וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: נאום הזכייה המרגש של אדל בטקס פרסי המוזיקה הבריטית

25.2.2016 / 9:30

הזמרת זכתה בארבעה פרסים בטקס היוקרתי, והשוותה בכך את שיאה של להקת בלר. אדל הודתה בדמעות לקהל הנרגש באולם והביעה תמיכה פומבית בקשה. לייב בלוגינג תרבותי

14:00 - מסתמן: הזמר דונובן יופיע בכל זאת בישראל

אחרי הביטול, זמר הפולק הוותיק דונובן משנה את דעתו ויגיע להופעה בישראל, כך לפי אתרו הרשמי. הנוסחה שנמצאה: כל ההכנסות קודש למדיטציה שתקדם שלום ישראלי-פלסטיני. באתר של הזמר פורסם כי דונובן יופיע ב-2 באפריל באמפי וואהל בתל אביב. באתר נכתב כי ההופעה תתקיים "בעקבות ביקורו של דיוויד לינץ' בשנה שעברה בישראל". הזמר מסר באתר: "אני שמח לבוא להופיע בישראל כדי לקדם את המדיטציה הטרנסנדנטלית ואת המסר 'השלום מתחיל מבפנים'". בהופעתו, כך לפי האתר, דונובן יארח את להקת "יוקוליליז למען השלום", תזמורת נוער יהודית?ערבית מהוד השרון.

דונובן היה אמור להופיע בישראל ב-11 בינואר, אולם כשבוע לפני ההופעה היא נדחתה ל-27 בינואר. אולם גם הופעה זו בוטלה ימים ספורים לפני קיומה המתוכנן. "דונובן בהחלט לא עומד להופיע בישראל", נכתב בדף הפייסבוק שלו אז. ובאותו פוסט טענה נציגת הזמר: "חוזה ההופעה לא הושלם". מחברת פרוגסטייג', מפיקת המופע, נמסר אז: "בניגוד להודעת המנהלת של דונובן, אין ולא היתה שום בעיה חוזית בין הצדדים. בשבוע שעבר נמסר לנו שדונובן חולה בשפעת, ועכשיו יצאה הודעה שהוא לא יגיע". בתקופה האחרונה בוטלו מספר הופעות שהיתה אמורה להפיק חברת פרוגסטייג', בין השאר של הנרי רולינס ולהקת "מנפרד מאן". רולינס טען כי ההופעה בוטלה בגלל סכסוך בין החברה שלו לפרוגסטייג'.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דונובן/מערכת וואלה!, צילום מסך

10:45 - שרה מישל גלר תככב בעיבוד הטלוויזיוני ל"משחקי פיתוי"

רשת NBC ממשיכה את מגמת עיבודי סרטי קאלט משנות ה-90 לטלוויזיה, הפעם עם דרמת הנעורים "משחקי פיתוי" (1999), בכיכובם של ראיין פיליפה ושרה מישל גלר. הסרט, שמבוסס בעצמו על רומן צרפתי בשם "יחסים מסוכנים", מגולל את סיפורים של צמד אחים חורגים עשירים, שעוסקים בתככים ומזימות על רקע מיני ורומנטי בין צעירים מהמעמד הגבוה.

הספין אוף של NBC יעסוק בדמותה הבוגרת של קתרין (אותה גילמה גלר) שמבקשת לזכות בליבו של האש קייסי, בנם של סבסטיאן ולמונט (אותו גילם פליפה) ואנט הארגרוב (אותה גילמה ריס וויתרספון) והיורש של החברה שבבעלותם. על מנת לבצע את המשימה היא מכירה אותו לעולם עמוס בכסף, פיתויים מיניים, כוח ושחיתות.

כעת מתברר שגלר תשוב לגלם את דמותה המקורית גם בסדרה. אם תרצו אולי עוד הוכחה למקום שאליו הולכת הקריירה שלה ב-15 השנים האחרונות.

10:10 - אדל מראה לליידי גאגא איך עושים מחווה

המחווה לדיוויד בואי המנוח בטקס הגראמי היתה מוזרה למדי, כשליידי גאגא ספק מחקה את הזמר האגדי במהלך לקט השירים לזכרו. הבריטים הוכיחו שאפשר לעשות את זה אלגנטי הרבה יותר עם לורד. מי היה מאמין שאפשר לעשות כבוד בלי איפור מטורף, וידאו מרצד על הפנים ותלבושות צעקניות?

09:33 - אדל מקבלת אהבה בטקס פרסי המוזיקה הבריטי

אלה לא היו שבועיים קלים עבור אדל. ההופעה הטראומטית בטקס הגראמי כיכבה בכותרות במשך ימים ארוכים, והזמרת ביקשה לקחת הפסקה ולהתרחק מעט מההמולה. אלא שטקס ה-Brit Awards החזיר אותה לקדמת הבמה וזיכה אותה בהרבה מאוד אהבה מהקהל התומך במולדתה.

הזמרת בת ה-27 זכתה בארעה פרסים במהלך הערב: אלבום השנה, זמרת השנה, הסינגל הטוב ביותר ("Hello") ופרס מיוחד על ההצלחה הגלובאלית הגדולה ביותר. בכך השוותה אדל את שיא הזכיות בטקס אחד, שהיה שייך עד כה ללהקת בלר שעשתה זאת ב-1995.

אדל הנרגשת הודתה לקהל בדמעות. "הייתי אבודה במשך תקופה מסוימת", סיפרה בנאום הזכייה שלה, "לא ידעתי אם אי פעם אחזור. זה מאוד נחמד שאתם כל כך אדיבים אליי". בהמשך התבדחה הזמרת גם על זכייתה בפרס ההצלחה הגלובאלית. "לא רע עבור נערה מטוטנהאם שפוחדת מטיסות לזכות בפרס על הצלחה עולמית".

אדל התרגשה גם מהעובדה שההכרזה על זכייתה הגיעה באמצעות קליפ וידאו של האסטרונאוט הבריטי טים פיק. "הילד שלי יחשוב שאני כל כך מגניבה", סיפרה לקהל. את נאומה חתמה אדל במחווה לקשה, בעקבות פסיקת בית המשפט בעניינה השבוע. "אני רוצה לנצל את הרגע הזה כדי לתמוך בקשה באופן פומבי". סיפרה.

וכן, היתה גם הופעה, ושם הקול הגדול חזר להיות מרשים כמו שאדל יודעת. הנה הנאום ומיד אחריו ההופעה במלואה.

  • עוד באותו נושא:
  • אדל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully