וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג "האח הגדול": האח עם הטיפוס הזול

אביעד "צפניה" קדרון

27.2.2016 / 23:19

הצעת הנישואין של שיחי לתני מאכזבת, ארבל נאלצת לפרוש וזה מאוד חבל ועמרי מנסה לגנוב את ההצגה ולא מצליח. בלוג "האח הגדול" - צפניה מקווה לא לכתוב את הבלוג הזה בגיל ארבעים

צילום מסך

01. זה יהיה ממש ציני לומר ששיחי הציע נישואין לתני רק כדי להגדיל את סיכוייו לזכות בדירה בסוף העונה. זה ציני מכמה סיבות. קודם כל, הוא לא הציע את זה בגמר. חוץ מזה, הוא לא הציע את זה בשידור חי במסגרת נאום הקיסר. ודי ברור שהוא עשה את זה רק כי הוא ראה את מה שקרה לארבל והחליט לנצל את הרגע. הרי אי אפשר לדעת מתי ניפול מהמיטה ויגיע אמבולנס ואז לא יהיו מצלמות לתעד את ההצעה. זה הכי הצעת נישואין רומנטית ובכלל לא ניצול ציני.

02. מה שכן, זה היה ממש אנטי קליימקס. הצעה מאוד שקטה ואינטימית. ציפיתי להרבה יותר משיחי. מילא מתני שאמרה את כל מה שכולם בישראל חושבים בנוגע לשיחי שזה "אני מוכנה להתחתן איתך", אבל משיחי ציפיתי למשהו אחר. נניח, אולי לכפות על אור לצפות בו מציע נישואין לתני. רק דמיינו את קולות הרקע ועיוותי הפנים. נו, אולי בפעם הבאה. מצד שני, נאום הקיסר הזוגי היה הדבר הכי קרוב לנאום בית מלוכה רשמי שישראל יכולה לקבל. הצטמררתי קשות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תסמונת שטוקהולם, שאלו אותה כיצד/מערכת וואלה!, צילום מסך

03. בהתחלה, אני מודה, ממש לא חיבבתי את ארבל. לעד אזכור לה את השלכת המזלגות הפרועה בכיור. אבל אז האובססיה שלה לקטשופ והיכולת שלה לחבל בתפאורה בנווה אילן כבשו אותי. רק ארבל יכולה לגנוב את הפוקוס ממריבה של שיחי ואור באמצעות גלגלון מפואר. לכן שמחתי שארבל לא עזבה את בית "האח הגדול" כמו רוב הדיירים, אתם יודעים - על ידי ירידה במדרגות. לא לא לא, ארבל עזבה את הבית א-לה אריאנה מלמד. נסיכה אמיתית. הלוואי ויחזירו אותה לעונה הבאה כמו את אורטל גושן. היא חזרה בסוף, לא? אני כבר לא זוכר.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מאות בקבוקי קטשופ נושמים לרווחה/מערכת וואלה!, צילום מסך

04. מסכן עמרי. הוא בטח חשב שבניית כתובת "רק האהבה תנצח עמרי 2016" ושבירת החומה בזעם (שמישהו יעשה גיף מבעיטות הקראטה הגבריות שלו) יהפכו אותו לכוכב הפרק ואז שיחי הציע נישואין, מצא תרופה לסרטן, הביא לשלום עולמי ורב עם אור אז שוב רוב הפרק הוקדש לשיחי ולא לעמרי. אכזבות, הן תמיד קורות. לא, באמת, החיים הם דבר ממש מאכזב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שאלת השאלות/מערכת וואלה!, צילום מסך

05. מכל הנאומים הסופר-פמיניסטיים (והמשעממים רצח) על הגשמה עצמית, דימוי עצמי ואוננות עצמית מול מצלמות, הדבר שהכי בלט עבורי זה שרוב מתמודדי העונה רוצים בית ושלושה ילדים. כלומר, רוצים להיות סחים שגרים במודיעין. אפשר להבין מהיכן זה מגיע. כל הזמן חופרים לאנשים ש-2.1 ילדים זה לא מספיק ושאם אין בית, אין עתיד. לכן רק טבעי שאדם מן הישוב ירצה שלושה ילדים ובית. אדם מטורף מן הישוב כי מי לכל הרוחות רוצה שיסתובבו לו בין הרגליים יצורים שאין לו כל שליטה עליהם ושכל מהותם היא לשגע אותך ולדרוש ממך אוכל בלי הפסקה? אף אחד לא רואה איך החיים של יורם זק נראים בשבע השנים האחרונות?

06. רגע, אפשר לעשות פוטושופ לתמונות שמעלים לאינסטגרם?

07. למען האמת, חתולה עם משמש על הראש נשמע כמו עוד ערב שגרתי אצלי בבית ואתם יודעים מה זה אומר - עוד סקר נפלא ומדהים. הידד.

08. כמו כן, למה למה למה למה למה למה החסינות של ברק עדיין בתוקף ולא הוסרה כחלק מהסנקציות בעקבות הפלת החומה? היתה כאן הזדמנות פז והיא לא נוצלה. מישהו צריך להסביר למה.

ציטוטפוט

"זה לא זונה ואל תתערבי" (איציק מבהיר סוגי מכירת לחמים לרינת)

"הדבר הזה לא מרגיש שזה אתה" (אור לאיציק. ברור שהיא לא ראתה "בואו לאכול איתי")

"אתה לא חושב שזה פזיז מדי?" (ברק מנסה לעצור את הצעת הנישואין של המדינה)

"קסניה מי אני בלעדייך?" (עמרי עושה שי רגב)

"דודו ואני מצאנו חריץ" (תני מרימה להנחתה)

"70 אחוז מהחיים שלי הם עם הקהילה… הם החברים הכי טובים" (דודו חובט בחזרה)

"כריך תמיד יכול לעזור" (איציק עם המוטו שמוביל אותי בחיים)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully