וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חובי סטאר ניצח בגמר "הכוכב הבא", ייצג את ישראל באירוויזיון 2016

3.3.2016 / 23:06

בתום ערב עמוס בשירים, בהצבעות ובהופעת איחוד של היי פייב, ניצח חובי סטאר בגמר "הכוכב הבא" ונבחר להיות הנציג הישראלי באירוויזיון 2016 שייערך בשבדיה בחודש מאי

צילום מסך

חובי סטאר, בן 29 מקריית אתא, זכה בגמר "הכוכב הבא לאירוויזיון" לאחר שגבר על נופר סלמאן ואלה דניאל. גיל חדש הודחה בתום שלב הדו-קרב בתחילת המשדר. בעקבות ההסכם בין קשת והערוץ הראשון, חובי סטאר יהיה זה שייצג את ישראל באירוויזיון הקרוב. אירוויזיון 2016 ייערך בחודש מאי בשטוקהולם. ישראל תשתתף בחצי הגמר השני שיתקיים ב-12 במאי ותתמודד מול 18 מדינות ביניהן אוסטרליה, אירלנד, פולין ונורבגיה.

לרביעיית הגמר ניתנה האפשרות לבחור מבין שלושת השירים. חובי סטאר ונופר סלמאן בחרו בשיר של דורון מדלי "Made of Stars" (כל מתמודד יבצע את השיר בעיבוד אחר), גיל חדש בחרה בשיר של סתיו בגר ותום גפן "Follow the Sun" ואלה דניאל בחרה בשיר של דוד ממן ופיליפ הלון "Somebody Out There".

ממוצע הרייטינג העונתי של העונה השלישית של "הכוכב הבא לאירוויזיון" (ללא משדר הגמר) עומד על 24.3% (פרקים ששודרו ביום שישי זכו לממוצע 18.1%, פרקים ששודרו במוצ"ש לפני תוכניות כמו "האח הגדול" זכו לממוצע 31.5%). העונה השנייה נהנתה מ-29% רייטינג והעונה הראשונה, שבסיומה ניצח אביתר קורקוס, זכתה ל-33.8%. יש לציין כי רק זוכי שתי העונות האחרונות נבחרו גם לייצג את ישראל באירוויזיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully