וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: אדל עוזרת למעריצה להציע נישואין

2.3.2016 / 9:35

במהלך הופעה של הזמרת בבלפסט, ניצלה אדל את הלחץ החברתי של 11 אלף הצופים באולם כדי לוודא שהתשובה תהיה חיובית. וגם: שלל תמונות מ"קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים". לייב בלוגינג תרבותי

11:12 - הפיינליסטים של "הכוכב הבא" שרים אבבא

במסגרת ההכנות לגמר "הכוכב הבא לאירוויזיון", ביקרו הפיינליסטים בשטוקהולם, העיר שבה תיערך תחרות האירוויזיון. חובי סטאר, נופר סלמאן, אלה דניאל וגיל חדש ביצעו את השיר "The Winner Takes It All" והתוצאה: לפניכם. גמר "הכוכב הבא לאירוויזיון" ישודר מחר (חמישי) בקשת לאחר החדשות. האזינו לשירים שיבוצעו בגמר.

10:14 - תמונות חדשות מאחורי הקלעים של "קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים"

זה עומד להיות אחד הסרטים הגדולים של הקיץ הקרוב, אולי אפילו הסרט הרווחי ביותר. "קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים" הוא לכאורה הסרט השלישי בסדרת קפטן אמריקה, אבל למעשה מדובר באיחוד של "הנוקמים" עם המון חברים חדשים. הנה כמה תמונות רשמיות ששחררו אולפני מארוול למעריצים שסופרים את הימים. הסרט יגיע לישראל ב-6 במאי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

10:05 - אהבתם את "ספוטלייט"? קבלו את "Spawtlight"

"ספוטלייט", הזוכה הגדול של טקס האוסקר ה-88, הוא סרט שהילל את עבודתם של עיתונאי הבוסטון גלוב בחשיפת טיוח ההטרדות המיניות של הכנסייה הקתולית. בעקבות ההצלחה, מגיעות עכשיו גם הפארודיות. אחת מהן, של ערוץ היוטיוב Above Average, מציגה את העיר בוסטון כולה כקונספירציה שמתחתיה מסתתרים שיעמום, יכולות רטוריות משעשעות והרבה מאוד יוצאי אירלנד.

09:46 - סטייסי דאש קוראת ציוצים אכזריים

סטייסי דאש עמדה במרכז הרגע המביך של טקס האוסקר ה-88, ומאז היא נתונה לחסדי האינטרנט ומגיביו. כזכור, כוכבת "קלולס" עלתה על הבמה לצורך בדיחה העוסקת בחוסר הגיוון והדרת השחורים מהטקס. אלא שבפועל, הקהל בבית ובאולם לא ממש הבין מה דאש ניסתה בדיוק לומר, וההסברים המוזרים שהעניקה לאחר מכן רק הפכו את כל העסק לביזארי עוד יותר.

בניסיון לפזר מעט את הביקורת כלפיה, ייצרה דאש בעצמה גרסה אישית ל"ציוצים אכזריים" - הפינה המיתולוגית בתוכניתו של ג'ימי קימל, במסגרתה מפורסמים קוראים ציוצים אכזריים שנכתבו עליהם בטוויטר. איכשהו, אפילו הניסיון המודע לעצמו הזה לצחוק על עצמה, ממשיך להוציא אותה מוזרה.

09:35 - אדל עוזרת למעריצה להציע נישואין

אחרי ההופעה הבעייתית בגראמי והקאמבק המרשים בטקס פרסי המוזיקה הבריטית, פתחה אדל את סיבוב ההופעות העולמי שלה בבלפסט, אירלנד. רצה הגורל וההופעה הזו נפלה על ה-29 בפברואר, שכעת מתברר כיום שבו המסורת "מאפשרת" לנשים להציע נישואין לבני זוגן.

אחת המעריצות, שעלתה לבמה בהזמנתה של אדל, סיפרה כי ניצלה את ההזדמנות והציעה לחבר שלה להתחתן, אולם הוא הגיב ב"אולי מתישהו". הזמרת לא התכוונה להסתפק בתשובה המתחמקת הזאת ועודדה את 11,000 העדים באולם להפעיל לחץ חברתי על האיש עד שהסכים.

אדל, אגב, כבר הזמינה את עצמה לחתונתם של השניים. איכשהו, מהמעט שלמדנו עליהם עד עכשיו, לא בטוח שזה יקרה כל כך מהר.

9:00 - פסטיבל "ימי זמר" בחולון יתקיים בחוה"מ פסח

ההפקה השנתית של עירית חולון ותיאטרון חולון תתקיים הפעם בסימן פס הקול של הישראליות ותיערך בחוה"מ פסח, 24-27 באפריל. במסגרתו הפעם: מופע משיריה של עפרה חזה, מופע משירי יהונתן גפן, שלומי שבן מארח את אריאל זילבר והאחיות לוז, מועדון השברולט של חולון מתארח בפסטיבל במופע משיריו של יוסי גיספן, אוהד חיטמן במופע מיוחד עם תלמידיו, ביצועים מיוחדים לקלאסיקות של סשה ארגוב עם קרן הדר, מיטל טרבלסי ו-ורד פיקר, רוחמה רז שרה ומספרת את הסיפורים שמאחורי שיריה, מופע בכורה ל"שלושתינו" - אורי הרפז, דורית ראובני וחנן יובל.

משתתפים: צביקה פיק, מרגלית צנעני, ריקי גל, דוד דאור, נתן דטנר, שלומי שבן, אריאל זילבר, אביהו מדינה, מיקי גבריאלוב, מאור כהן, שלמה יידוב, אפרים שמיר ,מיקה קרני, מירי אלוני, רבקה זוהר ולירון לב, עידן יניב סיוון טלמור, יונתן ארצי ועוד.

פסטיבל ימי זמר חולון 2016, מחווה לעפרה חזה. יוסי צבקר,
המשתתפים במחווה לעפרה חזה/יוסי צבקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully