וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: "זוטרופוליס" מוחק את "לשבור את הקרח" מספרי ההיסטוריה

7.3.2016 / 10:50

להיט האנימציה של דיסני גרף 73 מיליון דולר בשלושה ימים בסופ"ש הבכורה שלו, תוך שהוא מותיר בצל את הצלחת המחזמר המצליח. ההצלחה המטאורית נמשכה גם בשווקים שמחוץ לארה"ב. לייב בלוגינג תרבותי

יח"צ - חד פעמי

(בסרטון: הטריילר של "זוטרופוליס")

seperator

17:00 - בוב דילן יוציא אלבום חדש בחודשים הקרובים

בפוסט בפייסבוק הכריז היום (שלישי) הזמר-יוצר האגדי על סיבוב הופעות בארה"ב בקיץ הקרוב, ובאגביות רבתי הודיע שזה קורה כדי לקדם את אלבומו הממשמש, "Fallen Angels", המגיע אחרי ,Shadows in the Night" מ-2015, אלבום הקאברים שעשה לפרנק סינטרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

16:02 - ג'ימי קימל ינחה את טקס האמי 2016

ג'ימי קימל, מנחה תוכנית הלילה של רשת ABC, ינחה בפעם השנייה בחייו את טקס פרסי האקדמיה האמריקאית לטלוויזיה (אחרי שעשה זאת לראשונה ב-2012). הטקס שייערך השנה בפעם ה-68 ייערך ב-18 בספטמבר.

11:18 - מעריצי שי חי עולים למתקפה

חודש לסיום העונה והמאבק ב"האח הגדול" מתחמם ומגיע לשיא חדש. מעריציו של שי חי ריכזו בסרטון אחד, שזכה ללמעלה מ-250 אלף צפיות תוך פחות מיממה, את התנהלותה של יריבתו בתוכנית, אור סיונוב, שלא משודרת בערוץ 2 לדבריהם.

בסרטון ניתן לראות את אור וחבריה (דודו כהן וברק אדרי) זוממים נגד שי חי ומאחלים לו דברים שונים ומשונים.

ולגבי הפרופורציות, אור ושי מתמודדים על דירה בבאר יעקב, כן?

10:53 - "זוטרופוליס" שובר שיאים כבר בשבוע הראשון

קודם הגיעו הביקורות המהללות באופן יוצא דופן (99% ברוטן טומאטוס מתוך 136 ביקורות) ועכשיו הקהל מצביע בהמוניו. "זוטרופוליס", סרט האנימציה החדש של אולפני דיסני, שרף את טבלת שוברי הקופות השבוע עם 73 מיליון דולר, שהדיחו מהפסגה את "דדפול" אחרי 3 שבועות רצופים.

הפתיחה הזאת לא רק מוצלחת בהרבה מההערכות המוקדמות של אנשי דיסני, למעשה מדובר בפתיחה הטובה ביותר אי פעם לסרט אנימציה של האולפנים. עד כה החזיק בתואר הזה "לשבור את הקרח" שהתחיל את דרכו עם 67 מיליון, אבל עכשיו הוא כבר במקום השני בספרי ההיסטוריה.

כאן לא נגמרת ההיסטריה, כי בשווקים העולמיים "זוטרופוליס" היה להיט גדול אפילו יותר. 158 מיליון דולר בשלושה ימים מציבים את הסרט על סך כולל של 232 מיליון, כולל שיאי פתיחה בינלאומיים לסרטי אנימציה של דיסני בשלל מדינות מסין, דרך גרמניה, הודו ורוסיה.

"לשבור את הקרח" המשיך, כזכור, מהפתיחה הזאת להצלחה פנומנלית והפך לתופעת תרבות בקרב ילדים והורים כאחד. אז זה נגמר ב-1.27 מיליארד דולר בהכנסות, ולמרות שבמקרה של "זוטרופוליס" קשה להאמין שנראה את ההיסטריה חוזרת (בעיקר מכיוון ש"לשבור את הקרח" נהנה מצפיות חוזרות רבות, בשל השירים הפופולריים שלו), הסרט עדיין צפוי לככב ברשימת הסרטים הרווחיים ביותר של השנה הנוכחית.

"זוטרופוליס" יגיע לאולמות הקולנוע בישראל ב-24 במרץ.

6:00 - דימיטרי וגאס ולייק מייק יככבו בפסטיבל "Smash The House" באילת

במסגרת פסטיבל קלאבינג באילת בין התאריכים 7 ל-9 באפריל ידג'ו האחים הבלגים-יוונים דימיטרי וגאס ולייק מייק, ומלבדם גם יהיו מרקוס שולץ, ראג'ה ראם, ג'טפייר, אסטריקס, יניב אמריו ואחרים. במהלך שלושת הימים יתקיימו במסגרת הפסטיבל שתי מסיבות לילה במתחם הלגונה המזרחית, וארבע מסיבות צהריים בחופים המובילים באילת: חוף המגדלור, חוף האווניו וחוף הווילג'. שישה בתי מלון יקחו חלק בפסטיבל: מג'יק פלאס, לאונרדו קלאב, קלאב-אין, קלאב הוטל, לה פלאיה, אסטראל נירוונה. כרטיסים ניתן לרכוש כאן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לייק מייק ודימיטרי וגאס/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully