור)

"אתם מתקתקים את החומה הזאת בלי בעיה" (איציק מעודד את הבנים)

"אני לא עסוקה באיך אני יוצאת" (אור מדגימה לאיציק כיצד פינוקיו נראה)

"אני לא יכול לבנות לאישה שלי חומה בפרצוף" (שיחי מנג'ס)

"האחיות שלי לא יודעות איך נתב"ג נראה" (ברק חושף שגוגל אימג'ס לא הגיע לבית שמש)

"אני לא קרש קפיצה של אף אחד" (עמרי, ובכן לגבי זה)

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully