וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג "האח הגדול": האח עם טוניקת המזל

אביעד "צפניה" קדרון

10.3.2016 / 7:24

ביקור המשפחות מוכיח שמתמודדי "האח הגדול" הם אנשים שמרוכזים בעצמם, דודו הופך להיות בלתי נסבל וההכנות לקראת הדחתו של ברק יצאו לדרך. בלוג "האח הגדול" - צפניה מרסק את הדיירים

צילום מסך

01. אין מה לעשות, פרקים של מסרים מהבית הם מוות בריאליטי. כל כך הרבה דמעות ומלל מיותרים. למי אכפת מהאחות של הגיסה של הסבתא של האבא של החברה של המתמודד שאנחנו רוצים שיודח. והכל כל כך חיובי ואוהב ומלטף ומחבק. רק הגיסה של שי מיקה יצאה נורמלית כשהודתה ששי מיקה השמינה בזמן שהותה בתוכנית. צודקת. יש ימים שבהם אני מביט בערוץ 26 ותוהה אם החזירו את קוקו לעונה. מפה לשם, הפעם האחרונה שבה התרגשתי מביקור של מישהו מבחוץ היתה הדייט של ארז דה דרזנר מבעד לחלון. הלוואי ויחזירו את הבחורה מהדייט לסיבוב נוסף. או שיוציאו את כל הדיירים ויכניסו את קרובי המשפחה במקומם. הם הרבה יותר מעניינים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התסכול גדול/מערכת וואלה!, צילום מסך

02. ביקור בני המשפחות הוכיח, שוב, כמה מתמודדי "האח הגדול" הם אנשים נרקיסיסטים שמרוכזים בעצמם. לא שחשבנו אחרת מאנשים שמלוהקים לתוכנית כמו "האח הגדול" ועדיין, מכל השיחות ה(לא) מרגשות שהמתמודדים ניהלו עם בני משפחותיהם ("אני בסדר פה?", "אתה גאה בי?", "אתה לא כועס עליי?" "מה לשנות?", "איך אני מתלבשת?", "רואים אותי לפעמים?") ברור שהדבר הכי חשוב למתמודדים הוא מה דעתם של אנשים אחרים עליהם ולא, נניח, מה עובר על בני המשפחה. מצד שני, זה לא שאנחנו - אני ואתם, כן כן - שונים. הרי גם כשאנחנו פוגשים את בני המשפחות שלנו באירועים משפחתיים כאלה או אחרים, כל מה שמעניין אותנו זה מה דעתם עלינו ולא מה עובר להם בראש, או עבר להם בראש כשהחליטו להחליף את הרוזמרין במקלות שום בתפוחי האדמה הצלויים בתנור. כולנו נרקיסיסטים. חלקנו פשוט עוברים מסך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כן, הם יותר מעניינים/מערכת וואלה!, צילום מסך

03. זה רק אני או שדודו הופך להיות בלתי נסבל ככל שהימים עוברים? זאת אומרת, הוא היה בלתי נסבל כבר מתחילת העונה כמתמודד שמגשים את הפנטזיה שלו - להשתתף בתוכנית ריאליטי - אבל ביקור הקרובים, הכפרות, הכבוד ושאר הגינונים, ההיצמדות הבלתי פוסקת לחבריו לקאסט שכרוכה גם בהפעלתם ("תנשק את קסניה בפה", "תחבקי את שיחי" וכו') והסחיטה הרגשית הפכו אותו לעלוקה אנושית. רק אלוהים יודע מה יקרה אחרי שהעונה תסתיים, דודו יגלה שהמצלמות כבו ושהגיע הזמן לחזור לחיים האמיתיים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תנוח, בבקשה, תנוח כבר/מערכת וואלה!, צילום מסך

04. אוי ואבוי שני עמרי. כמה סחיזם בפריים אחד ועוד שעה אחרי שיש עתיד מקבלת 21 מנדטים. איףףףףףףףף.

05. כמו כן, איך אפשר להתבלבל בין עמרי ואחיו התאום?! וגם: מה הסיכויים שעמרי לא חשב על זה שעוד רגע קסניה נכנסת למיטה עם אחיו?

06. כמה אתם שמחים מ-1 עד 50 אלף יחידות דיור בבית שמש שלקחו לברק את החסינות? איזה אושר צרוף. ולדעת שמי שעשה לו את זה זו אחותו שהביאה לו את כוס הקידוש ופיזרה את כל הסוכר על השיש זה כמו דובדבן על קצפת טבעונית. טייק דיס ברקת. אינשאללה תפגוש את הצוות של וואלה! סלבס במוצ"ש לשיחה על זונדות ואיך מחרבשים חסינות לגמר.

07. דקת דומייה לזכר ריהוט הגן ששיחי הרס לאחר שאחותו לקחה ממנו את ההדחה הפומבית. אהבתי אותך כיסא קש, אפילו כשאור ישבה עליך.

ציטוטפוט

"רק 'It's my life' בראש שלכם" (דודו במשפט שמתכתב נפלא עם הפרק)

"הוא מרגש אותי כל יום מחדש" (קסניה מדברת ברמי קלינשטיינית על עמרי)

"אמא רצתה לבוא, אתה יודע למה באתי" (אחיו התאום של עמרי לעמרי. למען האמת, לא. אף אחד לא יודע למה באת)

"בעזרת השם אתה גם תזכה" (בנו של איציק לאביו. ובכן, זה לא יקרה)

"כל הסיפור של תאיר וזה, כלום?" (שי מיקה שומרת את התותחים הכבדים לקראת הגמר)

"אתה חושב שמשתינים בזה?" (אמה של תני בוחנת פטריות וגינליות בג'קוזי)

"קיו כבר עושה קקי בסיר חופשי" (ובכן)

"איציק, תרצח אותם" (שיחי מחלק אהבת חינם)

"שאני אקבל סרטן אם אאכזב אותך" (איציק מזכיר לשיחי שהוא גר בקריות)

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully