וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: הצצה אל אחורי הקלעים של "משחקי הכס" - עונה 6

1.3.2016 / 10:25

סרטון שמתמקד בצלמים של סדרת הפנטזיה המצליחה, מציג רמזים קצרצרים לגבי סצנות שנראה בעונה החדשה. וגם: הגרסה השקולה והשמרנית של "מקס הזועם". לייב בלוגינג תרבותי

11:02 - איגי פופ מדגמן בעירום

כיתת אמנות במוזיאון ברוקלין, הופתעה לגלות שמודל העירום התורן שלה הוא לא אחר מאשר הרוקר איגי פופ. 21 אמנים בגילאי 19-80 שקדו במשך מספר ימים על תיעוד גופו של המוזיקאי בן ה-68. התוצאה תוצג בתערוכה מיוחדת שתיערך במוזיאון בסתיו הקרוב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דוגמן בגיל 68. איגי פופ/מערכת וואלה!, צילום מסך

10:46 - גם סם סמית' שנא את ההופעה של סם סמית' באוסקר

סם סמית' געה אתמול על במת האוסקר כמו פרת ים במצוקה כשביצע את "Writing's on the Wall" שלו. מיליונים ברחבי העולם שצפו בשידור כיבו את הטלוויזיה, תפסו מחסה מתחת לשולחן וזעקו: "מתי זה נגמר כבר?"

כעת מתברר שגם הזמר עצמו הרגיש "לא במיטבו". בריאיון ל-BBC סיפר: "זה היה הרגע הגרוע ביותר בחיי. השירה היתה נוראית. שנאתי כל דקה". נו מילא סם, אתה לפחות קיבלת על זה פסלון מוזהב. זה אנחנו שנזקקנו לתפרים בעור התוף.

סם סמית'. ספלאש
אתה צודק סם, זה באמת היה נורא/ספלאש

10:38 - 11 שנים לפני האוסקר: ברי לארסון ניסתה להפוך לכוכבת פופ

ברי לארסון הנפלאה זכתה אתמול בפרס השחקנית הטובה ביותר בטקס האוסקר ה-88. זכייה שבוודאי תשדרג את איכות ההצעות והתפקידים שתקבל בשנים הקרובות. לארסון התחילה את הקריירה שלה באור הזרקורים כבר כילדה, אבל מעולם לא הצליחה לפרוץ למיינסטרים עד לשנים האחרונות. כעת אפשר לנבור בסקרנות בפרויקטים מהעבר שלה ולגלות פנינים כמו "She Said", אלבום שהוציאה ב-2005. מתברר שהכישרון לא נעצר רק בתחום המשחק.

10:32 - אהבתם את "מקס הזועם"? תכירו את מקס השקול

"מקס הזועם: כביש הזעם" זכה באהדת הצופים והמבקרים, קטף שישה פסלוני אוסקר בטקס שהתקיים אתמול (שני) ועוד יחזור אלינו עם סרט המשך בעתיד הלא רחוק. בינתיים, הגיע הזמן שתכירו גרסה קצת שמרנית יותר שלו. סת' מאיירס הציג בתוכנית שלו את מקס השקול, זה שלא ממהר לבזבז גז רק כדי שהגיטרה תיראה מגניב וגם סולד מצעקות.

10:25 - הצלמים של "משחקי הכס" מספרים על המושב הכי טוב בעולם

הספירה לאחור לקראת העונה השישית של "משחקי הכס" בעיצומה, וכך גם הטיזינג ההולך וגובר של HBO. טריילר מלא לעונה החדשה עדיין לא קיבלנו, אבל בסרטון מאחורי הקלעים ששחררה הרשת מספרים כמה מהצלמים שעבדו בסדרה עד החוויה. אם חשבתם שהצילומים המרהיבים שמלווים את הסדרה הם תוצאה של עבודה קשה, צדקתם. ככה זה נראה מאחורי המצלמות.

ומה אנחנו יכולים ללמוד מהניסיון הזה להראות לנו טפח? ובכן, ראינו קמצוץ של סצנה ובה דאני עומדת בשממה עם השבט הדותראקי ששבה אותה. ראינו הצצה לפגישה בין דבאוס ומליסנדרה, טיריון ודאריו בשיחה וגם ג'ורה שמתהלך בסמטה צרה. מה כל זה אומר? הניחוש שלנו טוב כמו שלכם כרגע.

העונה השישית של "משחקי הכס" תגיע למסכים ב-24 באפריל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully