וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 17 מאשימה זמר בתקיפה מינית: "מטר ממני עומד האנס שלי ושר"

8.3.2016 / 15:24

נערה בת 17 מאשימה זמר תל אביבי כבן 30 איתו יצאה, שאנס אותה ותקף ארבע נערות נוספות שאחת מהן היתה כבת 14 בזמן התקיפה לכאורה. הזמר בתגובה: "לא היה ולא נברא"

אילוסטרציית אנס. ShutterStock
צילום אילוסטרציה. למצולמת אין קשר לכתבה/ShutterStock

"לוקחת הזמנה משולחן, שומעת מוזיקה ולא בטוחה מאיפה אני מכירה אותה. מסיימת משמרת, יוצאת ו-10 מטר ממני עומד האנס שלי ושר" כך כותבת צעירה ירושלמית כבת 17 בדף הפייסבוק שלה. "זו הפעם השלישית בשבועיים האחרונים שהוא מגיע להופיע בעבודה שלי וזו חתיכת נסיעה בשבילו. בהתחלה הסתתרתי מאחורי פרופיל פיקטיבי אבל הגיע הזמן שאחשף", היא מוסיפה ומציינת את שם הזמר התל אביבי שלדבריה אנס אותה. "אני אחרי התקף חרדה מטורף, אז אם מישהי במתחם התחנה ורוצה לשבת איתי, אשמח ממש".

הפרסום גרר לייקים, תגובות והתפתחות. משנודע לנערה שאותו זמר מתוכנן להופיע שוב בבית הקפה "חאנל'ה" שבתיאטרון החאן בירושלים בסוף השבוע הקרוב - החליטה הצעירה שלא לאפשר את קיום ההופעה.

"מה שקרה לפני יומיים הוא שלא ידעתי מראש שהוא אמור להיות שם, ראיתי אותו והכל חזר לי", פרסמה הנערה בסטטוס חדש בתחילת השבוע. "המטרה שלו היא לגרום לי לפחד, לשחזר את האונס שוב ושוב ושוב, להדיר אותי מהמרחב הציבורי. אין לי הרבה לומר על חלק מהחברות הפמיניסטיות שלו שמגנות עליו אבל כן על זאת שכשביום שישי צרחתי ברמקול שהוא אנס אותי משכה אותי מהזרוע, ושאמרתי לה שהיא מסייעת לאנס היא אמרה שהיא ממש לא תומכת באנסים ושהיא בכלל פמינסטית- פמיניסטית את לא. פמיניזם זה לא טייטל, משהו עומד מאחורי התנועה הזאת ובין היתר תמיכה בשורדות אונס ולא באנסים".

הצעירה סיכמה את הפוסט בהצעה לעוקבים לפנות לתיאטרון ולבית הקפה "חאנ'לה" במחשבות על הופעתו של הזמר בתחומם ופרסמה את המספרים של התיאטרון ושל בית הקפה.

seperator

"הוא התחיל איתי בפייסבוק. לא הכרתי אותו ולא ידעתי מי הוא" מספרת הצעירה בשיחת טלפון עם וואלה! תרבות על מערכת היחסים שהתחילה בקיץ האחרון כשהיתה בת 16. "היינו במערכת יחסים כמה חודשים וזה נגמר לפני חודשיים כשהוא אנס אותי. ניתקתי איתו קשר. לא הייתי בארץ משהו כמו שבועיים. כשחזרתי ראיתי לאט לאט שהוא מופיע בכל מיני מקומות בירושלים. חשבתי בהתחלה שזה מקרי אבל התדירות גברה וזה היה במקומות שהוא יודע בוודאות שאני נמצאת בהם. איפה שאני עובדת ואיפה שאני גרה ולאן שאני יוצאת".

הצעירה טוענת שאין בכוונתה להגיש תלונה במשטרה אבל שהיא מתכוננת להוציא צו הרחקה. לוואלה! תרבות נודע שהזמר בחר להגיש תלונה במשטרה נגד הצעירה עליה היא לא ידעה דבר. "חברה משותפת אמרה לי שהוא שכר משרד יחסי ציבור לפני שבועיים סמוך לכל ההתרחשויות איתו וזה לא מקרי. גם הוא יודע שאם הוא יגיש תלונה על דיבה אני אגיש תלונה על אונס ואקח איתי עוד בנות".

הנערה מספרת שבעקבות הסטטוסים נערות נוספות שהותקפו לכאורה על ידי הזמר יצרו איתה קשר. "אני לא יודעת על אונס. אני יודעת על תקיפות מיניות. על בנות שהוא קיים איתן יחסים מיניים ברצון כשהיו בנות 14. עשרות שלחו לי הודעות כאלה. הוא יודע שהן הגיעו אליי ושבהליך המשפטי אני זו שידה על העליונה. אלה בנות שאני לא מכירה. יותר מ-4. זה משהו שנמשך לאורך שנים. המקרה הראשון הוא משהו שקרה לפני 8 שנים. גם בסביבה שלו ידעו. שלחו לי הודעות אנשים שעבדו איתו ואמרו לי שהם חשדו".

מה את רוצה שיקרה עכשיו?
"אני פתחתי את כל העניין כי הוא הגיע לעבודה שלי ביום שישי וזו היתה הפעם הראשונה שראיתי אותו מאז. עד אז ביררתי מראש איפה הוא אמור להופיע ולא הגעתי לשם. ביום שבת היתה אמורה להיות לו הופעה בתיאטרון החאן שיש לי מנוי אליו ואני הולכת להצגות שם כל שבת. ההופעה בוטלה בעקבות טלפונים שעשו לתיאטרון (ההצגה "המחיצה" בוטלה ולכן, לדברי אנשי התיאטרון, בוטלה גם הופעת הזמר. ט"ק). כרגע אני בעיקר רוצה שאחרות יידעו כדי שיזהו ממנו. יש לו הרבה מעריצות, רובן קטינות. מביאים אותו להתארח במגמות מוזיקה של תיכונים והוא יוצר ככה קשרים עם בנות בחסות בית הספר. זה נורא בעיניי. אני פשוט רוצה שהוא יתרחק ממני", במעמד ההופעה בבית הקפה שבו עמדה ולנוכח התקף החרדה שעליו היא מדווחת לקחה הצעירה את המקרופון וצעקה בפני הקהל שנכח במקום "אתם תומכים באנס בן 30". לדברי הנערה היא התפטרה מבית הקפה שבו עבדה בעקבות המפגש עם הזמר והיא מספרת שהזמר ניסה להגיע לביתה לפני שבוע וחצי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
תיאטרון החאן בירושלים. איציק שוויקי,
תיאטרון החאן בירושלים/איציק שוויקי

באופן מקרי או שלא הודיע "חאנ'לה" אתמול (שני) כי ההופעה בוטלה. לדברי שי איבס, אחד מעובדי בית הקפה, אין קשר בין הביטול והמקרה על אף שנתקבלו פניות בנושא. "אנחנו פועלים לפי לוח הזמנים של התיאטרון וההצגה של מוצ"ש התבטלה. כשהתיאטרון סגור, גם אנחנו סגורים", מסביר איבס לוואלה! תרבות. "אנחנו מתעסקים במוזיקה ובתרבות ולא לוקחים צד. ליבנו עם כולם".

לשאלת וואלה! תרבות אם ייתכן שההופעה תיקבע מחדש במועד אחר, השיב איבס: "אנחנו כרגע מלאים לחודשים הקרובים". ליחסי הציבור של תיאטרון "החאן", לרבות מנכ"ל התיאטרון דני וייס, לא ידוע על פניות שהתקבלו בתיאטרון ונטען כי ההצגה "המחיצה" התבטלה בשל מכירת כרטיסים מועטה.

מיחסי הציבור של הזמר נמסר: "הזמר מכבד כל אדם באשר הוא. לגבי הטענות שהועלו כלפיו לא היה ולא נברא. השניים בחרו לנהל מערכת יחסים הדדית עם כבוד אחד לשנייה. הם החליטו לסיים את מערכת היחסים מסיבות נורמטיביות כפי שמערכות יחסים מסוג זה מסתיימות בחיים. הזמר מצר על הקלות הבלתי נסבלת בה היא בה בחרה להטיח בו האשמות שווא".

3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully