וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: לואי סי קיי יוצא להתקפה על דונלד טראמפ

6.3.2016 / 10:03

הקומיקאי שיגר אימייל ארוך למעריציו ובו הוא מסביר מדוע אסור להם להצביע למיליארדר בבחירות לנשיאות. "האיש הזה הוא היטלר", כתב סי קיי, "הוא לא שמרן, הוא גזען מטורף. הוא מסוכן". לייב בלוגינג תרבותי

10:40 - בוב אודנקירק מנפץ את חלומות הקאמבק של וולטר ווייט

מאז שהחלה את דרכה ברשת AMC, מחכים המעריצים הנלהבים של "שובר שורות" לביקור של גיבור הסדרה בסדרת הספין אוף שמתמקדת בג'ימי מקגיל (או בשמו המוכר יותר: סול גודמן). בוב אודנקירק, כוכב הסדרה, נדרש פעמים רבות להשיב לגבי המועד שבו יתרחש המפגש הזה בין הדמויות, והתשובה שלו לא תתקבל בברכה אצל המעריצים.

"תפסיקו לקוות, תפסיקו לאזכר את 'שובר שורות'", השיב אודנקירק לשאלות באשר להופעות אורח בעונה השנייה. זה לא קרה עדיין... הסדרה הזו היא הסדרה הזו, והיא מורכבת והסיכונים הם אחרים והיא מקורית ומעשירה". תבינו מזה מה שתבינו לגבי הסיכוי שוולטר יפציע שוב בחיינו.

סמוך על סול.
בינתיים נתנחם במייק

10:30 - ג'ון סטיימוס עונה למבקרים של " Fuller House"

קשה לקרוא לזה בשפה אחרת: הספין אוף של "צער גידול בנות" בנטפליקס נשחט בביקורות כמעט פה אחד. בין היתר הביעו המבקרים תרעומת על האופי המיני שבו מוצגות הכוכבות. הרשת לא התרגשה מהבאזז השלילי והחליטה לחדש את הסדרה לעונה נוספת יומיים בלבד אחרי שעלתה לשרתי המנויים.

כוכב הסדרה ג'ון סטיימוס הגיע לתוכנית הלילה של סת' מאיירס ברשת NBC, ונשאל על הביקורות הקשות שהוטחו בה. "הוא הותקף על ידי דובה כשכתב את זה", השיב סטיימוס בהומור לטור של מבקר ההוליווד ריפורטר. "האם זאת נקרופיליה להישחט על ידי עיתון גוסס?", עקץ סטיימוס את הוושינגטון פוסט. הנה השיחה המלאה עם עוד כמה "פנינים" ששיגר סטיימוס אל המבקרים.

10:04 - לואי סי קיי: "דונלד טראמפ גזען מטורף כמו היטלר"

מערכת הבחירות הסוערת לנשיאות ארה"ב ממשיכה לסחוף לתוכה עוד ועוד מאנשי התרבות המובילים בתעשייה. בעוד שבמפלגה הרפובליקנית מנסים לטכס עצה כדי לבלום את התקדמותו המטאורית של דונלד טראמפ, מסירים הליברלים את הככפות בניסיון לחשוף את פרצופו האמיתי.

אחרי הקטע המצוין של ג'ון אוליבר, החליט גם לואי סי קיי להקדיש זמן כדי להסביר מדוע אסור להצביע לטראמפ. "בבקשה תפסיקו לעשות את זה", כתב סי קיי באימייל ששלח למעריצים שנרשמו באתר הרשמי שלו, בהתייחס להצבעה למיליארדר השנוי במחלוקת. "זה היה מצחיק למשך תקופה מסוימת, אבל האיש הזה הוא היטלר. ואני מתכוון לזה שאנחנו הופכים להיות גרמניה של שנות ה-30. אתם חושבים שהגרמנים ראו את הדבר הזה מגיע? היטלר היה פשוט האיש המצחיק והמרענן הזה עם התספורת המוזרה, שאמר כל מה שבא לו לראש".

"אסור לנו להצביע למישהו רק בגלל ביליונר שקרן. אנחנו צריכים לבחור בהתבסס על הכיוון שאנחנו רוצים לראות את המדינה הזאת הולכת בו. אם אתם שמרנים אמיתיים, אל תצביעו לטראמפ. הוא לא אחד מכם. הוא אחד משלו. כל דבר ששמעתם עליו ואהבתם, עשוי להתברר כהפך המוחלט אם רק תבחנו אותו מספיק מקרוב. הוא עובד עליכם... טראמפ הוא לא שמרן. הוא גזען מטורף. הוא מסוכן".

את המכתב החריף בן 1,400 המילים חותם הקומיקאי בהבהרה: "טראמפ הוא לא הטוב ביותר מבינינו, הוא הרע ביותר. הוא סימפטום לבעיה אמיתית. אל תצביעו לסרטן של עצמכם, אתם טובים מזה... טראמפ הוא אדם מתוסבך עם חור במקום לב, שאותו הוא ממלא בכסף ותשומת לב. לעולם לא יהיה לו מספיק מאף אחד מהם והוא לעולם לא יפסיק לנסות. הוא איש חולני וזה גורם לו להיות מעניין, אבל הוא לא מפלצת. הוא איש עצוב. ועדיין, לאפשר לו להיות נשיא זה מסוכן בצורה נוראית. תנו לו עוד תוכנית ריאליטי, תנו לו לשלם כדי לשים את השם שלו על בניינים. אבל בבקשה תפסיקו להצביע עבורו".

בצירוף מקרים די מצמרר, חיזק הבוקר (ראשון) טראמפ את דבריו של סי קיי, כשביקש ממשתתפי כנס שנערך עבורו להישבע אמונים שיצביעו עבורו בבחירות הקרובות.

לואי סי קיי. GettyImages
לא שומר שום דבר בבטן. לואי סי קיי/GettyImages

10:00 - עידו רוזנברג מעלה מופע אישי חדש

עשור אחרי שסיים את לימודיו בבית צבי, השחקן והבמאי עידו רוזנברג מעלה את ערב היחיד שלו "ביחד" בקפה תיאטרון הקאמרי ביום שני הקרוב. רוזנברג, שמשחק בימים אלו בהפקה המחודשת של "סיפור הפרברים" לצידן של משי קליינשטיין ורונה לי שמעון, השתתף בהצגות של תיאטראות הקאמרי, בית לסין והבימה כמו "כנר על הגג", "האריסטוקרטים" ו"ריצ'רד השלישי".

רוזנברג מלווה בפסנתרנית שחר גלזר והשחקנית והזמרת רויטל זלצמן ("אוויטה", "אחים בדם", "מנדרגולה") עובר בתחנות חיו, מתבונן וחושף סיפורים וסודות מאחורי הקלעים של המקצוע, תוך כדי שהוא עוצר בתחנות מקצועיות כמו לימודיו בבית הספר תחת שרביטו של גרי בילו ז"ל, ושירים מתוך מחזות הזמר "אחים בדם", "אביב מתעורר" ,"שיער" וכמובן "סיפור הפרברים".

עידו רוזנברג. דניאל קמינסקי,
עידו רוזנברג/דניאל קמינסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully