וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: דיוויד האסלהוף מצטרף לסרט של "משמר המפרץ"

3.3.2016 / 10:26

הכוכב המיתולוגי של סדרת הטלוויזיה משנות ה-90, יחזור לככב גם בסרט "משמר המפרץ" שהחל להצטלם בימים אלה. האסלהוף בן ה-64 הוא הכוכב המקורי היחיד מהסדרה שיופיע גם בסרט. לייב בלוגינג תרבותי

16:07 - טריילר ראשון ל"מכסחות השדים"

נגמר הטיזינג, הנה הדבר האמיתי. מליסה מקארתי, קריסטן וויג, קייט מקינון ולזלי ג'ונס לובשות את הסרבל ויוצאות להגן על ניו יורק מיצורים על טבעיים. לפחות במבט ראשון זה נראה חמוד, נקווה שהטריילר הזה הוא רק מבוא קטן ולא ייצוג של רמת הבדיחות בסרט. זה עלול להיות מעט מאכזב.

הסרט ייצא בישראל ב-21 ביולי.

14:46 - הסכם קיבוצי בין שח"ם והתיאטראות

לאחר משא ומתן שנמשך כשנה, חתמו אתמול (רביעי) הנהלות התיאטראות הבימה והקאמרי על הסכם קיבוצי חדש עם שח"ם, ארגון השחקנים. ההסכם החדש, כך נמסר לתקשורת משח"ם, מסדיר את תנאי ההעסקה של השחקנים ואופן העסקתם, מעדכן את טבלאות השכר, משפר את ההפרשות לפנסיה ומרחיב את סולם הדרגות, לצד שיפור בתנאים סוציאליים נוספים בעבודתם. עוד נמסר על ידי הארגון כי בהסכם ניתן דגש לשחקנים צעירים בתחילת דרכם, למשל ע"י ביטול דרגות נמוכות וכן הוכנסו סעיפים מיוחדים לחיזוק מעמדם של שחקנים ותיקים. בנוסף, לראשונה הוענקה תוספת למעונות יום גם לאימהות ואבות המצויים במערכות יחסים חד מיניות.

אוהד קנולר. רפי דלויה
יו"ר שח"ם אוהד קנולר/רפי דלויה

13:10 - כשהבנות הולכות לישון: הגרסה הקודרת של "צער גידול בנות"

"Fuller House", הספין אוף המיותר לחלוטין של "צער גידול בנות", הזכיר לנו כמה מעט היה עוד בסדרה המקורית. טוב לדעת שגם הכוכבים שלה מבינים את זה. ג'ון סטיימוס, בוב סאגט ודייב קוליה הגיעו לתוכנית של סטיבן קולבר כדי להציג עוד ספין אוף חדש במשפחה: "Fuller House Nights". שלושת האבות יוצאים בה לחקור את הרחובות המלוכלכים של סן פרנסיסקו. נשמע לכם מוכר? נכון, "בלש אמיתי" כבר חשבו על זה קודם.

11:07 - כפר באוקראינה שינה את שמו של אחד מרחובותיו ל"ג'ון לנון"

אחד הרחובות המרכזיים בכפר הקטן קלייני (Kalyny) הממוקם בדרום מערב אוקראינה, יהפוך בקרוב לסמל מוזיקלי, והכל במסגרת תהליך ההתפרקות מסממני מהקומוניזם, עליו החליט הפרלמנט האוקראיני לפני כשנה.

הרחוב, שנקרא עד כה לנין על שם מייסד התנועה הקומוניסטית, ישנה את שמו ל"רחוב ג'ון לנון", על שם חבר להקת הביטלס שנרצח ב-1980. אוקראינה, כזכור, נמצאת כבר שנתיים במצב של מלחמה שקטה עם רוסיה. בעקבות הכרזתה של המדינה על רצונה להתקרב למערב ולהתרחק מרוסיה (ממנה הייתה חלק בימי ברית המועצות), הכריזה רוסיה ב-2014 על סיפוח חלקים רבים במזרח המדינה, ושלחה כוחות צבא לבסס את שליטתה. מאז נמשכת ההתכתשות באזורים אלה, שהביאה עד כה למותם של 9,000 בני אדם.

סיפור בדקה – ג'ון לנון. מערכת וואלה!
הגיבור האוקראיני החדש. ג'ון לנון/מערכת וואלה!

11:00 - להקת The Underground Youth תגיע לראשונה להופעה בישראל

במסגרת Tel Aviv Shoegazers תגיע הלהקה המנצ'סטרית להופעה בישראל ב-18 במאי באוזןבר תל אביב. האנדרגראונד יות', הפכה לאחת מהלהקות הורסטיליות והמעניינות בסצינת הפסיכדליה הבריטית של העשור האחרון. הלהקה צמחה מתוך סצינת האלטרנטיב של מנצ'סטר, ובמהלך שש שנות הפעילות שלה פיתחה סאונד ייחודי שמשלב השפעות שוגייז ופוסט פאנק נוסח ג'וי דיוויז'ן עם טוויסט פסיכדלי ועכשווי. כיום הלהקה היא אחת מלהקות ה-DIY הויראליות ביותר, עם סרטוני יוטיוב וסטרימים המונים כמה מליוני צפיות, והם מסומנים כאחת מהבטחות הז'אנר הבינלאומיות.

האיש והחזון מאחורי הלהקה הוא קרייג דייר. בשנת 2008 התחיל להקליט לבד בחדר שלו עם ציוד הקלטה בסיסי והוחתם בלייבל Fuzz Club Records. ללהקה הוא צירף גיטריסט נוסף ואת אשתו אוליה על התופים, וכך הוקמה The Underground Youth, שקיבלה את שמה מאחד מהשירים המוקדמים של דייר. הגיטריסטים מקס ג'יימס ופרנצ'סקו ואני מחזקים את חזון הסאונד המורכב של דייר, ואוליה דייר מביאה את האהבה שלה לסאונד הפסיכדלי של הבריאן ג'ונסטאון מאסקר.

על ההפקה אחראית המון ווליום. המון וליום הינה חברת הבוקינג המייצגת ביומיום את האמנים המובילים ברוק הישראלי. מזה כמה שנים מייבאת המון ווליום מופעים של מיטב אמני האינדי כמו Wire ו-The Jesus and Mary Chain, Mojave3, Mark Kozelek , TELESCOPES, Bardo Pond, ועוד. כרטיסים להופעה של The Underground Youth ינועו בין 124 ל-139 ש"ח.

10:31 - הוף החול: דיוויד הסלהוף חוזר ל"משמר המפרץ"

15 שנים חלפו מאז ירידתה של "משמר המפרץ" משידור בתום העונה ה-11. החליפות האדומות נתלו, הכוכבות התחלפו ובסרט שיחזור אל החוף והריצות בסלואו מושן יככבו גיבורים חדשים. ודיוויד האסלהוף.

התפקיד של מיץ' ביוקנן, מפקד יחידת המצילים בלוס אנג'לס, נחשב לאחד האהובים והמוצלחים בקריירה של האסלהוף (יחד עם "אביר על גלגלים"). דוויין ג'ונסון בישר לעולם בעמוד הפייסבוק שלו על חזרתו של הכוכב אל חוף הים. "אין חוף בלי ההוף", סיכם ג'ונסון בפוסט, ואנחנו לא היינו יכולים לומר את זה טוב יותר.

צילומי הסרט החלו ב-22 בפברואר, ומלבד האסלהוף וג'ונסון, יככבו בו גם זאק אפרון, אלכנסדרה דדאריו ופריאנקה צ'ופרה.

10:26 - "ג'נקשן 48" מגיע לטרייבקה

פחות משבועיים לאחר שזכה בפרס הקהל בפסטיבל הקולנוע הבינלאומי בברלין, הוכרז אתמול (רביעי) כי הסרט "ג'נקשן 48" נבחר להשתתף בתחרות הרשמית בפסטיבל הסרטים הבינלאומי "טרייבקה", שייערך בין ה-13 ל-24 באפריל. הקרנת הסרט בפסטיבל תהיה גם הקרנת הבכורה שלו בצפון אמריקה

"להיות אורח הפסטיבל הוא כמובן דבר מרגש", אמר הבמאי אודי אלוני, "אך במקרה הזה, הקשר הרגשי הוא אף חזק בהרבה, משום שבזמן אסון בנייני התאומים התגוררתי עם משפחתי בקרבת מקום ואף לקחתי חלק בפרויקט שיקום הקהילה בעיר לאחר מכן". "ג'נקשן 48"מגולל את סיפור חייו של הראפר הפלסטיני תאמר נפאר (שמככב בסרט) ועוסק במציאות הקשה של החיים בעיר לוד.

פסטיבל "טרייבקה" נוסד בשנת 2002 בניו יורק על ידי השחקן רוברט דה נירו, כחלק מהמאמצים לשיקום העיר לאחר אירועי ה- 11 בספטמבר 2001, ומתוך רצון להדגיש את היותה מרכז עולמי ליצירה קולנועית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully