וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: מאט דיימון מתפלח לתוכנית של ג'ימי קימל

29.2.2016 / 10:00

תוכנית הספיישל של ג'ימי קימל, ששודרה מיד אחרי טקס האוסקר, הציגה שורה של "סקופים" כמו סצנה שירדה בעריכה מ"באטמן נגד סופרמן" וההמשך של "קריד" שלא ידעתם שכבר הצטלם. לייב בלוגינג תרבותי

עריכה: ניר חן

(בסרטון: דיון על טקס האוסקר באולפן וואלה! NEWS)

seperator

15:00 - צפו בקטע "לזכרם" מטקס האוסקר

דייב גרוהל שר את "Blackbird" של הביטלס בעוד על המסך עוברות דמויותיהם של אנשי התעשייה שהלכו לעולמם בשנה החולפת, בכללם אלן ריקמן, ליאונרד נימוי ודיוויד בואי. בלטו בהיעדרם הבמאי הצרפתי ז'אק ריווט, והשחקנים אייב ויגודה ("הסנדק") וטוני ברטון ("רוקי").

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

11:02 - סם סמית' זכה באוסקר ואנשים בטוויטר מעוצבנים

ליידי גאגא נחשבה לפייבוריטית מוחלטת בקטגוריית השיר הטוב ביותר באוסקר. אלא שאז, דווקא אחרי שצווח כאנטילופה שחוטה בשידור חי, קטף דווקא סם סמית' את הפרס על "Writing's on the Wall" מתוך "ספקטר".

הגולשים בטוויטר החליטו להפנות את זעמם דווקא אל סמית, ולא אל אנשי האקדמיה שבחרו בו. לטענתם הוא היה צריך להיות אציל ולמסור את הפסלון המוזהב שלו לגאגא. במקום זה יש לו עכשיו משקולת מוזהבת בבית וקמפיין שיימינג ברשת. שניים במחיר אחד.

10:46 - אביה של איימי ויינהאוס מסרב להתרשם מהאוסקר של "איימי"

"איימי", הסרט הדוקומנטרי המתאר את חייה של הזמרת המוכשרת שהלכה לעולמה בגיל 27, זכה הלילה בפרס האוסקר. עם זאת אביה של ויינהאוס, מיטש, ממשיך לבקר את הסרט אותו ביים הבריטי אסיף קפדיה. באוקטובר האחרון, עם עליית הסרט מתח קפדיה ביקורת על התמקדותו המוגזמת, להגדרתו, בהתמכרותה של בתו לסמים.

"אני תמיד גאה בבת שלי. איימי לא תקבל אוסקר. רק המיצג השגוי והדווקאי של אסיף קפדיה", כתב האב בטוויטר שלו. "אני לא משנה את העמדה שלי רק בגלל שהסרט זכה באוסקר. זהו סרט שלילי שמציג באופן מוטעה את איימי. אנחנו נתקן את זה".

10:38 - הזכייה של דיקפריו שברה את השיא של טוויטר

שנתיים אחרי הסלפי של אלן דג'נרס בטקס האוסקר 2014, ששבר את שיא הציוצים לדקה, מצליח אירוע שהתרחש באוסקר הנוכחי להתעלות עליו. אנחנו מדברים כמובן על הזכייה ההיסטורית של לאונרדו דיקפריו בפרס השחקן הטוב ביותר, שגרמה למעריציו לצאת לחגוג במרחבי הרשת החברתית. 440 אלף ציוצים נרשמו במשך הדקה שלאחר השידור. מדובר בכמעט 200 אלף יותר ציוצים מאשר השיא הקודם (225 אלף).

10:17 - "קריד" מקבל "סרט המשך" עם טרייסי מורגן

אנחנו עדיין במסגרת תוכנית הספיישל של ג'ימי קימל, וכיאה לספוט איכותי כמו זה שמיד אחרי האוסקר - גם הסקופים חזקים בהתאם. הנה הצצה הראשונה לסרט ההמשך של "קריד", כשטרייסי מורגן נכנס לתפקיד המתאגרף השאפתן ומבקש שהמאסטר המזדקן קימל יכניס אותו לזירה.

10:12 - הסצנה מ"באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק" שלא תראו בקולנוע

רק אתמול פורסם שאפלק שכתב את התסריט ל"באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק" בעודו בחליפה בזמן הצילומים (למקרה שחשדתם שהדבר הזה עדיין יכול להיות טוב). עכשיו מתברר שאחת הסצנות "שהורדו" על ידי אפלק היתה אחת שבה קימל מככב. למזלנו, עכשיו היא נחשפה לציבור וכולנו יכולים ליהנות ממנה. וגם בונוס: סצנה נוספת מתוך "להציל את מארק וואטני" שבטח פספסתם.

10:06 - מאט דיימון "חומק באלגנטיות"

פרק חדש ב"יריבות" ארוכת השנים בין מאט דיימון לג'ימי קימל, נפתח בתוכנית הספיישל ששודרה אחרי האוסקר ברשת abc. בן אפלק הגיע להתראיין בתוכנית ונראה "נפוח" יותר מאשר בדרך כלל. כשקימל חשד, "פרץ" מהחליפה שלו חברו הטוב והנמסיס המושבע. קימל לא אהב את זה בכלל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully