וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמש פז זורחת: המדריך השלם לסדרות האביב

1.3.2016 / 0:00

"משחקי הכס", "האמריקנים", "Veep", "בית הקלפים", עונה אחרונה של "באנשי", גרסה מחודשת ל"שורשים", פליטי "מד מן" חוזרים בסדרות חדשות, וזה רק חלק מהשלל שצפוי להגיע באביב בנכר ובחלקו גם לישראל. גזרו ושמרו במועדפים

צילום מסך

רביעי, 2 במרץ 2016

"Hap and Leonard"
קומדיית פשע בת ששה פרקים של ערוץ סאנדנס, בכיכובם של ג'יימס פיורפוי ("רומא"), מייקל ק. וויליאמס ("הסמויה") וכריסטינה הנדריקס ("מד מן"). במזרח טקסס של שנות השמונים מנסים שני חברים טובים לעשות מבצע עוקץ קל ופשוט, שכמובן הופך למהומה מדממת.

"The Real O'Neals"
סיטקום של רשת ABC בכיכובם של מרתה פלימפטון ("לגדל את הופ") וג'יי אר פרגוסון (סטן מ"מד מן", השני משם שחוזר היום לטלוויזיה), על משפחה קתולית שמחליטה להפסיק לשמור על חזות מושלמת ולהתחיל להיות אמיתית, מה שכולל חשיפת סודות על סקס בגיל הנעורים, זהות מינית, נישואים בעייתיים ועוד. שני פרקים, ואז הסדרה עוברת לימי חמישי.

"רוזווד"
דרמת הפשע של רשת FOX חוזרת להמשך העונה הראשונה שלה (בסמוך גם ב-yes).

"Grantchester"
עונה שנייה בת ששה פרקים לדרמה הבלשית הבריטית.

חמישי, 3 במרץ 2016

"המשפחה" ("The Family")
מותחן בכיכובם של ג'ואן אלן ("המועמדת"), אליסון פיל ("חדר החדשות"), זאק גילפורד ("אורות ליל שישי"), גרנט שואו ("מלרוז פלייס") ואחרים. בחור שנעלם בילדותו ונחשב למת מופיע אחרי עשר שנים על מפתן דלת בית הוריו: אמו, שכעת מתמודדת לתפקיד מושלת קליפורניה, ובעלה ג'ון. עם חזרתו משתחרר מהכלא שכנם של בני משפחת וורן שישב בכלא על רציחתו, בזמן שהשוטרת שחקרה את המקרה נאלצת לבחון מחדש את אשר התרחש באמת. אך השאלה הגדולה נותרת פתוחה: האם אדם הוא באמת מי שהוא מתיימר להיות? (ב-12 במרץ גם ב-HOT ובסלקום TV)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

שישי, 4 במרץ 2016

"בית הקלפים"
עונה רביעית של הדרמה הפוליטית בכיכובם של קווין ספייסי ורובין רייט, וגם ג'ואל קינמן ("The Killing") מצטרף (למחרת במלואה גם ב-VOD של HOT, yes וסלקום TV).

"Bosch"
עונה שנייה לדרמה הבלשית של אמזון.

"Slasher"
ערוץ האימה האמריקאי Chiller נכנס גם הוא לעסקי הסדרות המתוסרטות המקוריות, והוא עושה זאת באמצעות סדרת האנתולוגיה הזו בכיכובה של קייטי מקגראת' (הסדרות "מרלין", "דרקולה"), המגלמת בחורה צעירה שנאלצת להתמודד עם סדרות רציחות מחרידות המחקות מקרי רצח אחרים, בדומה למה שקרה להוריה לפני שנים.

ראשון, 6 במרץ 2016

"ד"ר ת'ורן"
הפרויקט הראשון של ג'וליאן פלואוז, יוצר "אחוזת דאונטון", עם תום הסדרה. עיבוד בשלושה חלקים לרומן הקלאסי של אנתוני טרולופ המתרחש באנגליה הוויקטוריאנית ועוקב אחרי ד"ר ת'ורן, המגדל את אחייניתו הנאה ומוצא את עצמו במרכזו של מאמץ להפריד בינה לבין אהובה, צעיר ממעמד גבוה שמערכת היחסים שלו איתה יכולה לרושש את משפחתו. עם טום הולנדר ("שודדי הקריביים", "שומר הלילה"), אליסון ברי ("קומיוניטי", "מד מן"), איאן מקשיין ("דדווד") (ב-13 במרץ גם ב-yes).

"אני קייט"
עונה שנייה לסדרת הדוקו-ריאליטי על קייטלין ג'נר (בסמוך גם ב-!E בישראל).

"האיש האחרון בעולם"
חלקה השני של העונה השנייה בקומדיה הפוסט-אפוקליפטית בכיכובם של וויל פורטה וג'נוארי ג'ונס (ב-24 במרץ גם ב-yes).

"עד עצם היום הזה"
חלקה השני של העונה החמישית בדרמה האגדית (בהמשך גם ב-yes).

"קוונטיקו"
חלקה השני של העונה הראשונה בדרמת המתח (למחרת גם ב-HOT ובסלקום TV).

שני, 7 במרץ 2016

"בייטס מוטל"
עונה שלישית וחדשה לסדרת המתח על נעוריו של נורמן בייטס מ"פסיכו" וחייו עם אמו (בהמשך גם ב-HOT).

"Damien"
סדרה בת ששה פרקים של רשת הכבלים A&E, המהווה המשך לסרט האימה "אות משמים" מ-1976 ועוקבת אחרי הילד מהסרט ההוא, דמיאן, כיום בחור בן 30 (בראדלי ג'יימס, "מרלין") שעובד כצלם מלחמות.

שלישי, 8 במרץ 2016

"סוכני S.H.I.E.L.D"
המשך העונה השלישית (בהמשך גם ב-yes).

"Of Kings and Prophets"
דרמה תנ"כית חדשה של רשת ABC המתארת את סיפור המלך שאול ועלייתו של דוד. הרשת הזמינה פיילוט ואחריו צילמה אותו מחדש עם תסריט, במאי וקאסט חדשים.

"The Aliens"
דרמה קומית בריטית חדשה בת ששה פרקים המתארת עולם שבו חייזרים חיים בכדור הארץ כבר עשרות שנים. הם מתנהגים ונראים כמו בני אדם רגילים, אבל בכל זאת נדחקים לגטו שבו אין עליהם שום השגחה, מלבד על החומה שמפרידה ביניהם ובין מגורי בני האדם. כאשר שומר גבול בחומה מגלה שהוא חצי חייזר בעצמו, הוא נמשך אל העולם הזה ומתחיל לגלות מה הוא טומן בחובו.

רביעי, 9 במרץ 2016

"Underground"
סדרת דרמה חדשה של רשת הכבלים WGN ("מנהטן") המתרחשת במאה ה-19 ועוקבת אחר מספר עבדים נמלטים במסעם בן מאות הקילומטרים מהמטעים בג'ורג'יה. עם אלדיס הודג' ("Straight Outta Compton"), ג'רני סמולט-בל ("אורות ליל שישי"), כריסטופר מלוני ("חוק וסדר: מדור מיוחד").

"The Carmichael Show"
הביקורות הריעו לעונה הראשונה של הסיטקום הזה, שתיקל וטיפל בנושאים נפיצים הקשורים לאוכלוסיה השחורה בארה"ב. שני פרקים ברצף ישודרו בערב הזה ואז הסדרה תעבור למשבצת קבועה ביום ראשון.

שישי, 11 במרץ 2016

"Flaked"
קומדיה חדשה בת שמונה פרקים בנטפליקס של וויל ארנט יחד עם מיץ' הורביץ, שניהם מ"ארסטד דיבלופמנט", העוקבת אחר גורו לעזרה עצמית המנסה לעקוב אחרי השקרים של עצמו.

שבת, 12 במרץ 2016

"Party Over Here"
תוכנית מערכונים חדשה של שלישיית לונלי איילנד - אנדי סמברג, עקיבא שייפר ויורמה טאקון - שבעצם תתחרה ישירות בתוכנית הקודמת שהיו חלק ממנה, "סאטרדיי נייט לייב".

ראשון, 13 במרץ 2016

"Houdini and Doyle"
סדרה בת עשרה פרקים, הפקה אמריקאית-בריטית-קנדית משותפת המגוללת את סיפור ידידותם של הקוסם הארי הודיני והסופר ארתור קונאן דויל, יוצר דמותו של שרלוק הולמס. השניים חוברים כדי לסייע לסקוטלנד יארד לחקור פשעים שלא נפתרו, ייתכן שבעלי אופי על טבעי. דיוויד שור (יוצר "האוס", שבעצמו היה גלגול עכשווי של שרלוק הולמס).

"Indian Summers"
עונה שנייה לדרמה בריטית תקופתית בת עשרה פרקים המתרחשת בהודו ב-1932, על רקע שקיעתה של האימפריה הבריטית שם ועלייתה של הלאומיות ההודית.

שלישי, 15 במרץ 2016

"Crowded"
סיטקום חדש של רשת NBC בכיכובם של פטריק וורברטון (לנצח פאדי מ"סיינפלד") וקארי פרסטון (אלסבת' מ"האישה הטובה") המגלמים זוג הורים שהוריהם המבוגרים מחליטים סוף סוף לעבור מביתם, אבל החופש הזה נפסק כאשר שתי בנותיהן הבוגרות חוזרות. שני פרקים ישודרו בערב הזה ולאחר מכן הסדרה תעבור למשבצת קבועה בימי ראשון.

"אוקוורד"
חלקה השני של העונה החמישית בדרמה הקומית של MTV, שגם תהווה את סופה של הסדרה (בהמשך גם ב-MTV המקורי).

"Faking It"
חלקה השני של העונה השנייה בקומדיה של MTV על שתי סטודנטיות בקולג' המתחזות ללסביות.

רביעי, 16 במרץ 2016

"האמריקנים"
עונה רביעית לדרמת הריגול המצוינת של רשת הכבלים FX (ב-31 במרץ גם ב-yes).

"Criminal Minds: Beyond Borders"
ניסיון שני של CBS לרכב על מותג "מחשבות פליליות" אחרי הכישלון של "Suspect Behavior" ששרדה רק עונה וירדה ב-2011. הסדרה החדשה עוסקת ביחידה המתמחה במקרים שבהם מעורבים אמריקאים מחוץ לגבולות המדינה. גארי סיניז ("זירת הפשע: ניו יורק") בתפקיד הראשי (בהמשך גם ב-HOT).

"נאשוויל"
הסבוניה המוזיקלית חוזרת להמשך העונה הרביעית שלה (בהמשך גם ב-HOT).

חמישי, 17 במרץ 2016

"Bajillion Dollar Properties"
קומדיה חדשה של Seeso, הפלטפורמה הדיגיטלית של NBC, פארודיה על תוכניות ריאליטי שעוקבת אחרי שבעה סוכני נדל"ן בעבודתם התחרותית בחברת נדל"ן של מגורי יוקרה בלוס אנג'לס. בין היתר צפויים להתארח לאורך העונה חברים כאדם סקוט, פאטון אוזוולט ואחרים.

"העולם האמיתי"
עונה 31 לסדרת הריאליטי החלוצית של MTV, המתרחשת הפעם בלאס וגאס.

שישי, 18 במרץ 2016

"Daredevil"
עונה שנייה לדרמת הקומיקס האפלה של מארוול בנטפליקס.

שלישי, 22 במרץ 2016

"Heartbeat"
אופרת סבון רפואית של NBC בכיכובה של מליסה ג'ורג' ("בטיפול", "האישה הטובה") כד"ר אלכס פנטייר, מומחית עולמית להשתלות לב. העלילה עוקבת אחרי ניסיונותיה לשלב מדי שבוע בין הנאמנות למטופליה, חייה האישיים ויחסיה עם הקולגות. פרק נוסף ישודר למחרת, במשבצת הקבועה של הסדרה בימי רביעי.

"Stitchers"
עונה שנייה לדרמת המד"ב של רשת Freeform, על בחורה המגויסת לסוכנות ממשלתית סודית ודעתה "נתפרת" אל מוחם של כאלה שמתו לאחרונה על מנת לחקור מקרי רצח.

חמישי, 24 במרץ 2016

"תופסת" ("The Catch")
סדרה רביעית של שונדה ריימס ברשת ABC. דרמה בכיכובו של מיריי אינוס ("The Killing") המגלמת חוקרת הונאה שנופלת בעצמה קורבן לתרמית שתכנן הארוס הנוכל שלה (פיטר קראוזה, "עמוק באדמה", "הורים במשרה מלאה"). בין עוד מקרה הונאה לחקירה נוספת, היא נחושה לאתר אותו בטרם יהרוס סופית את הקריירה שבנתה (ב-28 במרץ גם ב-HOT).

"במילוי תפקידם" ("Line of Duty")
עונה שלישית לדרמה הבריטית המצליחה והמהוללת, העוקבת אחר היחידה המשטרתית למלחמה בשחיתות של הארגון.

רביעי, 30 במרץ 2016

"אימפריה"
חלקה השני של העונה השנייה אחרי ארבעה חודשי פגרה (בהמשך גם ב-yes).

"Lopez"
סיטקום חדש של הקומיקאי ג'ורג' לופז ברשת הכבלים TV Land ("שוות בקליבלנד", "Teachers").

"הדרך" ("The Path")
סדרת דרמה חדשה של הולו בכיכובם של ארון פול (בהופעה טלוויזיונית ראשונה מאז "שובר שורות"), מישל מונאהן ("בלש אמיתי"), יו דנסי ("חניבעל"), מינקה קלי ("אורות ליל שישי") וקת'לין טרנר ("הכבוד של פריצי", "אימא סדרתית"). חבר כת החי בקומונה עם משפחתו חווה משבר אמונה הממוטט את עולמו (ב-5 באפריל גם בסלקום וב-HOT).

חמישי, 31 במרץ 2016

"ארצ'ר"
עונה שביעית לקומדיית הריגול המונפשת.

"Rush Hour"
הלהיט "שעת שיא", ששיחק על המתח שבין בלש שמרן מהונג קונג ובלש אמריקאי פראי שנאלצים לשתף פעולה בחקירה, הפך לסדרת של שלושה סרטים מצליחים (שמועות על סרט רביעי כבר נפוצו בחודשים האחרונים), וכעת מקבל גם גרסה טלוויזיונית. ביל לורנס, יוצר "סקרבס", אחראי על העיבוד המחודש.

שישי, 1 באפריל 2016

"באנשי"
עונה רביעית ואחרונה בת שמונה פרקים לסדרת האקשן האלימה והמצוינת (ב-12 באפריל גם ב-yes).

"The Ranch"
קומדיה חדשה בת עשרה פרקים של נטפליקס המאחדת בין שני כוכבי "מופע שנות ה-70" - אשטון קוצ'ר (קלסו כמובן) ודני מסטרסטון (הייד) - על אודות שחקן פוטבול מקצועי כושל החוזר הביתה לקולורדו כדי לנהל את החווה המשפחתית. גם עם סם אליוט ודברה ווינגר.

"Wynonna Earp"
עיבוד של רשת Syfy לקומיקס העוקב אחרי נינתו של השריף האגדי וויאט ארפ, בעולם המאוכלס על ידי מפלצות.

שבת, 9 באפריל 2016

"זרה"
עונה שנייה לפנטזיה התקופתית הרומנטית (ב-13 באפריל גם ב-yes ובסלקום TV).

ראשון, 10 באפריל 2016

"מאהבת בתשלום מראש" ("The Girlfriend Experience")
עיבוד טלוויזיוני של רשת הכבלים סטארז המבוסס בחופשיות על סרטו של סטיבן סודרברג מ-2009 באותו שם לועזי (ו"חברה בתשלום" בשמו העברי), על נערת ליווי המספקת את - כמו שמרמז שם הסדרה - את החוויה של חברה. ריילי קיו מ"מג'יק מייק" מככבת, ומלבדה נמצאים כאן גם מרי לין רייסקוב ("24") ופול ספרקס (מיקי דויל מ"אימפריית הטיילת") (העונה משוחררת במלואה ולמחרת עולה כך גם ב-yes VOD).

"Dice"
קומדיה סמי-אוטוביוגרפית של רשת הכבלים שואוטיים, העוקבת אחר חייו ועבודתו של הקומיקאי הוותיק והקיצוני אנדרו דייס קליי, שלאחרונה נצפה בתפקיד איש הרדיו בפרק הראשון של "ויניל".

"בית השקרים"
עונה חמישית לקומדיה של שואוטיים בכיכובו של דון צ'ידל (בסמוך גם ב-HOT).

"Fear the Walking Dead"
עונה שנייה לספין-אוף של "המתים המהלכים".

שני, 11 באפריל 2016

"The Detour"
קומדיה חדשה של רשת הכבלים TBS של איש "הדיילי שואו" לשעבר ג'ייסון ג'ונס, המגלם אב משפחה במהלך טיול משפחתי זוועתי. גם נטלי זיאה המהממת כאן ("צדק פרטי").

"Hunters"
סדרה חדשה של Syfy על סוכן FBI שחקירת היעלמותה של אשתו מובילה אותו אל יחידת אנטי-טרור ממשלתית, שהיעדים שלה הם לאו דווקא ארציים.

שלישי, 12 באפריל 2016

"מינדי"
עונה חמישית לסיטקום של מינדי קיילינג (בהמשך גם ב-HOT).

חמישי, 14 באפריל 2016

"בונז"
חלקה השני של העונה ה-11, שחוזרת אחרי פגרה בת ארבעה חודשים (בהמשך גם ב-HOT).

"אורפן בלאק"
עונה רביעית של סדרת השיבוטים (בהמשך גם ב-HOT).

שישי, 15 באפריל 2016

"Unbreakable Kimmy Schmidt"
עונה שנייה לקומדיה הנהדרת של טינה פיי ורוברט קרלוק בנטפליקס, בכיכובה של אלי קמפר.

ראשון, 18 באפריל 2016

"12 קופים"
עונה שנייה לעיבוד של Syfy לקלאסיקת המד"ב הקולנועית.

שני, 19 באפריל 2016

"Containment"
עיבוד של ג'ולי פלק ("יומני הערפד") ברשת CW לסדרה בלגית המתארת התפרצות מגפה באטלנטה, שם מוגדר אזור אורבני עצום כנתון בהסגר צבאי הרמטי בניסיון לבודד את ההתפשטות. ההחלטה הזאת מפרקת משפחות, מייצרת התנגשות בין כוחות הביטחון והרפואה לאזרחים הנצורים. פחד וייאוש שולטים ברחובות, הסדר החברתי מתפרק וגורם ההישרדות שולט, כשהחשש הגדול מכולם הוא הזריקה הקטלנית שמוענקת לכל מי שמפתח את הסימפטומים של המגפה. הסדרה תתמקד בכוכבים נבחרים מכוחות המשטרה, הרפואה והאזרחים של אזור האסון.

רביעי, 20 באפריל 2016

"הולך לכל הרוחות" ("Deadbeat")
עונה שלישית לקומדיה העל טבעית של הולו בכיכובו של טיילר לאבין, על הבטלן שנאלץ לסייע לרוחות להגיע אל מקום מנוחתן (בסוף אפריל גם בסלקום TV).

"Scream"
עונה שנייה לעיבוד של MTV לסדרת סרטי הקולנוע הפופולרית.

"Time Traveling Bong"
מיני-סדרת מסע-סטלני-בזמן של קומדי סנטרל (המבוססת על מערכון של קולג' הומור) בת שלושה פרקים שישודרו יום אחרי יום, הנועדה לשכך את הצער על סיומה של עונת "ברוד סיטי" שבוע לפני כן. אילנה גלייזר היא אחת היוצרות והכוכבות יחד עם פול דאונס, שמגלם ב"ברוד סיטי" את טריי. מעשה בצמד חברים המגלה באנג שלוקח אותם למסעות מבעד לרצף הזמן והחלל. הנה המערכון המקורי.

ראשון, 24 באפריל 2016

"משחקי הכס"
העונה השישית של סדרת הפנטזיה האפית של HBO, שלראשונה תהיה מנותקת כמעט לגמרי מהספרים של ג'ורג' ר. ר. מרטין, או לפחות תקדים אותם (במקביל גם ב-yes).

"עמק הסיליקון"
עונה שלישית וחדשה לקומדיה הגיקית הנהדרת של HBO (ב-26 באפריל גם ב-yes).

"Veep"
עונה חמישית לקומדיה הפוליטית המופתית בכיכובה של ג'וליה לואי-דרייפוס (ב-26 באפריל גם ב-yes).

שני, 25 באפריל 2016

"ממלכה"
חלקה השני של העונה השלישית בדרמה התקופתית (בהמשך גם ב-HOT).

"המרגלים של וושינגטון"
עונה שלישית לדרמת הריגול התקופתית המהנה (בהמשך גם ב-yes).

שישי, 29 באפריל 2016

"Special Correspondents"
סרט בנטפליקס שכתב וביים ריקי ג'רבייס ובכיכובו, סאטירה על כתב רדיו המדווח מלב קרבות למרות שהוא נמצא בביתו שבקווינס, ניו יורק. גם עם אריק באנה, ורה פרמיגה, קווין פולק, אמריקה פררה ובנג'מין בראט.

ראשון, 1 במאי 2016

"פני דרדפול"
עונה שלישית לסדרת האימה של שואוטיים, בכיכובה של אווה גרין (בהמשך גם ב-HOT).

שישי, 6 במאי 2016

"Grace and Frankie"
עונה שנייה לקומדיה של נטפליקס בכיכובן של ג'יין פונדה ולילי טומלין.

שישי, 20 במאי 2016

"Lady Dynamite"
קומדיה של הקומיקאית מריה במפורד בת 12 פרקים בנטפליקס, מוקומנטרי המבוסס בחופשיות על חייה. זה לא אומר הרבה לרובנו, אבל בנטפליקס מתארים את העלילה כמישהי שמאבדת את זה ואז מוצאת את זה. עוזר מאוד. במהלך העונה מתארחים אישים כשרה סילברמן, פאטון אוזוולט, אדם פאלי ואחרים. מיץ' הורביץ ("ארסטד דיבלופמנט") הוא אחד המפיקים.

ראשון, 22 במאי 2016

"Preacher"
עיבוד של החברים סת' רוגן ואוון גולדברג ליצירת הקומיקס המורכבת של גארת' אניס וסטיב דילון, על המטיף ששד התגלגל בגופו ויוצא יחד עם חבריו למסע חיסול, בזמן שאחרים דולקים אחריהם.

שלישי, 24 במאי 2016

"Greenleaf"
דרמה ברשת הכבלים של אופרה ווינפרי העוקבת אחר שושלת אפרו-אמריקאית רבת עוצמה המנהלת כנסיית ענק בממפיס, טנסי.

שני, 30 במאי 2016

"Roots"
מיני-סדרה בת שמונה חלקים שישודרו על פני ארבעה ערבים ברציפות, עיבוד חדש לספרו האיקוני של אלכס היילי, שבשנות השבעים זכה לגרסה טלוויזיונית ששברה שיאי צפייה והפכה לקלאסיקה. סאגה על עבד שחור המובא מאפריקה במאה ה-18 והדורות שהניב לאחר מכן, עד המאה ה-20. בגרסה החדשה משחקים בין היתר פורסט וויטאקר, לורנס פישבורן, מקיי פייפר, אנה פקווין, ג'ונתן ריס מאיירס, מת'יו גוד וג'יימס פיורפוי.

עוד ב-yes בחודשים הקרובים, בין היתר: "Crazy Ex-Girlfriend", "ללא גבולות", "בן לוקח בת" ו"בלתי נשכח" הבריטיות, "פרויקט גרינלייט".

וב-HOT בחודשים הקרובים, בין היתר: "מר רובוט", "הפנתרים האחרונים", "יאנגר", "בילי ובילי" ועונות חדשות של "קטסטרופה" "גרים", "מרוששות" ו"על המגרש".

סקירת הסדרות החדשות תגיע בקרוב.
תאריכים של עוד סדרות יתווספו כאשר יפורסמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully