וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשביל גייטס הפך לבילי מוסקונה-לרמן

16.11.2000 / 19:29

דנה קסלר על הסרט "נערה שונה", שמוכיח כי יש גם טרנסקסואלים חנונים

לפני בערך חמש שנים הייתי בהופעה של להקת הפאנק הראויה ביותר שיצאה ממנצ'סטר, הבאזקוקס, במועדון בלונדון. פיט שלי אמנם היה יותר דומה למוטי שהרבני מאשר לעצמו, אבל הבאזקוקס נשמעו לא פחות טוב מאשר ב- 78'. חוץ מהקרחת של שלי, הדבר המוזר היחיד היה שהם ניגנו את “Ever fallen in love" חמש פעמים במהלך ההופעה, ולא בגלל ביקוש אצל הקהל. רק שנים מאוחר יותר הסתבר שהסיבה היתה שהקטע צולם לסרט בריטי בשם "נערה שונה", שכדאי לראות בשבת בערוץ 1 (18 בנובמבר, 22:45), או לפחות לקחת בווידאו, ולא רק בשביל הסיכוי לראות אותי בקהל (לא ייצא לכם מזה כלום, כבר חיפשתי).

“נערה שונה" מספר את סיפור אהבתם של הטרנסקסואל החנון ביותר שראיתם בחייכם (סטיבן מקינטוש מ"לוק סטוק ושני קנים מעשנים", "בודהה מהפרברים" ו"לונדון הורגת אותי") ואופנוען מחוספס וחובב פאנק (רופרט גרייבס, שאת מרבית הקריירה שלו בילה בטייטס, במיני סרטים היסטוריים), שהציל את חברתו קים מלקבל מכות בפנימיה, בימים שקים עוד היה קרל.

הסרט אמנם משאיר הרבה שאלות פתוחות על המשיכה המוזרה ביניהם, אבל מראה שיש גם טרנסקסואלים שמתלבשים כמו מורות ומתפרנסים מלכתוב חרוזים בכרטיסי ברכה. אבל הדבר הכי טוב בסרט הוא פסקול הפאנק שלו, שכולל כאמור את הבאזקוקס ואת “It’s different for girls" של ג'ו ג'קסון.


0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully